Jump to content

moshu86

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    Moshe_moshu@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320 CI E46

moshu86's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Problema era cutia automata, dupa spusele mecanicilor si test ar fi un "drum", totusi a ramas un mister dc tocmai atunci a picat ?, si am primit raspunsul ca ar fi o coincidenta.
  2. Tu ai dreptate stiu si mie imi place m-ai mult automat dar costurile la care se ridica, spun mecanici ca vreo 2500 ron si atunci credema ca eu schimb cu banii astia absolut tot inclusiv motoru. Dar Miercuri este ziua decisiva atunci o sa vad care este problema ei reala.
  3. Am vorbit cu un mecanic in domeniu si Miercuri am programare, atunci voi vedea ce problema am intradevar. Sper sa nu fie ceva grav nu prea mi-as dori sa renunt la cutia automata dar daca costul reparatiei este prea mare cu siguranta imi voi cumpara o cutia manuala si am terminat cu atatea probleme pe care le intalnesc la cutia automata. Voi reveni Miercuri cu raspunsul mecanicilor.
  4. Tu presupui ca ar fi cauza in continuare grupul diferential, dar eu am montat grupul ei vechi care il aveam pe masina si a ramas in continuare la probleme ei.
  5. Am si eu o mare rugaminte daca este vreun specialist in cutiile automate sa imi spuna si mie daca este posibil sa fi pierdut ulei din cutie si sa numai functioneze normal in "R" pentru ca nu mi-a facut probleme cutia pana in momentul cand am dat jos grupul diferential si am montat un alt grup. De atunci imediat dupa ce am dat jos masina dupa elevator mi-a facut aceasta problema care ma disperat psihic. Astept un raspuns, Va multumesc la toti care ati incercat sa ma ajutati cu sfaturi si ma veti ajuta si de acum inainte.
  6. Ehee pana la urma nu am scapat de ce mi-a fost frica, problema pe care o am eu este cutia automata, nu functioneaza normal in "R". Aceasta problema am depistato cand am montat grupul ei vechi si am constat ca si cu el face la fel, toate aceste probleme au survenit dupa schimbare primului grup, imediat dupa ce am dat masina jos dupa elevator. Deci c-am atat cu, cutiile automate sa tracem inapoi la cele manuale si sfante . Peste 2 saptmani sper sa am un motor nou 2.5 si o noua cutie evident manuala, pentru ca reparatiile cutiei automate sunt foarte scumpe si tot odata nu vor m-ai functiona in parametri ei originali .
  7. Este cineva care stie ce grup imi trebuie exact pe 320ci motor 2200cm3 24valve, cutie automata an de fabricatie 2001. Pe site-ul BMWFANS SI REALOEM imi scrie ca am raport 3.38, astazi am cumparat un alt diferential cu acelasi raport 3.38 doar ca era dupa un 318 e46 cutia fiind manuala, l-am montat dar tot aceeasi problema o am, repet faptu ca problema asta o am cu toate diferentiale in afara de diferentialu ei original ala avand problema cu (huruitu).
  8. Vand 2 grupuri diferentiale dupa un BMW E46 DIN 2000, 323i, iar celalalt 320i. Grupurile sunt in stare perfecta de functionare accept TEST. TEL - 0764670473.
  9. Mda in final nu suporta alt diferential datorita cutiei automate, trebuie acelasi raport dupa o cutie automata, raportul fiind 3.38. Iar acum am ramas cu 2 diferentiale unul dupa un 323i, iar celalalt dupa un 320i E46.
  10. Astazi imi trimite un alt diferential care a fost pe un 323i din 2000, sper sa mearga pentru ca pe bmwfans si realoem imi spune ca este compatibil si pe cutii automate. Voi reveni cu informati dupa ce il voi schimba.
  11. Salut, Sunt posesorul unui autoturism BMW 320CI din 2001, cutie automata 170hp. Saptamana trecuta am avut probleme cu diferentialu (huruia) iar in ulei se afla bucati mici de metal, ne avand alta problema, bineinteles am cumparat un alt grup din dezmembrari, aflat pe un BMW 320I din 2001 transmisie manuala 150hp raport 3.45, l-am montat pe masina iar atunci au aparut problemele pe loc. Problemele fiind mersul inapoi, se aude o pocnitura ca si cum ar cupla in momentul cand schimb din "P" in "R" sau "D" si nu m-ai trage in "R" cupleaza merge foarte incet si cand ii dau turatie ramane pe loc. Tin sa precizez ca toate aceste probleme au survenit imediat dupa ce am schimbat grupul diferential cu cel nou, cel vechi in miscare ne avand nici o problema. Va rog sa imi recomandati ce pot face si care ar fi cauza, diferentialu sau cutia ?.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.