Cand a fost pus grupul respectiv(prin 2003 mi se pare) ideea era tocmai sa il faca cat de la limita se poate, si banuiesc ca a fost ales datorita raportului sau scurt, dar si faptul ca tot proiectul s-a bazat pe modelul M3 Cabrio US, iar in state din cate stiu nu s-au pus diferentiale carcasa mare. In fine, momentan am pus sus diferentialul carcasa mare tot de M3 cu raport 3.23, l-am probat lejer(m-am temut de cutie sa nu fi cedat ceva in ea, ca a cedat diferentialul in mers), o sa pot zice mai multe dupa ce mai lucrez nitel si la motor, am ceva probleme din cate se pare(voi sti mai multe cand va veni momentul sau) cu simeringurile de la supape care probabil din cauza ca s-a supra incalzit de vreo 2 ori iarna trecuta(nu poti sa mergi cu viteza, mai ales cu asa ceva, asa ca iarna asta a hibernat) si mai mult ca sigur ca nici presiunea crescuta din camera de ardere n-a ajutat. Chestia e ca m-ar interesa sa vad daca pot face custom made un pinion si coroana, pentru acelasi raport dar in carcasa mare. Poze momentan nu pot sa va ofer, cand am lucrat zi-noapte telefonul meu facea poze mai proaste decat telefonul fix, in viitorul apropiat poate. Da, masina e fostul(si din respect pentru Cristian si efortul depus de el) si prezentul CRZ, doar ca acum e SM 76 CRZ, in loc de B 76... Am facut cu ea anul trecut in vara un test la legale(fara slick, altfel crapa atunci diferentialul, aderenta cam proasta pe betonul de pe aeroportul respectiv si cum am mai zis: cu grija pentru diferential). http://imageshack.us/g/171/1000977g.jpg/