Jump to content

AsToR

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    M3 Cabrio

AsToR's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Dupa cum scrie si in titlu, as vrea sa stiu si eu cat ulei se pune in diferentialul de 3.23 LSD carcasa mare de M3 e36, si ce tip? Banuiesc ca un 75w140 castrol, eventual o recomandare mai buna pentru un condus sportiv. Diferentialul l-am primit de la fostul proprietar cand am cumparat masina, si am fost nevoit sa-l montez acum, insa era complet uscat inauntru si trebuie sa stiu exact cat ulei se pune in el. V-as fi recunoscator pentru informatii.
  2. Sigur exact acelasi lucru o sa-l gandeasca si pensionarul care va ramane incapatanat in fata ta cu 30 km/h inafara localitatii si va refuza cu desavarsire sa se traga sa poti tu trece linistit, iar tu de nervi il vei depasi prin dreapta si cat ai tinut tu la bucsi o sa-ti distrugi de nervi dintr-o singura depasire! Acuma pe bune: si eu sunt vitezoman, dar am prins si mai rai ca mine, si am preferat sa-l las sa treaca, pana la urma cat ma incurca? 2 secunde ca ma depaseste si apoi altul nu ma mai intalnesc cu el? Nu de alta, dar imi creste inima cand prind un drum mai lat cu o singura banda plus o jumatate de banda de "avarie" si vad ca din fata mea se trage unul sa ma lase sa trec fara sa incalc linia mediana, chiar daca eu nu am aratat intentie ca vreau sa depasesc. Voua nu? Ii mai si multumesc dupa aia. Gropile le feresti dupa ce te-ai asigurat in oglinzi ca nu e angajat cineva in depasirea ta, ori prin dreapta ori prin stanga, iar daca tu esti cel care are o groapa sau obstacol de ferit, tu esti cel care la nevoie trebuie sa calce frana, nu ii tai fata celui din spatele tau, sau cel ce vine pe contrasens sa-i fortezi lui mana, pentru ca si el plateste taxe si isi intretine masina pe bani tot ca tine. Frumoasa mentalitatea asta romaneasca, exact de aia nu ne convine comunitatea, se cultiva sentimentul de pedepsire a caprei vecinului, de parca ea ar fi de vina pentru toate!:|
  3. Felicitari pentru reusita, eu l-am legat direct la firele de alimentare a luminii interioare(care e chiar in fata panoului sub care vine motorasul), n-am avut de desfacut nimic extra, firele respective au deja o siguranta(desi am pus si eu una) si am rezolvat totul in aproximativ 10 minute fara mare bataie de cap
  4. Cand a fost pus grupul respectiv(prin 2003 mi se pare) ideea era tocmai sa il faca cat de la limita se poate, si banuiesc ca a fost ales datorita raportului sau scurt, dar si faptul ca tot proiectul s-a bazat pe modelul M3 Cabrio US, iar in state din cate stiu nu s-au pus diferentiale carcasa mare. In fine, momentan am pus sus diferentialul carcasa mare tot de M3 cu raport 3.23, l-am probat lejer(m-am temut de cutie sa nu fi cedat ceva in ea, ca a cedat diferentialul in mers), o sa pot zice mai multe dupa ce mai lucrez nitel si la motor, am ceva probleme din cate se pare(voi sti mai multe cand va veni momentul sau) cu simeringurile de la supape care probabil din cauza ca s-a supra incalzit de vreo 2 ori iarna trecuta(nu poti sa mergi cu viteza, mai ales cu asa ceva, asa ca iarna asta a hibernat) si mai mult ca sigur ca nici presiunea crescuta din camera de ardere n-a ajutat. Chestia e ca m-ar interesa sa vad daca pot face custom made un pinion si coroana, pentru acelasi raport dar in carcasa mare. Poze momentan nu pot sa va ofer, cand am lucrat zi-noapte telefonul meu facea poze mai proaste decat telefonul fix, in viitorul apropiat poate. Da, masina e fostul(si din respect pentru Cristian si efortul depus de el) si prezentul CRZ, doar ca acum e SM 76 CRZ, in loc de B 76... Am facut cu ea anul trecut in vara un test la legale(fara slick, altfel crapa atunci diferentialul, aderenta cam proasta pe betonul de pe aeroportul respectiv si cum am mai zis: cu grija pentru diferential). http://imageshack.us/g/171/1000977g.jpg/
  5. tocmai asta e chestia, stiind de problema rezistentei diferentialului la puterea asta, am cam avut grija de el(avand in vedere ca e si cam scump). Poate o sa-i dau daca se dovedeste mai rezistent cel cu carcasa mare care l-am pus acum cu raport de 3.23. Whisperer: masina e o capodopera, insa m-as simti jenat sa o prezint eu, atata timp cat nu eu am fost cel cu proiectul, timpul, banii si pasiunea investite in el, e ca si cum mi-as asuma eu acest merit.
  6. Chestia e ca nu as lua de la dezmembrari, pana acum au fost puse 3 de noi si n-au rezistat, de aceea as fi incercat sa fac eu la o firma specializata coroana si pinionul de atac cat de solid as gasi materialul, sa reziste ceva mai mult de 12 mii de kilometri. Masina este modificata, cu o putere de 420 caluti la roata masurati, de aceea problema cu diferentialul.
  7. Salut. Am si eu o problema: am cumparat un m3 cabrio de vreo doi ani, si pe el se pare ca a fost montat de fostul proprietar un diferential cu raport preferential din cate am inteles de 3.38 LSD. Zilele astea s-a dus diferentialul(pinionul de atac a pierdut jumate dintii si a fost afectata si coroana). Se pot obtine specificatiile internelor acestui diferential? Dimensiuni, numar dinti, grade de atac. V-as fi foarte recunoscator. Va multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.