Jump to content

sergiu18t

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    e 46

sergiu18t's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Unde as putea reconditionare amortizoare KW V2 in Romania ?
  2. Cum as putea sa rezolv aceste probleme la un e60,an:2005,model:530d? -43E2 Throttle Valve Actuator -Open Circuit -4020 DDE: Exhaust backpressure sensor before particulate filter, signal
  3. Ma poate ajuta si pe mine cineva,cand incerc sa ma conectez pe modulul CAPPL prin NCS Expert,profilul revertor, imi da o eroare ceva de genul (ERROR IN CABD!Look at CABI.ERR and ERROR.LOG!, COAPI-2041:Falscher SG-Codierindex A_E60CCC:CODIERINDEX=0Ch) Care este problema?
  4. Am schimbat filtrul de motorina la 530d, dar tot ĂŽmi apare eroare "fuel filter ",aceastĂŁ eroare este dectata cu inpa,ma poate ajuta cineva cum se poate remedia?.
  5. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un link de unde pot downloadez ediabass cu inpa,ncs,winkfp?
  6. Pai turbina am schimbat-o cu una din dezmembrĂŁri, dar dupĂŁ ce am schimbat-o avea aceleași simptome și am pus-o din nou pe amea,deoarece am un prieten care dezmembreza și ma ajutat el,am fĂŁcut și un test ĂŽn mers și a spus ca totul este ok,ma gândeam sa nu fie cumva injectorul cu fir?
  7. Am fĂŁcut și diagnoza, adicĂŁ am eu cablu obd prin inpa dar nu am gĂŁsit nimic,adicĂŁ a dat odatĂŁ boostcontroler eroare dar dupĂŁ ce am șters-o de jumĂŁtate de an pana acum nu a mai dat-o aceea , și am fost și la service cu ea și nimic,am schimbat și senzorul map, dar tot la fel.
  8. Problema se manifesta ĂŽn felul urmĂŁtor : -de pe la 1800rpm ĂŽncepe sa tragĂŁ, pe la 2300 o pune ĂŽn cap(taie presiunea ĂŽn turbo) pana la 2700 când iar ĂŽncepe sa tragĂŁ pana pe la 3000 când iar o pune ĂŽn cap(scuzați limbajul) -Am schimbat:debitmetru,turbosuflanta,electovalvele n75 amândouĂŁ,toate furtunele la vacuum Care ar putea fi problema?,mulțumesc
  9. Problema se manifesta ĂŽn felul urmĂŁtor : -de pe la 1800rpm ĂŽncepe sa tragĂŁ, pe la 2300 o pune ĂŽn cap(taie presiunea ĂŽn turbo) pana la 2700 când iar ĂŽncepe sa tragĂŁ pana pe la 3000 când iar o pune ĂŽn cap(scuzați limbajul) -Am schimbat:debitmetru,turbosuflanta,electovalvele n75 amândouĂŁ,toate furtunele la vacuum Care ar putea fi problema?,mulțumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.