E vorba de un 530d e60 din 2004, euro 4, 218 cp. Masina de 2-3 luni nu trage cum trebuie, are lag si cutia schimba prost. Am avut aceste simptome si acum un an, i-am schimbat galera de evacuare cu una de e39 si si-a revenit. Acum am schimbat ulei, filtre, aerisitor carter, o-ringuri la tubulatura de la turbo dar problema persista. Pe tester singura eroare este: 4166 DDE: Particulate-fiter system(Resistance too low) 41E7 DDE: Oxygen sensor, signal, pump circuit (Open circuit) Am schimbat sonda Lambda, am pus noua originala dar eroarea reapare. Am verificat evacuarea, carcasa de sub masina e goala(acolo cred ca e DPF daca nu ma insel). Din ce am vazut am putin ulei pe turbina(pe exteriorul acesteia) si de asemenea are un fluierat destul de puternic(cand se incalzeste se aude mai ascutit in 2000-3000 rpm). Acctuatorul functioneaza, se misca cand accelerez. Un sfat? Ce sa verific sau ce sa fac? E posibil ca DPFul sa fie sus, imediat dupa turbo si sa fie infundat acolo?