Jump to content

alex.sparco

Members
  • Posts

    99
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 330Ci

alex.sparco's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Nu aveam DPF OFF....souftul era original. Patineaza o secunda cand schimba treapta...dupa nu mai patineaza. Pe manual nu face nici-o figura.
  2. e60 530d 218 cp. Cutia schimba prost. VIDEO: https://youtu.be/0YEfc2ZGIQs .Dupa cum se vede in video, cand schimba treapta turatia creste si apoi scade un pic. Pe langa acest fenomen da socuri si imi da treapta superioara prea devreme. Am facut update la ultimul soft al cutiei, am schimbat uleiul in cutie acum o luna si jumatate dar acum e negru la loc. Am desfacut mecatronicul, i-am schimbat acea garnitura care face probleme dar nu era de acolo. Singura eroare e urmatoarea: 4F86 Ratio-monitoring Symptom Circuit-monitoring (care nu e in error memory ci in information memory). Ce pot face? Masina are soft facut+DPF OFF( problema era si inainte de a face softul). Aveam eroare inainte de a face softul pe sonda lambda, pe care am schimbat-o cu una noua dar eroarea tot reaparea. Dupa ce mi s-a facut soful eroarea a disparut. Poate sa aiba vreo legautra?(eroarea era urmatoarea: 4225 DDE: Oxygen Sensor: Signal voltage too high or signal, compensating current, open circuit)
  3. Eu am turbo cu actuator electric, dar o sa verific daca sunt furtunase pe acolo. Carcasa de sub masina e goala. 210.000 km(reali, fara dubii). Cutia schimba prost dupa motor. Cand am facut galeria de evacuare, si-a revenit si cutia atunci....deci eu zic ca problema e din motor, mai ales ca am servisat cutia.
  4. E vorba de un 530d e60 din 2004, euro 4, 218 cp. Masina de 2-3 luni nu trage cum trebuie, are lag si cutia schimba prost. Am avut aceste simptome si acum un an, i-am schimbat galera de evacuare cu una de e39 si si-a revenit. Acum am schimbat ulei, filtre, aerisitor carter, o-ringuri la tubulatura de la turbo dar problema persista. Pe tester singura eroare este: 4166 DDE: Particulate-fiter system(Resistance too low) 41E7 DDE: Oxygen sensor, signal, pump circuit (Open circuit) Am schimbat sonda Lambda, am pus noua originala dar eroarea reapare. Am verificat evacuarea, carcasa de sub masina e goala(acolo cred ca e DPF daca nu ma insel). Din ce am vazut am putin ulei pe turbina(pe exteriorul acesteia) si de asemenea are un fluierat destul de puternic(cand se incalzeste se aude mai ascutit in 2000-3000 rpm). Acctuatorul functioneaza, se misca cand accelerez. Un sfat? Ce sa verific sau ce sa fac? E posibil ca DPFul sa fie sus, imediat dupa turbo si sa fie infundat acolo?
  5. Nu are nici un fel de problema la segmenti. Masina a inceput sa faca asa dupa schimbarea epuratorului. Motorul e in stare perfecta, a scos pe dyno 222,4 cp(DPF scos), daca erau probleme la segmenti nu mai scotea caii astia.
  6. Acum o luna mi-am facut schimbul de ulei si filtre la al meu e60 530d 218 cp euro 4. Cand am schimbat uleiul am schimbat si epuratorul de ulei. De atunci masina are momente cand scoate fum albastrui si miroase a ulei. Am folosit acelasi ulei Castrol Edge 5w40 ca la schimbul anterior. Are 215.000 km. Este posibil sa fi montat incorect acel epurator? Este Vaico si am cumparat tot ansamblul, cu capac cu tot. Inca o intrebare. Voi ce ulei folositi?
  7. Asta nu mai stiu sa zic. Am fost la 2 diagnoze diferite si mi s-a spus acelasi lucru.
  8. Am mai auzit de chestia asta. Am valori aiurea pe injectorul 6. De cand a aparut sunetul, parca nici nu mai trage bn si tremura la ralanti.
  9. Exact ca in video. Cand e rece, e mai accentuat. Se aude de sus de undeva. Ce poate fi?
  10. Filtrul era scos deja. Sa nu uitam ca nu toate masinile sunt dotate cu filtru de particule, si nu scot fum. A mea tinand cont ca are un injector cu probleme scoate putin fum doar in sarcina.
  11. Maine urmeaza anularea DPFului. Eu voi face anularea fizica, iar apoi ma voi duce la anularea din soft. Cum sa fac? Sa scot toata carcasa si sa pun teava sau sa scot doar filtru din carcasa ? Eu as scoate toata carcasa deoarce are un sunet mai frumos cu teava. Am inteles ca are niste sonde carcasa aceea. Afecteaza cu ceva daca le scot? Se pot anula?
  12. Si eu m-am interesat si am auzit ca se schimba doar unitatea din burd, ecran si joystickul.
  13. Fum scoate ca la balamuc...dar stiu cauza deja...e un injector aproape mort. Saptamana viitoare ma duc sa il fac.
  14. Cacrcasa este acolo, nu stiu daca a fost golita...dar o sa ii pun teava cat de curand. Multi zic ca va da eroare, altii zic ca nu. Cum e defapt?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.