Jump to content

beres

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Munchen

Contact Methods

  • Yahoo
    beres_marian

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 320d

beres's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Motorul avea 220 000 km, dar am cumparat masina la 197 000 km si am mers cu ea asa banuiind ca e garnitura de _chiulasa_ dar nu eram sigur pt ca nu se amesteca apa cu uleiul si nici invers, dar pana la urma am vazut ca scapa gaze in sistemul de racire, faza e ca am avut ghinion sa fie amandoua si garnitura si axul cu came. La inceput nu mergea asa rau, dar pe parcurs s-au agravat ambele probleme pe care aveam de gand sa le fac prin luna februarie in Romania,dar m-a lovit acum. Nu stiu ce a facut fostul proprietar de a ajuns in halul asta.
  2. Am gasit si postul celalalt sa nu te mai chinui cautand. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/159089-bmw-316i-fl-n42b18aproblema/page__st__60
  3. Cred ca tu ai impresia ca vb povesti. Am refacut motorul de la zero: chiulasa rectificata,bloc motor rectificat,garnitura noua,segmenti noi,semeringuri supape noi,verificat supape si masina mergea la fel de prost ca inainte, rateuri si relanti neregulat. Ironia cu senzorii ax cu came,am schimbat 6 pana am cumparat originali. Cu cei aftermarket,Febi etc. Aveam erori tot timpul pe cilindrii 2,3 si 4. Cred ca ar trebui sa te mai abtii de la ironii. Axul cu came l-am vazut cu ochii mei si uzura respectiva fiind masurata pe fiecare cilindru in parte si pe 2 fiind mai mult, atat si culbutorii. Te poti convinge singur cautand,ca mai este inca un post in care respectivul spune ca a rezolvat problema identic. Mai sus scrie si despre ce motor vb. Il poti suna pe Florin din Chitila pt ca el a reparat problema in cauza,nu la mine ci la respectivul, am inteles ca este foarte bun. Eu am postat cu intentia de a ajuta cu anumite informatii pe care eu nu le-a gasit pe forumurile din Romania, decat foarte putin am gasit. Cand am postat prima oara nu ai dat nici un raspuns cu toate ca postul e vechi, in schimb acum dupa ce am postat rezolvarea te-ai gasit tu sa spui ca nu este asa si ca tu sti si altii mananca ce nu trebuie. Dupa razboi multi viteji se arata. Incearca sa iti ti ironiile pt tine si daca ai o informatie ce ii poate ajuta pe colegi o poti posta.
  4. Am gasit rezolvarea.

    Uita-te la postarea mea si fa-ti o idee

  5. Eu am cutie manuala, nu cred ca este vre-o diferenta la relantiu, dar pur si simplu cand e pe liber turometrul oscileaza si motorul se chinuie sa mentina relantiul. La mine relantiu oscilant,neregulat sau cum vrei sa ii spui era mai tot timpul dar erau si zile cand ma uimea ca mergea normal si nu intelegeam din ce cauza sau daca face doar cand e frig sau cald. Dar acceleratul balbait il aveam tot timpul. Numai daca scoti mufa unui senzor ax came sau mufa debitmetru, masina intra in regim de avarie( care anuleaza valvetronicul) si acesta este unul foarte bine optimizat, combinatie de combustibil si aer aproape de valorile normale, dar o sa se simta o lipsa de putere si un consum mai mare. Dar poti avea relanti neregulat din mai multe cauze, care sunt cam identice cu UZURA AXULUI CU CAME VALVETRONIC, adica ar putea fi :unul din senzorii ax cu came admisie , evacuare sau chiar ambii (in totdeauna schimba-i cu senzori originali cu inscriptia BMW, cei after market nu indeplinesc conditiile unui senzor original) Sonda lambda. Filtru epurator de ulei asa zis VALVA PCV Furtune de aer crapate care duc la VALVA PCV Aer fals tras prin diferite locatii debitmetru.....etc.
  6. Se pare ca in Romania functionarea motoarelor BMW sunt inca un mister pt foarte multi mecanici....in general cei care au reparat toata viata lor numai Dacia 1310 si Golf 4...zica ca motorul Valvetronic este cel mai prost motor si daca se strica nu ii mai poti da de cap, asta din lipsa de competente. Dupa lungi cercetari pe forumuri germane,diagnoze peste diagnoze am gasit problema semnalata mai sus, ceea ce este comuna motoarelor valvetronic, si anume UZURA AXULUI CU CAME VALVETRONIC; SI A CULBUTORILOR La mine simptomele erau : Misfire cilindrul 2 ce mai des, pt ca axul era foarte uzat in aria respectiva si cilindrul 3 si 4 cand si cand ca nu era foarte uzat axul, dar si culbutorii uzati. Uzura respectiva de pe ax este foarte mica chiar insesizabila dar se poate verifica cu un tester profesional sau simplu cu o surubelnita frecand in canale dintr-o parte in alta si se poate observa o mica buza, care este de ajuns ca in zona respectiva valva sa nu fie deschisa cat trebuie, bine inteles si culbutorii care au o cocoasa in zona de frecare cu axul... si cocoasa respectiva se uzeaza. Toate acestea duc la: un relantiu neregulat mereu sau cand si cand erori misfire pe cilindri respectivi asa zis mers balbait cand se accelereaza brusc din mers subturat sau pana in turatii de 2500-3000 pornit motor in 3 pistoane etc. Nu este de neglijat nici verificarea compresiei , chiuloasei si a blocului motor, bine inteles dupa verificarea bujiilor,bobinelor filtre de combustibil etc Sper sa fie de folos pentru ca numai eu stiu cat am cautat si am gasit foarte putine raspunsuri pe forumurile din Romania.
  7. Am dat comanda de ambele piese si o sa le montez saptamana asta. Merci !
  8. Am gasit un surub lipsa la capacul ala si am vazut si pe un surub praf alb. L-am pus si acum astept sa vad daca mai scapa ceva.
  9. M-am referit la o poza reala cu spatele motorului, nu cu o schita. Am vazut tot felul de schite.
  10. Salut, am o problema cu lichidul de racire si este in felul urmator: Inainte imi intra un miros de fum in habitaclu si dupa cum spuneau toti ca ar fi fost garnitura de la pompa de vacuum, zis si facut am schimbat pompa si garnitura, ambele noi. Dupa ce am schimbat pompa am vazut si de unde venea fumul, dar nu era fum de ulei ,era fum de lichid de racire, care curge din spatele motorului direct pe catalizator, dar nu pot vedea de unde curge sau daca se prelinge de undeva. Are cineva o poza cu spatele motorului ? sau o idee de unde poate sa curga ? Am mai vazut pe youtube , la alte motoare ar fi flansa de lichid racire, dar din ce am vazut pe REALOEM , motorul n42 nu ar avea flansa asta in spate.
  11. Salut, Am o nelamurire in legatura cu pompa de vacuum,poate in explica cineva mai bine. Problema e ca am nu mai am servo frana din nou. Ca si prima oara am gasit ulei in tulumba de frana si am inlocuit tulumba acum 5 luni. Pompa de vacuum am observat ca face vacuum destul de bine. Probabil pierde ulei pompa de la garnituri, dar daca ii schimb garniturile, nu vad ce ar impiedica uleiul sa intre din nou in tulumba. Ceea ce nici nu inteleg cum intra uleiul in tulumba cand pe acel furtun trage vacuumul. Am dat comanda de garnituri pentru pompa. Poate imi explica cineva cum ajinge uleiul acolo si de ce nu ar mai ajunge daca as schimba garnituriile. Va multumesc !!!
  12. salut

    inca nu am gasit nici o rezolvare, dar o sa incerc sa ii schimb din nou filtrul epurator (valva pcv) si sa verific furtunele care intra in el sa nu fie crapate.

    Siugur e o problema de aer.

  13. rze

    salut ai gasit rezolvarea cu masina ta? acceasi problema o am si eu de 7 luni
  14. Pai nu am zis ca sunt originale si nici nu te-am contrazis,pur si simplu am scris producatorul. Stiu ce inseamna OE
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.