Salut , Referitor la patania cu X3 tin sa mentionez, nu lucrez la nici-o firma auto MERCEDES sau altele , patania e reala, . Masina a fost reparata la PROCAR KOLN, cea mai mare reprezentanta BMW din EUROPA dupa BMW in sine . La discutiile purtate cu BMW ESSEN raspunsul a fost invariabil acelasi : - masina are 2 ani garantie sau 100 000 Km cu 1 an distributie extinsa , deci daca lantul se rupea in 2010 era garantie (?) - masina este luata in leasing pe firma mea si plata am facut-o noi Ca procedura : 1.Masina trasa pe drepata pe autobhan . 2.Sunat partener afaceri neamt get-beget care anunta BMW MOBILE SRVICE cel mai apropiat de locul faptei. 3.Sosit masina BMW MOBILE SERVICE de la PROCAR KOLN . 4.Decizie – motor kaput, trebuie motor nou . 5.Luat masina pe platforma . 6.Pe timpul reparatiei ni s-a pus gratuit masina la dispozitie , prima data un MINI dupa care un SERIA 5 . 7.Constatare la PROCAR KOLN , a durat 2 zile . 8.Comunicare pret . 9.Negociere cu BMW ESEEN si cu PROCAR KOLN . 10.Am obtinut preturi similare cu servicii suplimentare la PROCAR KOLN deci am ales PROCAR . 11.Motorul nou este garant 2 ani . In 10.04.2012 s-a produs incidentul iar in 18.04.2012 am luat masina din service si am plecat spre casa . Reparatia in sine cu probe cu tot a durat 3 zile . Respect, ROGER P.S. Va pot pune la dispozitie copiile dupa facturile originale emise de PROCAR catre noi numai dupa ce va identificati pe adresa mea de e-mail - tehnoroger@yahoo.com Nume , prenume, telefon , adresa de e-mail Iubesc BMW dar in 2012 am schimbat, alternator, kit ambreiaj cu volanta, motor nou, ... e prea mult pentru un moft .