Jump to content

flop1985

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ilfov

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46

flop1985's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. De aceeasi problema ma lovesc si eu. Am o masina de Anglia convertita la volan pe stanga . E 318i din 09-2004. si au gasit-o euro 3. La BMW in sistem apare ca fiind euro4. Astia unde am facut RAR-ul zic ca nu am nici o sansa chiar daca vin cu certificatul ala. A mai reusit cineva sa ii convinga pe aia de la rar?
  2. Gata. S-a rezolvat. Nu comunica cas cu dde. Motorina ajungea pana in pompa de injecție, dar la injectoare nu. Testeru pe ea si dupa o sincronizare a pornit.
  3. releul de la pompa de injectie unde e? in portbagaj sau sub capota? Am verificat doar un releu albastru de sub capota si cred ca e de la pompa din rezervor care merge. si ce simbol trebuie sa aiba siguranta de la pompa de injectie?
  4. Salut baieti, Am o problema cu masina un E60 2007 520 D cu motor M47 204D4. Am ajuns acasa cu putina motorina, am parcat-o. Vreo 2 zile nu am folosit-o. Am bagat 10 litri in rezervor din 2 sticle(motorina de la peco) si cand sa apas butonul de start a invartit putin si s-a descarcat bateria complet. Mi-a dat un vecin current prin niste cabluri penale si degeaba... se incarca putin si iar se descarca cand apasam start. Am incercat sa o pornim impinsa, Nimic! I-am bagat o baterie incarcata si invarte dar nu da nici un semn sa o ia. Am chemat si un baiat cu tester (care l-a mai bagat pe masina si mi-a zis ca pompa de injectie e in parametri- acum vreo luna) si nu poate comunica cu nimic din masina. Motorina vine ca am scos un furtun transparent care duce la pompa de injectie si tasneste cand pun contactul. Si pe toba nu da nici un pic de fum. stiam ca am bateria pe moarte. Oricum o sa iau una noua, dar nici cu aia incarcata nu a vrut sa porneasca. Poate are cineva vreo idee.
  5. Ca sa nu deschid alt topic. Masina o am de putin timp E60 2007 LCI motor 2.0 diesel.cred ca 163 cai, desi in talon scrie 150. La prima pornire din zi ma rog de ea. Pun cheia in contact, apas start porneste sta 2 secunde se opreste. Asta se repeta de 4-5 ori timp in care nu asculta pedala de acceleratie. In cele din urma porneste si merge bine, dupa o ora 2-3 porneste iarasi bine. Nu vad in bord niciodata matorul de bujii. Astea au asa ceva? Nu se aude vreo bataie dubioasa in motor cum zicea colegul cu arborele si cuzinetii. Toata tampenia asta se intampla si vara la 50 de grade in soare. Sper sa nu fie vreo nebuloasa de ma chinui singur sa aflu solutia peste nu stiu cat timp. Multumesc aniticipat.
  6. Intr-un final a ramas electrovalva blocata si la relanti turbina in presiune s-a rupt axul. M-a costat o gramajoara de bani reparatia turbinei. si parca nu ma lasa inima sa mai dau 380 ron pe electrovalva noua. Electrovalva mea e plina de mizerie la filtrul ala mic. Am vreun noroc sa o curat si sa mearga bine?
  7. stie cineva care e scorul la o electrovalva d-asta? e aceeasi cu cea de la EGR?ca nu as vrea sa bag banii in asta si sa fie altceva
  8. Pai NFL am eu, dar ce ai vrut sa zici cu ultima fraza? adica cauzele pot fi si altele? sau sa ma uit direct la asta? ce-i drept daca se limiteaza si franez brusc si incerc sa o accelerez e incredibil de moale acceleratia. si electrovalva asta mai are vreo sansa? ma refer sa o curat, ceva? sau direct alta? multam.
  9. te referi la furtunasele alea mici imbracate in ceva textil? daca e vorba de alea erau bune, ca am dat turbina jos de vreo 3 ori sa o tot curat...in 3 weekenduri diferite. in oras merge normal si nici nu am vreun bec in bord aprins.
  10. Salut! am un e46 2000 diesel din 2000 cu 136 cai de aproape un an. Problema care mi-a aparut de prin septembrie: nu vrea sa sara de 145km/h. La indicatiile unui baiat am curatat turbina cu bormasina si peria rotativa (era lacrima cand am montat-o inapoi). Si culmea! daca ii dau a4-a nu sare de 145km/h. Se modifica turatia...dar nimic. In primele 4 trepte trage normal, dar cand ajung cu a 5a la ~3000 scade consumul instant exact la valoarea la care ar fi daca as merge constant. La ce sa ma uit?unde e debitmetru la motoru asta?poate fi de vina? Va multumesc anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.