Jump to content

B318URS

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    E30 cabrio 1992, E83 3.0d 2005

B318URS's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

7

Reputation

  1. Am un E30 coupe, cu trapa ceva mai mare Coupe cabriolet? Imi vand ursul, poate te intereseaza. Bafta la cautare!
  2. UP! masina primeste saptamana viitoare radiator nou si furtune noi peste tot, cele originale au imbatranit km exacti 134500 pret nou 3600EUR hai ca vine vara si iar nu stiu daca o mai dau
  3. Iti multumesc de sfaturi. Asta cu nemtii care vin sa cumpere E30 din Romania si de aia nu poti tu sa iti iei din Germania, hai sa o lasam asa... se vand 1-2 ursi in 5 ani la persoane de peste hotare si gata, vin strainii sa cumpere de la noi pt ca la ei sunt nasoale. Dpmdv este inca o confirmare ca noi, Romanii (mare parte, nu toti), inca nu am invatat sa apreciem si mai ales sa bagam mana in buzunar mai adanc si sa platim pentru lucrul facut cu truda, cu timp si cu bani, lucrurile bune in general. In fine, nu vreau sa ma starnesc. Asa ajung cei care cer sume normale (zic eu) pt masinile in care au investit o caruta de resurse (materiale dar nu numai) sa gaseasca potentiali cumparatori nu in tzara ci peste hotare, acolo unde si piata de retro / vintage este muuuult mai dezvoltata si lumea intelege fenomenul. Ti-am inteles punctul de vedere, nu dai banii astia pe masina mea, nu pt ca nu i-ai avea, asa cum ai afirmat in primul post. Hai sa ne oprim aici cu comentariile legate de masina mea, te rog. Bafta la ce cauti! Multumesc
  4. Alex, pe cat apreciez sprijinul tau, pe atat nu inteleg de ce transformam topicul meu de vanzare intr-un topic de cumparare al colegului adrian. Chiar as aprecia daca ati continua in alta parte schimbul de mesaje cu privire la ce mai exista pe piata sau ce isi permite Adrian. Multumesc
  5. Multumesc de aprecieri. Noroc! Multumesc, sa fie! Alta, like...? Nu de altceva, dar daca nu se vinde la pretul corect e pacat s-o mai dau. Am sa continui proiectul si cine stie, poate schimbam culoarea Nu intru in polemici despre pret... si nici nu vreau sa vorbesc despre ce altceva exista la vanzare. Incearca doar sa gasesti unul cu istoric verificabil prin acte, km (relativ) putini pt anul masinii si poate cel mai important, nemodificat... multa bafta! Altfel, poti sa-ti aduci unul din DE, sa vezi atunci cum se aduna costurile (si de curiozitate, cauta cu AC, vezi ce gasesti...). Ti-am raspuns politicos si la oferta pe care mi-ai trimis-o prin SMS. Da-mi si mie ragaz macar 24h sa raspund la intrebarile de pe forum, nu e ca si cum ai facut o super oferta si te grabeai sa obtii un raspuns pozitiv... Hai sa lasam oamenii sa se exprime liber pe forum, zic, sa nu-i certam. Asa functioneaza un forum, ca o comunitate in care membrii isi pot aduce contributia. Daca voiai sa-ti raspund doar eu, imi dadeai un mesaj privat. Altfel, daca ai postat aici, accepta si posibile comentarii de la alti utilizatori. Nu am vrut sa sune asa brutal, scuze. Am scris totusi ca sunt deschis si la schimburi cu masini mai scumpe, iti mai dau eu bani daca ai ceva mai valoros de dat la schimb... Evident, cum vad ca se obisnuieste, pretul pentru variante este altul glumesc! Multumesc totusi pt oferta facuta!
  6. nici nu l-am pus bine la vanzare si sa-l dau pe bucati? n-am inceput cu dreptul... stiu, tu doar ai intrebat raspunsurile sunt nu, nu se vinde nimic (deocamdata) la bucata de pe el si da, totul este original btw, gasesti pe ebay.de deflector vant original la 370 eur si cd-ul la aprox 200
  7. Salut, Vand un proiect facut pana la jumatate. BMW E30 Convertible, Calypsorot Metallic Fabricatie 04/1992, INMATRICULAT in Ro din 2008, taxa platita si nerecuperata. Am documentatia masinii de cand a fost facuta, cu istoric interventii si proprietari in Germania. 135,000km acum in bord. Eu spun ca sunt reali, avand in vedere cat s-a mers cu masina in Ro si inainte (eu am luat-o in 2012 la 130,000). Nu vreau polemica pe subiectul km, cine nu crede, asta e. Cine vrea sa cumpere, primeste cartea si vede masina. Motor 1800 cmc M40B18 83KW Cutie manuala 5 trepte Din extras: - Geamuri electrice - Incalzire in scaune - Discuri frana fata / spate - Servo directie - Oglinzi electrice - Alarma - Jante BMW 14" - Acoperis cu decapotare manuala - impecabil - Interior piele neagra Am facut urmatoarele: 1. Schimbat distributie, curele accesorii, bujii, filtru aer, filtru combustibil, garnitura capac chiulasa - motorul merge impecabil 2. Bateria Varta Silver noua 3. Schimbat discuri frana 4. Amortizoare, arcuri si bucsaraie fata complet noi 5. Baie de ulei noua 6. Radio CD OEM 7. Instalat AC Mai este de facut tinichigeria (are rugina pe la praguri, aripi spate si la baza parbrizului) + o vopsea noua si de retapitat scaunul din stanga fata. Astept intrebari si oferte. Pret 4,000 EUR sau variante cu diferenta din partea mea Multumesc 0722 220 270
  8. Sa-l stapanesti sanatos, arata f bine! Din pacate am vazut doar astazi postul tau, ma gandeam sa-mi vand pretiosul. Daca mai stii pe cineva interesat, da-mi un semn, te rog.
  9. Salut! Acum un an am inceput un proiect pe care credeam ca am sa-l pot termina singur. Din pacate, timpul nu mi-a permis acest lucru. Inainte de a abandona proiectul, am decis sa apelez la ajutor. Deci, avem un E30 318i Cabrio din 1992. Caut pe cineva sa ma ajute cu urmatoarele: - reconditionat caroserie - are rugina in punctele unde se aduna apa, jos la praguri (stanga / dreapta) si in fata la sofer, chiar langa stergatoare, intre parbriz si capota motor - cam atat am vazut eu; - vopsitorie de foarte buna calitate, culoare calypsorot; aici mi-as dori sa ma ajute cineva cu experienta, eventual cu referinte - reconditionare interior, si aici avem urmatoarele nevoi: curatare / inlocuire mocheta, reconditionare piele scaun sofer (uzata/rupta pielea in partea stanga pe unde se intra in masina), reconditionare volan piele M Technik, inlocuire 'camasa' piele schimbator viteze, maciulie noua piele schimbator viteze, inlocuire tablou de bord (niste meseriasi mi-au crapat plasticul transparent din fata cadranelor cand au dat bordul jos, nu stiu daca se poate inlocui doar acest plastic sau trebuie sa schimb tabloul de bord cu totul), inlocuire panouri usi fata si spate (in spate nu avem usi, evident, dar nu am stiut cum sa le numesc; oricum asta presupune cautat si achizitionat panouri noi de pe site-uri de specialitate), reparat suportul de casete din dreptul cotierei (da, casete , cautat, cumparat si instalat radio cd OEM, cumparat si instalat antena motorizata, reparat oglinda electrica stanga fata (nu functioneaza din cauza unor fire intrerupte); - la motor: rezolvat pierdere lichid racire (am montat o instalatie de aer conditionat si baietii respectivi nu cred ca s-au ingrijit sa mai si stranga bine colierele peste tot cand au montat radiatorul la loc - inainte nu pierdea nimic, deci cred ca se rezolva usor), cautat pe net, comandat si instalat catalizator + intregul esapament si sonda lambda de rigoare (acum nu are catalizator), resetat martorul de inspectie, setarea motorului in parametrii normali (masina are 132,000km, i-am schimbat distributia acum 5,000km); - la exterior vreau sa-i cumpar un set de jante BBS RS si sa-i transform plafonul din manual in electric (stiu ca e complicat si nu tocmai cel mai fiabil sistem, de aceea apelez la ajutor) - articulatiile si suspensiile sunt noi, montate acum o luna In principiu, caut pe cineva care sa ma ajute cu toate cele de mai sus. Tehnic, e posibil sa nu gasesc pe nimeni care sa ma ajute chiar cu toate (fie si pentru pretul corect), de aceea accept si ajutor "pe bucati". Tot tehnic, imi doresc sa termin cele de mai sus intr-o singura luna calendaristica. Daca am postat unde nu trebuie, rog moderatorii sa fie ingaduitori si sa mute topicul unde cred de cuviinta. Am incercat sa caut pe forum, dar nu am gasit o sectiune corespunzatoare.
  10. Mi-e rusine sa vin cu ea acum la intalniri ;-) Stai sa o aranjez putin, sa facem o treaba si pe urma.
  11. multumesc de urare multumesc, sper sa am spor si eu sper sa o tin cat mai aproape de original, multumesc am vazut proiectul tau, felicitari! am sa ma inspir din el si sper sa ne intalnim cat mai curand Asa cum am promis, revin cu mai multe poze. Maine urmeaza distributia & other stuff la motor
  12. M-am decis sa pornesc un proiect. Pentru asta, am cautat un urs cabrio care sa fie si intr-o stare relativ buna - sa am o baza de pornire. Gasit, vazut, placut... Fostul proprietar (pasionat si el de masini), a avut destula grija de masina, avand in vedere starea in care se afla. BMW E30 Convertible, Calypsorot Metallic An fabricatie: 04/1992 (saptamana trecuta a implinit 20 de ani) 129700 km in bord (exista istoricul complet al masinii si o carte de service a ei de cand era in Germania - pana in 2008) si la cum se prezinta, cred ca nu e departe de adevar (ramane de vazut cand ne uitam mai in detaliu la ea) Motor 1800 cmc M40B18 83KW Cutie manuala 5 trepte - Geamuri electrice - Incalzire in scaune - Discuri frana fata / spate - Servo directie - Oglinzi electrice - Alarma - Jante BMW 14" - Acoperis cu decapotare manuala - Interior piele neagra ...si cam atat cu lista dotarilor In urmatoarele zile as vrea sa incep proiectul, in urmatoarele etape: 1. Schimbat distributia + curele accesorii, bujii, filtru aer, filtru combustibil, pompa de apa si garnitura capac _chiulasa_ (am vazut ceva urme de ulei acolo) - Brandex, Alex_Maniacu_91, sper ca pot apela la ajutorul vostru, chiar as avea nevoie de suport 2. Schimbat discuri frana + placute (nu m-am hotarat inca dar pe lista scurta sunt Ferodo, Bosch si Ate - astept pareri din propria experienta sau sugestii - nu stiu daca are ABS dar ne uitam), arcuri si amortizoare (as merge de la inceput pe ceva reglabil dar nu am nici cea mai mica idee de ce exista, aici chiar as avea nevoie de ajutor). 3. As vrea sa-i pun aer conditionat (aici sper sa am noroc si sa gasesc un kit complet si sa se si poata monta - daca unii dintre voi ati mai facut asa ceva, astept pareri). 4. Tinichigerie (are cateva puncte de rugina ce trebuie sa le rezolv) si vopsea proaspata, pastrand aceeasi culoare originala. 5. Interiorul refacut, pastrand culoarea neagra (aici ma gandesc sa imbrac si bordul in piele, am vazut ca arata super bine dar sa vedem, inca nu m-am hotarat). 6. O pereche de Hella galbene impreuna cu proiectoarele aferente. 7. 4 jante BBS RS 15 (am gasit un set 7J cu ET25 care imi plac tare mult si cred ca se potrivesc cel mai bine). Si cam atat Am sa postez maine mai multe poze cu ursul asa cum este acum. Restul, pe parcurs. La munca deci!
  13. B318URS

    Seria 3 E30

    Asa imi place sa cred De prin cartea de service, din bord si dupa cum arata atat in interior cat si pe afara. Are inca vopseaua originala si in afara de cateva locuri unde a sarit lacul, arata chiar f bine
  14. B318URS

    Seria 3 E30

    Salut la toata lumea! In sfarsit mi-am luat masina visurilor mele de cand eram copil, E30 Convertible 318i. Stare buna zic eu, 130.000 km reali, din 1992. Vreau sa o restaurez complet si sa nu fac rabat la calitate. Primul lucru pe care vreau sa-l fac e sa-i schimb distributia. Nu cred ca a fost schimbata si drept urmare am cumparat toate cele necesare, sunt in portbagaj. Imi poate recomanda cineva un doctor bun pt operatie?!?!?!? Vreau sa-i schimb si discurile de frana + placutele, arcurile si amortizoarele in viitorul apropiat. Urmeaza o tinichigerie din bara in bara, cu o vopsitorie profi!!!! Daca ma puteti ajuta cu o recomandare pt medicul de familie, va sunt recunoscator!!! Multumesc anticipat, Un urs.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.