Jump to content

Alynex

Members
  • Posts

    479
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Alynex last won the day on December 25 2013

Alynex had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    Masini, machete, bike, basket, desen..
    .

Contact Methods

  • Yahoo
    alynex13

Previous Fields

  • Masina
    E46 318i `98 1.9

Alynex's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

87

Reputation

  1. Salutări și sper că vă găsesc pe toți cu bine! Mai vin și eu cu niște povești. Tot în 2018 am făcut și un mic detailing la interior, am făcut plafonul negru, am reparat/curățat trapa și am trecut în inventar rugina de sub mochetă.Am găsit ceva ce seamănă a alcantara la fibră dar e mult mai subțire și fără burete, pentru auto nu mai aveau așa că am luat din ăsta pe grabă, că deh...aveam deja jumate de mașină la mine în cameră. Pentru poliță am folosit un vinyl spray de la Duplicolor. Se absoarbe mult și încrețește puțin materialul, dar a ieșit ok, nu mai e mov și ars de soare. Plastidip am folosit la reglajul centurii dar nu prea ține având frecare mare. Mânerele și parasolarele le-am găsit la dezmembrări, n-am știut cu ce să le vopsesc. Apoi la trapă am reușit să pierd șuruburile de la plafon și merg așa fără, că nu vin separat și nu știu ce mărime au. Am vrut trapă neapărat la mașină, mi-a cam trecut, o s-o dau jos și îmi fac un plafon din carbon/kevlar imediat cum îmi găsesc un atelier/garaj ceva. La începutul anului trecut motorul pierdea ulei și antigel alarmant și în mers și parcat cam 1 litru pe săptămână de ulei/antigel. De data asta am fost ceva mai inspirat și văzând că nu-i place nici cum de mine la blestematul ăsta de motor...altu din dezmembrări nu fu bun, refăcut aproape de la zero nu i-a convenit, a trebuit găsită o altă soluție, ceva ce trebuia făcut în urmă cu vreo 5 ani...Am găsit un 320I, probabil cel mai forjat e46 din Timișoara, defapt cu siguranță. Fără numere, fără acte, gaură cu flexu înainte de finală, fără baterie și altele ce le voi afla pe parcurs.Am pornit motorul, părea că merge bine, rotund, catalizatoarele originale intacte. Am dat o tură cu el și o murit înstant. Ce-a mai grea pedală de accelerație și cel mai ciudat ambreiaj. M-am gandit o zi două și l-am luat totuși că nu mai puteam merge sau sta cu al meu nici cum. La swap am descoperit de ce motorul nu mergea chiar cum trebuie. Ambreiajul avea un distantier la pedală de 1 cm, altfel presa prea tare în placă și se măcina iar cablul de accelerație era corodat și nu se accelera cum trebuie. Pe lângă asta toate anexele erau praf, releu încăcare, bobină electromotor, electro-ventilator. role, curele, pompă servo defecte, avea 4 din 6 litri de ulei când l-am luat și era negru ca noaptea, suporti motor/cutie muci. După ce am făcut tot ce era de făcut, 2 schimburi de ulei, la interval scurt să fiu sigur că măcar este curat, motorul merge chiar foarte bine și sănătos. Diferența de "32 cai" față de 1.9 e enormă...echilibrul, sunetul, turele...amazing. Îi place mult mai mult benzina de 98/100, la 1.9 nu am simțit nici o diferență, dar aici se simte foarte bine. A primit un mic soft și trage mai liniar, mai de jos și până la 7000rpm tot trage. Cutia în schimb huruie și crucea cardanică e praf, nu am fost atent când l-am schimbat și l-am dat pe al meu cu tot cu motor. Asta e, cere un swap la 6 trepte. La o plecare de pe loc mai țărănească am rupt suportul de aluminiu din dreapta, așa că i-am schimbat pe amândoi și șuruburile să fiu sigur. Nici nu vreau să mă gândesc câtă bătaie a mâncat și 0 mentenanță o văzut săracu ăsta de motor dacă efectiv toată mașina din jurul lui era muci. E amazing să ai un motor care nu cere ulei și antigel și să și meargă când e de mers. Mi-a trecut filmul de stanceboi, îmi place mai mult puterea și acum vreau mai multăăăă! După motor am făcut swap la frânele de 3.0 preventiv. Am luat sistemul din dezmembrări pentru etrieri și fuzete, le-am recondiționat complet, sablat, electrostatic, Zimmermann sport și furtune metalice Hell.Am fost pupat în fund și de banii ăia am pus o bară de M-tech 1 și un cârlig Westfalia la care de 6 luni n-am apucat să leg firele la stopuri în rest e legat tot, atât că e de touring și stă bara mai în afară din ceva motiv. O să fixui și asta cândva.În rest mi-am găsit un nou set de jante preferate style 109 de X3, mai vreau să iau un set pentru vară, ar arată interesant făcute 10 cu 12 din 3 piese. Rondell-urile sunt de vânzare, gume de vară, PM me!Mi-am făcut fetish-ul cu bare ce îl am de când am mașina,dacă vrea cineva să schimbe un suport de snowboard cu unu de ski (am doua), PM me! Conversie la cheie diamant.Am pus halogenele la loc pentru că vreau să omologhez motorul anul ăsta. Cam atât momentan, mă bucur de motor zilnic, era ceva să fi pornit direct cu el, numai motorul m-o tras în jos la mașina asta și greu m-am învățat minte. Sunt curios cum se simt cei 80 cai în plus la 3.0...și mai ales cu un twinscroll... Vă las cu poze la ce am povestit, nu neapărat într-o ordine anume. Și niște poze de azi, e murdară, scuze, am spălat-o acum 2 zile, dar na... Vă salut! Numai bine!
  2. Mașina mai trĂŁiește și tot la mine este ! Anul trecut am mai refĂŁcut odatĂŁ motorul )(fĂŁrĂŁ segmentare) ca dupĂŁ 6 luni iar sĂŁ pișe iar pe la chiulasĂŁ. I-am montat arcuri HR sport, am gĂŁsit niște Recaro fațĂŁ textil, frâne fațĂŁ noi, radiator, acum e straightpiped și mi-am montat volanul acum câteva zile, iar acum lucrez la restul ornamentelor. SalutĂŁri!
  3. Salut,ptr un e46 coupe jantele de 8jx17 et 20 ce cauciucuri ar trebui sa pun sa nu atinga aripa fata spate si daca as avea probleme tehnice vizavi de caseta directie, bucsi etc. Ar trebui sa ii fac unghiul de fuga, geometria dupa montaj banuiesc.
  4. Eu am merg pe Castrol 75w90 de vreo 5 ani ĂŽn 318I nu am avut probleme. Debitmetrul mulți recomandĂŁ Bosch (VDO ĂŽn cazul tĂŁu dacĂŁ așa vine din fabricĂŁ, cum a spus și CĂŁlin), de alte mĂŁrci am auzit și vĂŁzut cazuri la prieteni cĂŁ nu mergea ĂŽn parametri chit ca era nou și au luat Bosch.
  5. Nu atinge, sau cel puțin nu ar trebui. Au ET corect pentru e46.
  6. Merge fĂŁrĂŁ probleme și eu am pus tot 61Ah.
  7. Balastul trebuie sĂŁ fie de vinĂŁ. Știu cĂŁ dacĂŁ becul se duce ĂŽși schimbĂŁ culoarea ĂŽn mov parcĂŁ. Poți ĂŽncerca sĂŁ schimbi balasturile ĂŽntre ele dacĂŁ ai posibilitatea. DacĂŁ este același bec se potrivesc, doar va fi puțin mai galben(temp. kelvin mai joasĂŁ).
  8. Reglajul lombar este la ambele scaune. DacĂŁ au memorii, acestea vor fi la pasager și nu la sofer. Ăn rest sunt cam la fel.
  9. Anul 2016 a fost un an chin și plin de cheltuieli pentru mine, mare parte din vina mea pentru cĂŁ am luat un motor de la cine nu trebuie care mi-a fĂŁcut numai surprize. Cum pierdeam mult ulei și senzorul nu mĂŁ avertiza, am fost la același service unde am reparat puntea pentru inspecție. Am aflat cĂŁ garnitura de la capac distributie care fusese "schimbatĂŁ" de curând de cel de la care am luat motorul, era varzĂŁ precum celelalte garnituri, un șurub era lipsĂŁ și alte 4 erau blocate (cred cĂŁ au scos șurubul, restu nu mergeau și aia a fost tot), coturile din spatele motorului și niște furtune erau lipite cu silicon, senzorul de ulei dezactivat și schimbat cu unul defect și ulterior desfacerii motorului sorbul din baie era praf. Așadar am fost nevoit sĂŁ schimb tot ce ține de garnituri mai puțin cea de la chiulasĂŁ, coturi, flanșe, furtune, sorb pe lângĂŁ care am schimbat și suporti motor/cutie/tobĂŁ, vas expansiune, chit accesorii, pompĂŁ apĂŁ etc. Am mai schimbat aripile de fațĂŁ pentru cĂŁ erau groaznice și am am fĂŁcut retrofit la bi-xenon, de care nu sunt așa de impresionat pe cât mĂŁ așteptam sĂŁ fiu. Acum este ĂŽn proporție de 85% recondiționatĂŁ. Mai sunt ice-colo niște mĂŁrunțișuri, tinichigeria și revopsit ar mai trebui. Aștept și vechile BBS sĂŁ ajungĂŁ de la recondiționat !
  10. DupĂŁ instalare, trebuie codat modulul de lumini pentru xenon? A durat cam 5 minute pâna s-au aprins prima datĂŁ(aveam și eroare de becuri arse), apoi dupĂŁ câteva zile, același lucru.
  11. Aceiași problemĂŁ am avut. Erau oxidate mufele de la stopuri. Le-am curĂŁțat puțin și a dispĂŁrut problema. Poate fi și de la contactul imperfect al becurilor de la numĂŁr, dacĂŁ ai pus cumva leduri.
  12. ĂncearcĂŁ OEM. Am pus Hella nou și curgea imediat cum l-am montat. Bușonul a rĂŁmas același fĂŁrĂŁ vreo problemĂŁ.
  13. Pot face burnout cu un amărât de 1.9 benzină și tu ai probleme la 150 de cai? Nu am mai auzit să pui frână de mână pe față sau alte minunății de genul, doar pentru a reuși să învârți puțin roțile. Cred că devină este tehnica, ci nu mașina.
  14. La ce service minune ai fost și de la cine vrei sĂŁ iei motorul?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.