Jump to content

raresh19

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    F10 525D

Recent Profile Visitors

4782 profile views

raresh19's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

3

Reputation

  1. Tot ce găsesc sare de 3000-4000 lei din cauza adaptivului. Dacă erau fără adaptiv, da era mai simpla treaba.
  2. Nu știu dacă se mai poate repara carcasa asta, nu am bucata lipsa, din ce am înțeles trebuie schimbată
  3. Salut, da F10 2012 non facelift, faruri adaptive, modulele toate sunt functionale pe el, semnalizari, angels etc si d-asta nu as lua un far nou, nu stiu cand zic cei de pe olx/dezmembrari cand vand far gol ce inseamna. Stie cineva daca carcasa spate de la cele adaptive ar fi diferita de carcasa spate la cele ne adaptive? Iar eu stiu ca am xenon nu bixenon, si vad faruri care sunt asemanatoare cu al meu, adica pe ochiul dispre capota nu exista lupa de xenon si se vand ca bi-xenon, nici nu ma pricep prea bine si nu vreau sa cumpar chestii cu care sa raman degeaba.
  4. La celălalt far se pote recupera sticla sau trebuie schimbată și aceea?
  5. Salut, am un far care are fisurata atât sticla cât și carcasa spate, și acum cu vremea asta a început sa facă figuri, inițial sigilasem fisura de pe spate dar a început din nou sa apăra condens in el, și as dori sa schimb carcasa. Farul este xenon ( simplu ) adaptiv non fl ( non lci) Pentru schimbarea carcasei se poate pune carcasa de la orice far sau trebuie fix de acest far? De unde recomandați sa iau carcasa (sticla+spate) ? gasisem ceva pe AliExpress dar nu știu dacă sunt Ok sau nu. Și celălalt far a inceput ieri sa facă fițe, bănuiesc ca acela trebuie doar dezlipit și relipita sticla la el nu este crăpat sau fisurat. Recomandați pe cineva sa facă aceasta Operațiune in zona Bucureștiului? Mulțumesc!
  6. Mai exista pe undeva? Link-ul numai e valabil. Multumesc! L.E am vazut ca e si 2023-2 si am descarcat-o pe aceea.
  7. @VladmocioiVezi sa nu ai rechemerare pentru schimbare de EGR. E posibil sa ti-l schimbe la BMW Gratuit daca de acolo e problema. Poti verifica aici: https://www.bmw.ro/ro/footer/quick-link/bmw-vehicle-recalls.html Eu am fost azi la ei, mi-au zis ca EGRul e bun dar oricum mi-l schimba cand vine noul model de EGR, dar au zis ca daca EGRul actual avea probleme il schimbau cu unul nou urmand ca in urmatoarele 5-6 luni sa il schimbe cu modelul nou.
  8. am sa incerc, dar mi se pare ca e o solutie temporara tot ar trebuii sa repar intr-un final farul. In weekend sper sa apuc sa demontez farul sa vad exact pe unde are scaparile si sa le sigilez.
  9. Din cate mi-a zis un prieten ce imi e si mecanic si a analizat mai ok farul, mi-a zis ca fisurile din sticla fata nu influenteaza aceasta aburire dar in partea din spate e fisurat in zona de reglaj, iar daca ar baga mastic ar fi imposibil de reglat ulterior. Sticla fata am gasit-o pe aliexpress cu vreo 160lei iar carcasa spate cu vreo 370 lei. Acum mai trebuie sa caut si pe cineva care ar stii sa faca acest transplant. Dar inainte de a comanda as dori sa stiu care ar fi cea mai buna alternativa, poate chiar cel recomandat sa faca aceasta manopera sa imi recomande o idee de cum il pot repara?
  10. Revin cu o problema. In urma cu 2 ani am atins mașina in partea din fata și am zgâriat farul. Nu am avut probleme cu aburirea pana acum, când am desfăcut farul și m-am uitat la el, e puțin ciobit in partea de jos dar aburirea se produce prin spate ( in momentul in care a fost atins a fost împins iar carcasa neagră s-a crăpat) farul este cu xenon adaptiv ( nu bi-xenon). as avea urmatoarea întrebare. Pe AliExpress găsesc sticla și partea din spate pe la 500-600 lei. pe olx găsesc multe anunțuri cu faruri goale și complete. Eu teoretic am nevoie doar de carcasa trebuie sa caut carcasa de la orice far sau Trebuie sa iau fix același model de far? cum ați recomanda sa remediez problema? Far din dezmembrări cu xenon adaptiv carcasa de pe AliExpress și mutat conținutul actual orice far de f10 din dezmembrări si mutat ce am eu ( dacă acest lucru e posibil) Și pe cine ați recomanda pentru aceasta procedura ? ( bucuresti sau constanta )
  11. Revin. Pe ISTA mai multe zile la rând pe parcursul a doua săptămâni, nu apare nicio eroare. mașina a fost pusa pe redresor și încărcată bateria. Momentan problema a dispărut, au bănuit ca este una din cauzele ce poate produce acest efect. Rămâne sa vedem in următoarele zile.
  12. Problema a fost rezolvată in service la Service Scream (Tezparii) BMW. Senzorul de presiune de gaze de la DPF era stricat. solutia: înlocuire senzor presiune gaze, curățate filtru de particule, schimbat filtru de ulei și înlocuit uleiul ( apucase sa se rateze regenerarea și a aruncat motorina in ulei). Devizul a fost undeva la 2060 lei. In caz de mai are cineva aceasta problema. 550 lei senzorul 1000 curățarea 510 ulei și filtru.
  13. Buna ziua, De curand am urmatoarele probleme pe partea electrica la un F10 din 2012 cu 170.000km https://youtube.com/shorts/xbt0wVqeKlI?feature=share Am atasat un filmulez sa incerc sa descriu ce se intampla in mers mi se opreste bordul si muzica, initial am crezut ca e de la radio, am schimbat postul la fel facea. Am incercat pe librarie si la fel. Am constatat insa ca atunci cand opresc incalzirea din scaune nu face.... Ca erori pe BimmerLink imi apar: 00 Junction box electronics 1 error C90C96: K-LIN_3 inside mirror: electrochromic error 40 Car access system 1 error 930701: Overvoltage KL30L / KL30E 78 Automatic heating and air conditioning 1 error 801222: Compressor: shutdown due to lack of DME approval Bateria arata ca e incarcata 77%... Aveti idee de la ce ar putea fi sau ce as putea verifica?
  14. Revint azi am reusit sa fac regenerarea, cand am intrat pe autostrada aveam urmatoarele valori: Soot mass in DPF: 45.14g Oil ash mass im DPF: 51.18 Exhaust gas temperature in front of the DPF: 611gC Exhaust pressure in front of the DPF:1.13bar Differential pressure across DPF 0.08bar Distance since last successful regeneration 568km Fuel consumtion since last successful regeneration 200.63l (ceea ce mi s-a parut imens ar insemna un consum de 35,32%) Am accelerat la 110km, am pus-o pe manual si am lasat-o la 3000 de turatii pe pilot automat si am dat Request DPF regeneration. Dupa ce s-a finalizat am ajuns la niste valori de: Soot mass in DPF: 6.06g Oil ash mass im DPF: 51.18g Exhaust gas temperature in front of the DPF: 630gC Exhaust pressure in front of the DPF:1.14bar Differential pressure across DPF 0.08bar La iesirea de pe autostrada pe soseaua de centura am mers cu 20km/h si am mai stat putin pe loc si au inceput sa creasca valorile foarte tare: Soot mass in DPF: undeva la 29g. Pana acasa a tot fluctuat cu urcari si coborari rapide si am ajuns acasa cu: Soot mass in DPF: 16.91g Oil ash mass im DPF: 51.18g Exhaust gas temperature in front of the DPF: 211gC Exhaust pressure in front of the DPF:1.07bar Differential pressure across DPF 0.04bar Bine inteles ca dimneata, inainte sa ma urc pe autostrada, m-am mai trezit, iar cu nivelul de la ulei peste limita maxima iar la diagnoza am avut urmatoarele errori: 12 Motor electronics 4 errors 244800: Info - Particle filter system: Limited remaining travel distance of the particle filter available 25C800: Exhaust back pressure sensor: sensor drift outside of tolerance 290900: Air system, air to EGR mass flow plausibility: measured air mass too high compared to calculated air mass 245700: Particulate filter system: Particulate filter heavily loaded (exhaust back pressure high) @Galagiece valori sa verific pe injectoare?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.