Jump to content

smmert

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320D Touring

smmert's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Bună ziua, am intrat azi pe acest site si am văzut că ați avut o problemă similară cu a mea, vi s-a rupt lantul de distribuție si v-au spus de la Bruxelles că trebuie schimbat tot motorul. Eu stau la Luxembourg, as dori să vă întreb ce ati rezolvat. Vă rog, dacă ați putea să imi răpundeti la adresa otiliad2000@yahoo.com, Vă multumesc mult și vă doresc o zi bună, Otilia Dragomir
  2. Masina mea nu mai era acoperita de garantie in momentul in care s-a intamplat "catastrofa", dar facuse toate reviziile pana atunci in reprezentantele BMW, eu in Romania am fost tot timpul cu ea la Bavaria. Nu stiu daca poti sa-ti recuperezi banii, dar eu zic ca merita sa incerci. Ce ai de pierdut ? Tocmai de asta am si postat pe forum tot ce am patit eu, modul cum a decurs totul, ca sa faca si altii (care au patit sau care patesc) ca mine. Cu cat sunt mai multe plangeri din partea proprietarilor de BMW-uri cu N47, cu atat mai bine, poate ii pune putin pe ganduri si...., cine stie poate vor incepe sa re-cheme masinile in service. Parerea mea este sa incerci, chiar nu ai nu ai ce pierde.
  3. Salut Alex si merci mult pentru oferta de ajutor, dar pana la urma sa rezolvat,....oarecum. Eu lucrez aici in Bruxelles si tocmai de asta mi-am permis sa astept si sa tin masina in service la ei atata timp, pana sa rezolvat problema...., sa zicem in modul in care am vrut eu. Eu mi-am facut masina la BMW Brussels, adresa: Av. L. Mommaertslaan 2 1140 Brussel si sunt foarte dezamagit de ei, sunt niste nesimtiti si niste incapabili. Asa ca daca poti fereste-te de ei cat poti. Am inteles ca mai este o reprezentanta BMW pe langa aeroport (in spatele aeroportului, pe acolo pe undeva). In fine, luni trebuie sa ma duc din nou la ei cu masina ca sa-mi demonteze galeria de evacuare pentru a citi seria de motor !!!!! deci inchipuieti cat de tampiti pot fi. Deci ei au terminat lucrarea, iar atunci cand am fost sa platesc le-am spus ca am nevoie de seria de motor pentru RAR. Seria de motor apare pe cartea de identitate a masinii, iar atunci cand te duci la RAR cei de acolo iti vor cere aceasta serie pentru a o trece din nou in cartea de identitate. GHICI: nu o stiau istetii pentru ca nu au notat-o nicaieri, si nici din sistem nu pot afla care este seria de sasiu. De ce nu au notat-o, si de ce nu-i intereseaza seria motorului, pentru ca aici in Belgia, dupa ce schimbi motorul nu interesaza pe nimeni faptul ca l-ai schimbat atata timp cat aceasta operatie nu modifica parametrii de fabrica si kilometrajul masinii. Dar........, totusi,....., le-am spus ca vorbim de un motor, nu de un simplu pivot sau de o bucsa, iar,......, masina are numere de Romania nu de Belgia, deci puteau sa ma intrebe sau sa-l noteze. Acum din cauza prostiei lor trebuie sa ma duc din nou in service sa-mi demonteze galeria de evacuare pentru a putea citi seria motorului. Aceasta serie, cat si tipul motorului sunt scrise pe exteriorul blocului motor tocmai in zona pompei de injectie (common rail), zona foarte greu accesibila. Deci eu sunt foarte dezamagit de acesti indivizi, de modul cum s-au comportat si cat de mult mi-au tinut masina in service (din momentul in care totul a fost hotarat si pana mi-au dat masina au trecut aproximativ 1,5 luni!!!!). Deci daca poti nu te du la ei.
  4. Salut din nou tuturot. Nu stiu daca ma mai tine cineva minte. Am avut lantul rupt la un 320D Touring din 2008, N47, versiunea de 177CP, la 123000km. Vreau sa va spun ca pana la urma am scapat fara sa platesc motorul, motorul va fi inlocuit de cei de la BMW cu un alt motor nou. Cum sa intamplat? am scris un e-mail celor de la BMW din Germania adresele le-am dat deja untr-un post anterior. Adresele sunt urmatoarele: bmwgroup.customerservice@bmwgroup.com sustainability@bmwgroup.de, compliance@bmwgroup.com Pana la urma dintre toate adresele astea am inteles ca cea buna este: bmwgroup.customerservice@bmwgroup.com Dupa ce am scris acest e-mail am primit un raspuns anemic: "Dear Mr. xxxxxx, Thank you for your recent e-mail. We have assigned your matter to the relevant department for assessment. Please expect their direct response. We highly appreciate your patience in the short interim. Best regards, BMW Group Customer Service Scream (Tezparii)" In copia acestui e-mail i-am pus si pe cei de la service (este reprezentanta BMW din Bruxelles -> aici sa rupt lantul, in Belgia). Dupa acest raspuns am asteptat cam 2 saptamani. Intre timp le-am spus celor de la service ca pana nu primesc un raspuns de la BMW Germania nu se va intampla nimic cu masina. Trecusera 2 saptamani si nu primisem nici un raspuns. Atunci am scris din nou, readucandule aminte ce sa intamplat. Am primit cam acelasi raspuns: "Dear Mr. xxxxxxx, Thank you again for your e-mail. We have forwarded your inquiry to the relevant department for assessment. Best regards, BMW Group Customer Service Scream (Tezparii)" Am mai asteptat inca vreo cateva zile si in cele din urma suna cineva de la ei, un roman pe nume: Constantin Vasilescu care nu mi-a spus nimic concret si ca ei cerceteaza problema. Ma intrebat ce mi-au propus cei din Belgia si daca am vorbit cu cei din Romania (Bavaria). Eu intre timp luasem oferte estimative si de la BMW Brusells cat si de la Automobile Bavaria, bineinteles.....,astronomice !! Intre timp am aflat de la o sursa sigura ca cei de la BMW chiar au o problema de proiectare la acest motor. Primele caderi au inceput sa apara in 2008, iar problema a fost remediata abia in 2010. Dupa cateva zile, acelasi Constantin Vasilescu revine cu un telefon spunandu-mi ca pana la urma oferta BMW este urmatoarea: BMW imi ofera un motor nou, dar restul va fi platit de mine (manopera, ulei, antigel etc. si eventualele piese care mai pot aparea cu uzura anormala in urma demontarii, de ex ambreiajul si volanta bi-masa). Mi-a mai spus ca daca vorbesc cu cei de la BMW Brusells, imi vor face aceeasi oferta. Nu a trebui sa-i sun eu pe cei de la BMW Brusells, pentru ca m-au sunat ei pe mine sa-mi spuna acelasi lucru. Pana la urma am decis sa fac operatia de schimbare motor la BMW Brusells. Masina nu a iesit inca din service, mi-au spus ca va fi gata la sfarsitul saptamanii viitoare. Acum tragand linie la final, serviciile lor au fost departe de nivelul unui asa numit "brand premium", pentru ca a trebuit sa ma "tiganesc" destul de mult cu ei, pana sa ajung la acest rezultat. Pana la urma tot sunt nevoit sa platesc manopera + piese asta inseamna vreo 1800 euro. Singurul lucru bun din toata afacerea asta este faptul ca in schimbul aceste sume, ma aleg cu un motor nou si cu o garantie de 2 ani pentru motor. In mod normal ei ar fi trebui sa plateasca tot. Dupa cum spunea cineva aici, ei, BMW, cunosc foarte bine problema pe care au avut-o cu acest motor, dar merg pe burta....., si incearca sa ascunda, cat de mult pot, faptul ca "renumitul producator de super motoare", are probleme poate mai mari decat cea mai banala marca de volum. Cam asta a fost!! Deci puteti sa va incercati norocul si cu aceasta metoda. Cu un e-mail bine pus la punct si bine documentat posibil sa aveti noroc. Daca timpul va permite (masina mea sta de o luna si jumate in service si abia saptamana trecuta s-au apucat de ea), merita sa incercati, nu aveti ce pierde. Bafta multa si ne mai auzim.
  5. Da exact eu la pompa aia m-am referit, pompa de inalta presiune (cea care face presiunea in rampa comuna).
  6. Dap, masina are si functia asta in dotare. Eu de cand am masina nu am folosit-o pentru ca ma enerveaza, dar cine stie cel dinainte cat de mult a folosit-o.
  7. Dap cutia este manuala. Sigur ca ma gandesc si la varianta asta. Baietii de la BMW Brusells spun ca ar fi lantul care angreneaza axele cu came de la pompa de injectie. Dar totusi eu aici am niste dubii. Ei nu au desfacut sa vada exact despre ce este vorba. Ma gandesc totusi sa nu fi sarit lantul cu 1 dinte sau cam asa ceva, pentru ca in momentul in care ai rupt lantul (ori cel de la pompa de injectie catre axele cu came, ori celalalt) atunci supapele raman deschise in diferite pozitii si in mod normal cand dai la demaror ar trebui sa nu se invarta motorul, pentru ca pistoanele raman blocate in supape. Totusi la mine cand dai la automat motorul se invarte !!! Treb sa mai studiez si problema asta. Am luat mai multe variante in calcul (si pe cea cu motorul SH), dar inainte de a trece la atac astept sa vad ce raspuns primesc de la BMW Germania. Cei de la BMW Brusells deocamdata nu mi-au spus nimic de depozitarea maisnii. Eu le-am spus ca pana nu primesc raspuns de la BMW Germania (cei de la Brusells cat ai Bavaria au fost pusi in copia e-mail-ului)nu fac nimic. Vedem ce o fi
  8. Devizul a fost pentru inlocuire motor. Oamenii au diagnosticat "dupa ureche masina", asta mi sa parut destul de bizar ceea ce ma facut sa scriu si la BMW in Germania (pentru cine e interesat adresa este: bmwgroup.customerservice@bmwgroup.com) Eu la adresa asta am scris. Oamenii mi-au spus ca nu se complica sa desfaca motorul si sa-l repare, mi-au spus ca se schimba direct tot motorul, iar fulia + discul de ambreiaj vor fi schimbate numai daca va fi necesar in momentul in care vor da jos motorul. Eu le-am spus celor de la BMW Brussels ca pana nu primesc un raspuns de la BMW din Germania nu fac nici o miscare. Cei de la BMW din Germania au raspuns pana la urma si mi-au cerut putin mai multa rabdare pentru a putea investiga problema. Astept un raspuns de la ei pana saptamana viitoare pentru ca oricum aici in Belgia au liber maine si poimanine, oricumn am masina de schimb data de cei de la BMW asistenta.
  9. Salutare din nou, Nu am scris pe acest forum ca sa pun probe sau sa ma justific. Cine vrea sa creada poate sa creada, cine nu...., atunci sa nu creada ! Eu am considerat ca este de bun simt si chiar foarte util sa alertez treaba asta pe un forum BMW pentru a preveni si alti oameni sa pateasca ce am patit eu. De facturi nu are rost sa vb, deocamdata, toata treaba asta abia sa intamplat in week-end. Cei de aici de la BMW Brussels mi-au facut un deviz estimativ care se ridica la multi bani !!! am luat in calcul si scenariul sa vand masina la dezmembrari, am scris si in Germania la BMW AG. Am cerut si un deviz estimativ celor de la Bavaria, care...., sincer m-au dezamagit foarte tare. Tocmai de aia te duci la Bavaria ca ei sa te previna de probleme de genul asta !!! Astept sa vad cum se va sfarsi toata treaba asta. Eu sper sa se termine cu bine, oricum indiferent de rezultat am sa va tin infirmati (pe cine intereseaza !!!) pentru ca alti proprietari care au acest motor sa nu pateasca ce am patit eu. Sa auzim numai de bine.
  10. Salutare la toata lumea, Eu sunt membru nou si din pacate am avut o problema mare, foarte mare la al meu BMW 320D care a aparut si intr-o situatie forte dificila, adica in alta tara. Totul sa intamplat in Belgia cand rulam linistit pe autostrada la vreo 120 km/h. Lantul pot sa va spun ca sa rupt pur si simplu in timp ce rulam cu masina pe autostrada. Sa rupt din senin fara nici un zgomot fara nici un comportament anormal, deci masina a mers perfect. Lucrez in domeniul auto si mai mult ca sigur as fi auzit orice zgomot parazit !!!! deci efectiv ruperea lantului nu a fost anuntata de absolut nici un zgomot suspect!!! Masina este fabricata iunie 2008 si avea in jur de 90000 km cand am cumparat-o eu direct din Germania, masina a apartinut Prezidiului de Politie din Oberbayern, ei au facut toate reviziile pe care le am de fapt marcate si in cartea de service. Decand am cumparat masina reviziile si toate vizitele la service au fost facute la Automobile Bavaria, nici ei nu au auzit nimic susect, adica zgomot din zona lantului. Cand i-am sunat si am vorbit cu ei, spunandu-le ce sa intamplat, au ramas masca nu mai stiau ce sa zica !!! Deci masina care a facut revizii la reprezentantele BMW din germania si in tara...., REZULTAT -> RUPEREA LANTULUI DE DISTRIBUTIE LA 123000 KM la o masina de numai 4 ani care a facut ultimele vizite la service-ul bavaria foarte des !!!! -> JENANT!!!mai ales pentru aceasta marca care si-a cladit reputatia pe motoarele pe care le-au facut. Nu am cuvinte.....!!! rusine BMW (esti ca oricare marca de duzina sau poate chiar mai rau !!!) Eu unul m-am lamurit, a fost primul si ultimul BMW din viata mea !!! Ce vreau eu sa atentionez este faptul ca acei dintre voi care au acest tip de motor nenorocit (N47 versiunea de 177 CP) se pot trezi direct cu lantul rupt fara nici cel mai mic zgomot de uzura care sa te alerteze sau sa te faca sa-l verifici. Masina a fost diagnosticata cu lantul rupt la BMW in Belgia. Ma duc acum la ei sa vad mai exact despre ce e vorba si ce pot face. Va tin la curent
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.