Jump to content

G30

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    318d 2006 E90

G30's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Senzori ABS schimbati, problema rezolvata....
  2. Problema persista......deci nu stiu...o sa ajung probabil sa schimb egr...daca decuplez DTC nu mai intrerupe...cand intrerupe intra si DTC-ul...cu el dezactivat nu are nimic, prin asta banuiesc ca nu ar trebuii sa ma gandesc la injectoare nu? voi ce ziceti?
  3. Salutare, am schimbat intr-un final amortizoarele fata, la cat de uzate erau se pare ca masina statea in arcuri mai mult decat in amortizoare. Am mers ~ 3 ore continuu cu masina si nu a mai intrerupt. Sper ca asta a fost rezolvarea. Poate va ajuta daca intampinati aceleasi probleme.
  4. Salutare, BMW E90 318d 2006 DPF, am si eu problema cu mersul intrerupt cand se incalzeste motorul incepand cu 1500 rpm pana la 2200 rpm, am curatat EGR, degeaba, mecanicul a precizat ca partea din spate a EGR e moarta, cea in care intra furtunasul acela de vacum, cand a desfacuto uitandu-te inauntru se vede o tija plina de depuneri si conform lui acea tija trebuia sa luceasca daca functiona vacumul. Din ce citesc pe aici, vad ca si cu EGR off unii au intreruperi, nu stiu ce sa fac, mie ca il cumpar si tot nu scap...costa doar 700 RON Am schimbat garniturile de la galerie pt ca aveam niste scapari de gaze pe acolo, trage f bine acum masina dar ma scot din sarite intreruperile astea. A depistat cineva recent care e cauza intreruperilor sau e lantul slabiciunilor?
  5. Salut, unde ai rezolvat ? Pornesc aer-ul si se aude un zgomot puternic, cand il opresc tace, nu l-am mai pornit decand se aude asa si e VARAAAA ((
  6. G30

    Ajutor clima !

    Salut, am patit ceva asemanator cand aveam freon peste limita, se crea presiune si oprea compresorul, atunci imi intra aer cald cum spui tu...apoi iar pornea cand racea ventilatorul..si tot asa, mergi undeva unde stie exact ce cantitate de freon sa-ti bage. Ee personal asa am patit. Si au facut ceva si din calculatorul masinii, avea o protectie sa nu mai porneasca daca scadea sub o presiune anume, verifica si asta.
  7. Hai sa raspund tot eu pt cine mai are nevoie Am mers la niste baieti care reconditioneaza casete directii si pompe servo, ii gasiti la search pe internet sigur, asa am dat eu de ei. Costurile sunt pe aici: - Constatare 100 RON - inutila parerea mea..nu au facut decat sa bage un magnet in vasul de lichid unde a prelevat pilitura de fier, foarte putina ce-i drept, dar na nu ma pricep si tind sa-i cred ca e ca ei, pompa dusa. - Manopera demontat/montat 350 RON - Inlocuit tot ce este in pompa 850 RON - cu garantie 1 an TOTAL 1300 RON Eu momentan am facut doar constatare...mai caut solutii, daca aveti recomandari..astept.
  8. In ultimele zile am un zgomot gen rulment pe duca de la pompa servo, am stabilit ca ea este de vina dupa ce am pornit motorul fara cureaua dintre fulie si pompa, clar de acolo e zgomotul. Curele schimbate, fulie schimbata..degeaba. A inlocuit cineva pompa servo recent? Ceva costuri? se poate repara?
  9. Astazi am curatat senzorii si cat timp am mers cu masina nu mi-a intrerupt deloc. Am descoperit azi ca amortizorul fata stanga are ulei scurs, semn ca e dus din cate inteleg, posibil si de aici sa intre DTC-ul pt ca in viraje spre stanga cum e cazul meu atunci intrerupe pt ca spun unii amortizorul nu mai impinge anvelopa pe sosea si da senzatia de derapaj. Verifica si tu amortizoarele cand cureti senzorii. Nu uita sa scrii aici daca rezolvi. Bafta
  10. Astazi am scos senzorii ABS pt ai curata...nu pareau cu depuneri sau ceva de genul...decand i-am curatat nu mi-a mai intrerupt, poate am scapat. In schimb am observat ca amortizorul fata stanga este scurs..cineva spunea ca din cauza lui sa fie problema cu ESP mai ales ca experimentam intreruperi in viraje spre stanga.
  11. tocmai citeam pe un forum de afara: "Thanks for the replies The problem got worse and worse to the point of it happening every time i pulled away! The car was un drivable until i held down the dtc button. Anyways i have solved the issue now. I basically just cleaned all four wheel speed sensors ( the back two being very dirty!) Since then the car has been driving fine with no issues at all! Touch wood! John" Am aceeasi problema, maine incerc ce scrie aici sa vedem daca se rezolva. Seara buna
  12. Sa va zic cum stau..Am schimbat Bateria, originala BMW, 2 bujii, fulia+curele...face lafel. Astazi dupa ce am plecat din service a mers ok pana cand am luat o curba la stanga si a inceput iar sa intre DTC-ul. In mers normal prin oras observ ca la mici denivelari imi da in nas fara sa se aprinda ceva. Nu se vede nimic pe tester. Pana acum am observat ca este ceva legat de viraje sau drum cu denivelari...ce senzor sa fie? Daca aveti idei unde sa verific si ce..rog postati.
  13. Salut...un service pe langa filaret...niste prieteni il detin, iti dau nr de tel pe pm daca vrei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.