Jump to content

CosminE46

Members
  • Posts

    1747
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

CosminE46 last won the day on December 12 2017

CosminE46 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E46

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

CosminE46's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Very Popular Rare

Recent Badges

723

Reputation

  1. este extrem de simplu. dai jos cutia filtrului de polen si apoi vezi valva care se prinde cu 2 suruburi care trebuie desfacute de jos cu un clicket mic.
  2. Buna seara, am nevoie de un electrician din Bucuresti care sa fie meserias pe e90. Am o problema care necesita ceva atentie si chef de munca, nu repezeala. Am un consumator sau scurt ceva care imi descarca bateria.
  3. eu as schimba motorul. daca iti doresti ceva ieftin (400 euro maxim cu tot cu montaj, schimb ulei, antigel) ia alt motor sh (preferabil de pe o masina pe care o poti porni). riscul vine ca nu stii ce motor iei si cat te va tine. sunt sanse destul de bune sa gasesti ceva ok si sa te mai tina, banuiesc ca nu vrei sa mai tii msina inca 7 ani. daca iti doresti ceva profi (probabil ca sari de 1000eur) desfaci motorul tau, schimbi totul in el si stii o treaba, pui si distributie noua daca e cazul, verifici vanosurile etc. aici cea mai mare problema este sa gasesti un mecanic care stie ce face si exista si aici un mic risc sa dai de vreun mecanic depasit de situatie.
  4. la ce ati mai chinuit masinile nu stiu. masinile voastre v-ar fi multumit daca v-ati fi dat pe jos, in fuga )
  5. Ce ne povestea colegul in urma cu cateva luni pe forum )) cum e colegule? acum vii si ne explici ca ce motor tare ai tu? lauzi atat e46 ala ca ce masina, ce motor, ce tractiune dar o laguna de 107 cai motor 1.6 sta perfect langa tine. iti dau o veste proasta. fereste-te de loganurile 1.6 16v 105cai. e acelasi motor ca pe laguna (identic) dar cu vreo 250kg mai putin. te mananca pana pe la 130-140 ).
  6. sa ai un e90, f30, f10 nu inseamna ca esti bogatan. dar asta e realitatea, uita-te si tu la alte discutii (in afara de ale tale care ai umplut forumul de 1-2-3 zile), si vei observa ca se discuta 80% de masini care costa de 2-3-4-10 ori mai mult decat un e46 banal.
  7. colegul cristi cu siguranta o sa ia o pauza )) prietene, nu mai spama tot forumul povestindu-ne despre o masina de cateva mii de euro, culmea mai ai si modelul cel mai slab ca putere. lumea pe aici are masini adevarate nu vechiturile altora si nu le lauda nimeni cum o faci tu
  8. nu e chiar asa. 1.cu 14 mii poti suna si la masini care costa 14.500, daca nu chiar mai mult. nu te costa nimic, doar faci o incercare. important este sa ii spui vanzatorului din capul locului, domne eu atati bani am, are rost sa ne vedem sa vad masina sau nu. doar sa nu faci tiganeala din aia sa ii pierzi timpul omului si sa oferi pretul la fata locului. 2.este clar ca la banii astia nu se pune problema de cine stie ce dotari, km vor fi clar peste 250.000, foarte probabil manuala si nici starea de top, adica nu impecabile ci cu ceva uzura exterioara, interioara etc. dar ma gandesc ca iti asumi lucrul asta. pe autovit sunt vreo 25-30 de masini (volan stanga) dupa 2011, pana in 14.500euro, sedan. refuz sa cred ca absolut toate sunt cazane, facute din 2 bucati etc.
  9. cand si-au luat autorizarea pe bmw si au primit si acces la baza de date probabil ca le-a fost impus sa lucreze exclusiv doar cu piese oem bmw. ma indoiesc ca orice service multimarca isi poate lua acces la baza de date bmw.
  10. Stai putin, uiti cat era la un 530d euro3 timbrul de mediu acum 1 an? ) pe vremea aia le-a fost vreo greata sa platesti de 2 ori sume mari (taxa de inmatriculare/poluare/mediu plus impozitul) ? ) despre noua taxa de mediu momentan nu putem decat sa speculam. nu stim nimic de valoarea ei si mai important poate decat valoarea, despre modalitatea de plata. anual, la prima inmatriculare, la fiecare inmatriculare etc
  11. pai instituirea unei noi taxe a fost declarata de multa vreme (1-2 luni), nu are nicio treaba cu o posibila scadere de impozit; era chiar si un alt topic unde s-a dezbatut pe larg problema (acum 1-2 luni)
  12. De ce nu iti place sa vorbim lucruri reale?! Lucruri care se intampla in realitate. Bizonul despre care spui tu ca o sa aiba un v6 si o sa il lase franele astazi crezi ca el nu are masina? Sau cumva astazi are o masina an bun si super intretinuta si pentru ca maine scade drastic impozitul o sa isi cumpere un v6 din 2002 unde o sa il lase franele? Nici vorba, astazi bizonul pe care tu il descrii mai are un 1.8-2.0. Sansa sa il lase franele si sa intre intre este la fel de mare si astazi dar si peste 2 luni daca impozitul va scadea si sa zicem ca isi va lua un v6. Faptul ca bizonul are un cazan este la fel de grav indiferent ce motor are cazanul sau. Daca esti impotriva acestui gen de oameni trebuie sa militezi pentru cu totul altceva, nu sa sustii o cauza buna cu niste metode comuniste. Ti se pare in regula diferenta de la 2.0-2.5-3.0 si anume 200-800-2200 lei?! Are vreo aplicare reala pentru care sa pui un impozit de 2200 lei la un 3.0 in timp ce ala la 2.0 plateste de 10 ori mai putin? Faptul ca de multi ani un 2.5-3.0 are impozit nejustificat de mare ti se pare cumva ca a salvat tara de cazane? Problema cazanelor se rezolva cu controale RAR in trafic, cu alte mijloace nu cu impozite aberante si fara nicio legatura cu realitatea.
  13. Nu cred ca va fi un real aflux. Aflux a fost deja unul cand s-a scos taxa. Lumea deja a inceput sa cunoasca fenomenul auto si multi inteleg ca un 3.0 nu e chiar ptr oricine. Dar chiar si in conditiile astea, care este problema? Este ceva rau ca un om isi cumpara 3.0 4.2 6.0? Sa isi cumpere nene fiecare cat ii ajung banii si mai departe el plange daca nu o poate intretine. Nu eu, nu dumneata. Nu ne-am saturat de atatia ani in care pur si simplu niste taxe aberante iti limitau orizontul cand iti achizitionai o masina? Mai departe de cazane, rable discutia este CU TOTUL ALTA. Rable pot fi si cu motor de 1.0. Nu de masini vechi trebuie sa ne ferim. Ci de masinile cu defectiuni care pot fi si noi si vechi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.