furtunul ala iese din masina pe jos in spatele rotii - prin prag. e o mufa de cauciuc la capatul lui, ca un picurator - e pusa ptr a nu se infunda cu noroi. gasesti mai multe detalii pe forumurile de afara, sunt multi care au patit asta inclusiv eu. de curatat cel mai bine se curata cu apa minerala daca este doar murdar. am incercat cu de toate, dar apa minerala e cea mai tare. am incercat si eu la fel cu aer comprimat si a iesit furtunul afara DAR, problema era ca furtunul nu era infundat ci el se deplasase in jos, iesise din clemele de sus si se sugrumase. in momentul in care am folosit aerul comprimat, acesta a sarit din prinderea de sus, ptr ca jos el doar intra intr-o teava care merge pana jos in prag. deci dupa mine daca intra apa sunt doua locuri pe unde poate sa intre(la modelele cu trapa mare): pe langa trapa daca canalele de scurgere sunt infundate sau prin stalp daca furtunele sunt sarite din prindere. oricare dintre situatii eu as demonta capitonajul interior de pe stalp inca de la inceput, e simplu si iese usor.