Jump to content

enders

Contributors
  • Posts

    1321
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

enders last won the day on June 24 2023

enders had the most liked content!

About enders

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti - Bora Bora

Previous Fields

  • Masina
    F11Lci

Recent Profile Visitors

20041 profile views

enders's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

467

Reputation

  1. Am avut problema asta la seria 3, nu am reusit sa ii dau de cap si am vandut masina din cauza cloncanitului in accelerare di decelerare. La F11 sta putin diferit problema, flansa asta nu este cea din grup, este de la cutia de transfer.
  2. F11 - 2016 - B47 - xDrive - automat - 205k km. Pentru modelul asta de masina am gasit piesa separat. Cod de pesa 27107593440. Piesa OEM- (asa scria in descriere). SP01682 costurile totale. 465+ tva (Vine impreuna cu distantier, oring si siguranta), am ales piesa asta pentru ca venea repede, OE venea in cateva zile. Asta a fost costul total pentru ca lucrez in domeniul auto.
  3. Da. Pocnitul metalic la schimbarea din D in R care se auzea inclusiv cand deturam la viteza mica.
  4. De 2 zile m-am lovit de o problema care m-a panicat rau. la schimbarea din D in R pe sub masina se auzea o lovitura metalica ca si cum ai da cu cionanul in cardan. Am Urcat masina pe elevator crezand ca este ceva rapid de depistat. Eh nu a fost chiar asa. Lovitura se auzea in spate, am crezut ca este grupul dus sau flansa, ceva. Nimic. Zgomotul se auzea la imbinarea dintre cardan si grup spate… Am fost la un alt service poate au ei ureche muzicala mai buna si aud de unde vine zgomotul, a tinut de cardan in timp ce eu schimbam din D in R…este de la cardan… Revin cu masina inapoi la service, Ma apuc de demontat tot pana la cutia de transfer, la cutia de transfer gasesc flansa(crucea care iese din cutia de transfer) cu dintii tociti. Am inlocuit crucea, simeringul de la cutia transfer, oringul si un distantier de metal si totul a disparut, inclusiv un zumzait pe care il aveam la o anumita turatie care datorita lui am schimbat si kitul de accesorii degeaba.
  5. Nu exista masina fara probleme ! Daca vrei F10, cauta una bine intretinuta, TINE 1000-2000 euro pentru consumabile: anvelope, tampoane motor, senzor presiune motorina, flansa cardan, planetare fata si altecateva nimicuri si aia e. Am f11 de peste 2 ani in care nu am avut nici o problema majora cu ea, egr schimbat de 2 ori pe rechemare, in rest motorina si drumuri lungi...
  6. Eu am 2 seturi: R17 rft pt iarna si R18 rft vara, le tin in hotel la service, nici o problema in 6 ani de depozitare.
  7. Problema mare aici, nici eu nu m-as putea hotari intre astea doua, avand in vedere ca lat sp 3 este rft. Daca ambele erau RFT PS4 clar(este un profil de anv mai sportiv).
  8. Pe langa ca nu este omologata bmw si poti avea surprize cu cutia de transfer, anv allseason sun un compromis bun pt tarile cu o clima mai temperata, la noi diferentele de temp intre iarna si vara sunt destul de mari. Am testat prin bucuresti anv allseason intr-o vara si nu mi-au placut deloc. La un mers agresiv anvelopele nu sunt "responsive" deloc, distanta mult mai lunga de franare fata de cele de vara iar in curbe Mini-ul sub vira foarte mult. La un mers bland lucrurile se schimba.
  9. Pe casco il schimbasem si eu cu un an inainte si la fel, totul a decurs fara probleme, dar pe RCA problema a fost complet diferita. Ma intreb daca bolovanul trecea prin parbriz si ma ranea, tot la fel statea situatia ?
  10. Dupa incident am avut o discutie cu un director al unei firme mari de asigurari si mi-a zis sa stau linistit ca nu o sa ma despagubeasca nimeni “ca exista o intelegere tacita sa nu despagubeasca pagubitul daca ii sare o piatra in geam” Am facut amiabila, ma mers la constatare(comuna Pantelimon, unde este showroom Peugeot), au facut aia poze, etc La final mi-au zis ca nu poate sa ma desbagubeasca pentru ca nu am cum sa dovedesc ca bolovanul a sarit de la basculanta respectiva, poate am avut eu parbrizul spart si am vrut sa dau vina pe un “biet” sofer si asa am ramas cu paguba. Intre timp am Vandut masina si aia a fost.
  11. Sunt patit, Mi-a sarit in parbriz un bolovat cat pumnul dintre rotile unei basculante, am facut amiabila...bine, dupa scandal, certuri samd...m-am dus in santier dupa sofer, m-am certat cu seful santierului ca nu are grija de camioanele lui etc. M-am dus la service pentru constatare, iar gunoaiele de la alianz tiriac nu m-au despagubit, ca nu am cum sa demonstrez ca piatra a sarit de la camionul respectiv. Piatra mi-a sarit in Bucuresti pe Barbu Vacarescu, iar camionul iesise din santierele de la pipera. Mai tarziu am aflat ca exista o intelegere tacita intre asiguratori sa nu te despagubeasca in astfel de situatii. De atunci mi-am montat camera pe masina, sa fie acolo.
  12. Verifica daca anvelopele sunt identice toate 4, verifica cati mm au, sa nu existe diferenta semnificativa de adancime. Jantele sunt originale? Sunt in 2 latimi ?
  13. Nu se strica absolut nimic, poti merge linistit cu ea asa. Fostul proprietar nu a avut bani de anv conforme 205/60r16 sau 225/55r16 si a pus 205/55r16 pentru ca erau mai ieftine. Daca anvelopele de iarna sunt bune(marca, profil, dot, adancime) tine-le pana se duc, dupa aia pune anv conforme.
  14. Arata bine, km decenti, insa optionale nu prea are, inafara de distronic nu vad ceva interesant.
  15. Am un prieten care a achizitionat de curand o astfel de cheie, dupa 2 zile a returnat-o. mergea greu display-ul, se consuma repede bateria, nu are nici o treaba cu cheia originala de bmw. Sfatul meu este sa ramai cu cheia originala a masinii. Sunt niste prostii am pe olx, fb, da nu au nici o treaba cu cea oe.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.