Salut! Revin dupa 4 ani de utilizare si 130000km cu masina de mai sus. TOATE REVIZIILE SI REPARATIILE AU FOST FACUTE LA BAVARIA (OTOPENI SAU BANEASA) Au fost ceva probleme pe parcursul acestor km cu amortizoarele fata care au curs si Bavaria nu a avut pe stoc sa le inlocuiasca (am apelat la BIMER Service). Am schimbat discuri frana fata pe la 50000 km (cam devreme) si un semering la cutia De viteze fix cand a iesit din garantie. Am avut o vibratie zgomotoasa la capacul din plastic al motorului de la bun inceput lucru care nu se poate remedia (am schimbat cateva randuri de bucsi de cauciuc si tot vibreaza zgomotos) Cea mai mare problema a intervenit la 130000km intr-o dimineata la ora 04:00AM cand pe autostrada A1 km 15-20 pe banda 2 cu un Audi A6 in spate pe banda 2 (banda 1 ocupata), a murit motorul in acceleratie spre 140km/h cand aveam 130km/h. Masina a fost luata cu platforma de care Bavaria (pct Baneasa) si programata la o constatare. Dupa cateva zile vine si raspunsul (banuit): cum ca a cedat lantul de distributie si tot motorul este DISTRUS! Bavaria a recomandat cu doua revizii in urma sa schimbam distributia pe costul nostru(~2000 Euro), dar nu am agreat aceasta inlocuire din diverse motive (bani, timp i faptul ca nu este stipulat ca trebuie inlocuita distributia la 100000km) La 2 saptamani abandonam ideea ca mai poate fi reparata masina si ne strangem lucrurile din masina ( obiecte personale si barele pentru suportii de bicicleta) anuntand consilierul de service (Nicu Vlad) ca tocmai au pierdut un client care a cumparat 4 autoturisme noi si face service numai la ei. Vlad ne asigura ca face un dosar catre BMW Romania sa ceara inlocuirea motorului sperand la o reducere de 40%, maxim 60% din valoarea motorului urmand ca manopera sa se imparta intre noi si Bavaria. Dupa inca 2 sapatamani in care au facut poze la masina (interior exterior - masina arata foarte bine pentru km rulati), au cerut copie dupa cartea service a masini (pentru ca in cheie nu erau memorate toate reviziile la zi) si amendamente ca la cateva revizii am depasit termenul. Apare raspunsul: BMW Romania trimite motor nou si costul manoperei se imparte intre Bavaria si client. Conditia BMW Romania a fost sa redea masina clientului cat mai repede. Dupa inca ~10 zile, masina era din nou functionala cu motor nou in garantie. A fost schimbat motorul fara: pompa inalta, alternator, compresor AC, demaror. Cost client 5100 lei. Multumesc si pe aceasta cale consilierului Nicu Vlad care a facut posibila aceasta reparatie. Acum am o vibratie zgomotoasa la capacul de plastic motor si o alta vibratie zgomotoasa la esapament (banuiesc eu) urmand ca zile acestea sa fac o vizita la service. Aceasta este experienta cu BMW E91. O masina dinamica dar cu putere mica la motor (116 cp, asa cum mentioneaza si alti colegi pe topic). Directie, frane, stablitate = imbatabile. Iarna nu sunt probleme cu tractiunea spate daca echipezi masina cu anvelope bune ( nu recomand jante after market, noi am avut jante Dezent luate de la autosoft cu anvelope Michelen Alpin RFT. Anvelope foarte bune jantele dezamagitoare). Portbagaj mic daca o iei pentru familie (doi adulti si un copil de 3 ani in concediu in Grecia porbagajul: la limita) Acum masina este de vanzare... Florin Dragusin.