Jump to content

anDEi

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d e90

anDEi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Ce masina ai? Nu am dedus din topic sau descrierea problemei. E90? Daca da, ai verificat Junction Box-ul, panoul din spatele sigurantelor? E o problema comuna la E90, am avut-o si eu si AC-ul nefunctional + actuator turbina nefunctional + turometru care fluctua la relanti + alte mizerii erau prezente din cand in cand sau mereu.
  2. in video-urile de la primul post as banui capacul de la motor, are doua urechi in spate si daca nu le nimeresti gaurile, zornaie aiurea in turatii....celalalt post nu mi se pare nimic dubios, zgomot de diesel.
  3. Poti afla un cod care este intr-adevar destul de general, dar identifici in mare cam ce ar fi. Pe display-ul mic de la ceasuri navighezi in meniu la check, te duci pe eroare, tii apasat butonul de BC si la un moment dat iti va aparea un cod. Il google-uiesti si gasesti in mare ceva informatii incat sa iti faci o idee (codul e de forma CC-ID XXX)
  4. Suna a bucsa oscilanta. Daca nu ai schimbat-o de curand sau n-ai facut de curand geometria pe spate, pregateste-te si de suruburile care tin bucsa aia, de obicei se gripeaza si nu le mai poti desface ... Bafta
  5. Salutare, Iti raspund strict din experienta pe care o am in cei aprox 8 ani cu e90-ul meu (290mii km acum) 1. Probabil e montat aiurea, n-ar trebui sa ai niciun sunet dubios daca toate piesele au fost schimbate ok (kit ambreiaj + volanda) 2. Iti trebuie o diagnoza pentru a putea sterge alte erori in afara de presiune pneuri (cablu DCAN + INSTA, INPA, DIS, sau variante comerciale precum Carly) 3. In mare parte vibratiile la oprire sunt din fulia de vibrochen(daca o schimbi, nu pune altceva in afara de OE sau Corteco, care este de fapt varianta OEM) daca are joc ti se scutura rau masina, dar si tampoanele la motor dau vibratii, mai ales daca zici ca le simti bine si la relanti 4. Nu am auzit de zgomot la distributie la M47, insa eu cand am refacut motorul am constatat ca distributia era OKish, dar nu in mintile ei, a trebuit sa o schimb pentru siguranta mea 5. Cel mai probabil simeringuri supape + segmentare + garnituri and stuff, iti zic din experienta pentru ca eu acum 15 mii am bagat 3000eur in motor din aceeasi cauza, consum de 1L la 1000km. Nu incerca sa pui un ulei mai gros sau alte bazaconii ca te chinui degeaba si omori motorul si mai mult, daca nu dispui de bani suficienti poti incerca macar schimbare simeringuri supape + chiulasa (curatat, planat cel mai probabil, etc, e undeva la 500 lei manopera pentru chiulasa + simeringuri + manopera mecanic) Salve
  6. Exista o problema stiuta cu un anumit model de cutii de pe e90, dar stiam ca la 318d si 318i sunt probleme, ca doar pe acele modele s-au pus, nu am auzit pe nimeni cu 2.0 pana acum sa spuna asta. Poti verifica modelul cutiei si afli imediat si da, nu prea se repara, se schimba, cel mai sigur.
  7. Pot confirma ca la un e90 320d M47 ventilatorul intra pe la 96, si merge full pana ajunge pe la un 94gr si tot asa ...Am mers 1 ora facand niste teste cu setarea sa vezi temperatura si in plina vara la 40 gr nu am observat sa treaca apa mai mult de 97, sta undeva intre 94-97...si eu am crezut ca am o problema, am schimbat ambele termostate si rezultatul a fost acelasi
  8. Simeringuri supape + bujii + releu bujii dar suprizele se vor tine lant dupa ce vei desface motorul. Sfatul meu, daca nu ai 2000 eur fara manopera, poti sa ti iei gandul. Asta in cazul in care vrei sa-l repari 100%. Eu am pornit de la un deviz de 6000 lei si am ajuns la 13000 lei (cuzineti arbore schimbati pe original, ca nu exista altfel, 2300 lei + cuzineti biele + culbutori + simeringuri supape si chiulasa planata + multe altele ). M47 duce, dar daca il deschizi vei constata ca sunt uzuri prin el si doar de tine depinde daca risti si schimbi foarte putine sau schimbi tot ce e uzat sa fii sigur pe viitor. Fumul e de la simeringuri supape, al meu consuma cam 1L la 800km si nu s-a intamplat brusc. Am inceput de la 1L la 2000 de km si in 3 ani am ajuns la range 800km ) Bafta
  9. Daca si vibreaza cand o pornesti/opresti poate sa fie si fulia (mie asa-mi suna, a fulie care are joc). Au o boala e90-urile cu fulia de vibrochen, am schimbat 2 pana acum si eu. Daca nu vrei sa pui OE, alege CORTECO, orice altceva inseamna bani aruncati pe fereastra. Bafta!
  10. Daca masina nu are optiune de wireless Car Play te poti conecta doar folosind cablul + ca activarea se face initial din telefon, vezi site-ul Apple (am atasat poza) Bafta!
  11. scuze, am uitat sa mentionez, eu pe cea mica n-am schimbat-o, doar pe cea mare (am desfacut-o pe masina). Si da, garnitura cea veche era aplatizata de tot, cea noua arata si ea a garnitura care etanseaza ceva acolo, fiind iesita un pic in afara acelui canal de ghidaj. Eu unul n-am mai avut probleme de atunci, sper si la tine sa fie ok. Bafta!
  12. de pe internet adunate se pare ca se potrivesc cele de la benzina, dar nimeni nu stie ) sper sa rezolvi, bafta!
  13. Nu mai stiu cum am ajuns sa gasesc acel cod, dar eu pe acela l-am luat (de pe epiesa, nu bavauto, vezi poza)
  14. Am refacut si eu un M47 de curand pe un e90 (initial pentru simeringuri supape si segmentare) si am descoperit ca distributia nu mai era in mintile ei (lanturi slabite) dar simptome nu existau (fara vreun zgomot ciudat, motorul se auzea ok). Aveam 280 mii la momentul operatiunii.
  15. Salut, Am facut si eu operatiunea asta acum aprox. 1 luna, se gaseste kit de reparatie OE (ambele garnituri) iar pompa de vacuum se desface relativ usor (are 4-5 suruburi). Kit-ul de garnituri l-am cumparat de pe bavauto (cod 11668626471, pentru e90 M47TU2D20), a fost in jur de 60 lei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.