Jump to content

axy88

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    mangalia

Previous Fields

  • Masina
    318d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

axy88's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. BMW Parts Catalog \ BMW 3' F34, GT \ Part groups \ Vehicle trim \ Exterior trim / grill \ VEZI AICI
  2. VEZI AICI BMW Parts Catalog \ BMW 3' F34, GT \ Part groups \ Vehicle trim \ Exterior trim / grill \
  3. Demontati capacul chiulasei si inlocuiti garnitura capacului.Inlocuiti epuratorul.Spalati intercoolerul.Curatati EGR. Verificati sub masina carcasa ambreajului ca aveti urme de ulei scurs din baie,stergeti-l si nu va mai curge pe acolo Nu dau mai multe detalii,dar cunoscatorii de mecanica isi vor da seama de functia a doua a garniturii de capac chiulasa. In regie proprie,costul este de aprox.500 lei.
  4. VEZI aici http://bmwfans.info/parts-catalog/E90/Europe/320d-M47N2/L-N/feb2006/browse/clutch/clutch/
  5. La o masina din 2002,sigur trebuieste 5w40.Inainte de a schimba uleiul,toarna o solutie de curatat motorul la interior.Cumpara 2 filtre de ulei,1 cel mai ieftin.Monteaza-l pe cel ieftin si baga uleiul iar dupa 100 km,schimba-l cu cel bun,care va ramane pana la nou schimb.
  6. gasesti O-ringuri la magazinele cu ob sanitare.probeaza-le pe un surub M10.asta e cota lor.sa intre usor.atentie la suruburile de aerisire sa nu rupi vreunul,sunt din plastic si vechi,se cam rup de sub cap.costa cam 19 lei unul.in rest multa bafta.daca mai ai nedumeriri....intreaba...
  7. ok.mai fa rost si de aprox.2 litri de antigel diluat pt ca va curge ceva la demontare si aerisirea instalatiei.fi atent daca nu cumva sunt ciupituri pe motor sub flansa racordului,curata bine si daca sunt umplele cu bine cu mastic apoi monteaza la loc.de obicei in dreptul locului unde curge se corodeaza si materialul.mai poti schimba si garniturile de la dopurile de aerisire care sunt si ele vechi
  8. racordul de sus este montat pe chiulasa si este supus la temperaturi mai mari si garnitura fiind din cauciuc se deterioreaza mai repede. defectul asta este intalnit la f multe motoare.Daca totusi ai dubii,da jos plasticul de pe motor sa ca vezi mai bine zona,pune mana pe o sarma mai groasa,inveleste-o la un capat cu ceva carpa si sterge in jurul la amandoua. dupa o tura cu masina vei observa care curge.sau la tine lenea este mare doamna????Bafta.
  9. Garnitura 11117800050 sau conector.11117800048 fisurat. De obicei conectorul este vandut cu tot cu garnitura. http://bmwfans.info/parts-catalog/E90/Europe/320d-N47/apr2008/browse/engine/waterpump_thermostat/#7800048_8
  10. Ti-am scris ca asa cred,pt ca este folosita la multe motoare.Daca vrei sa te ajut,trimite-mi VIN-ul motorului tau si atunci iti voi spune EXACT. VIN-ul este compus din ultimile 7 cifre si litere din seria masinii.
  11. Salut. De unde stii ?:)
  12. sal.cred ca este asta garnitura cod 11122247745

    PROFILE-GASKET

  13. nu stiu ce tip de motor ai,dar o pierdere de antigel am avut si eu la un motor m47n 204d4.Garnitura de la stutul din plastic prin care iese antigelul din ghiulasa era impuscata dar aveam si 2 ciupituri in ghilasa sub garnitura.ai acces la stut doar daca dai jos galeria de admisie.
  14. daca ti-sa spart vasul de expansiune,inseamna ca supapa din capacul vasului,este blocata si nu deschide sa elibereze presiunea din circuitul de racire. Ea trebuie sa deschda la 1,4 Atm. Inlocuieste-l cu unul NOU.
  15. Daca nu e secret,poti sa ne spui ce tip de motor ai pe ea si anul de fabricatie.Te-ar ajuta foarte mult.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.