Jump to content

Alex F

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cernavoda

Contact Methods

  • Skype
    gigicostica

Previous Fields

  • Masina
    E46, 320d, 136cp, 1999

Alex F's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Ok o sa merg la mecanic, sa vad cum stau cu ambreiajul. Mentionez ca nu patineaza la plecare si nici nu miroase (a ambreiaj). Iar chitul l-am schimbat complet acum 3 ani si nu sunt un sofer agresiv (gen sa scartzai sau invart masina). O sa revin cu un rezultat. multumesc pentru pareri.
  2. Salut baieti, revin si eu cu o problema ciudata. Detin un e46 320d 136cp din 1999. Astazi am facut un drum de vreo 200 de km, si pe la jumatate a inceput sa se comporte ciudat. Cand bagam picioru se tura cam ciudat pana la 3000 de ture (ciudat adica parea ca se tureaza putin in gol), la 3000 se oprea si scadea pana 2800 de ture (fara ca eu sa ridic piciorul de pe acceleratie), apoi incepea sa se tureze si sa traga cum trebuie. Am verificat in treapta 2, 3, 4 si 5, si in toate am aceeasi simptoma. Daca aveti vre-o idee va rog sa ma ajutati.
  3. Dupa multe piese demontate, am gasit problema. Conducta retur motorina, de la pompa de injectie la filtrul de motorina era fisurata undeva pe la jumatate, si la cat am deranjat-o cand am scos/pus inapoi alternatorul, cred ca am largit crapatura. Am dat azi comanda de piesa, maine o montez. Multumesc pentru sfaturi.
  4. Ok, merci mult. Revin cu un rezultat maine sau cel mai probabil luni cand gasesc deschis la piese auto.
  5. O sa verific maine. Sigur nu au fost schimbate. Daca scot conducta de retur ca sa schimb o-ringul, sau supapa, sau conducta cu totul (in caz ca e necesar) , cand le montez la loc trebuie sa ii fac ceva special? Adica, se dezamorseaza pompa?, sau trebuie facuta o aerisire anume?
  6. Salut. Detin un bmw e46 320d din 1999. De ceva timp imi picurĂŁ din cand in cand motorina de pe lângĂŁ conductele rigide care pleaca din filtrul de motorina și mai se vad si bule de aer pe conducta de deasupra (returul cred eu). Recent am dat jos și remontat alternatorul pt reconditionare) si cred ca am atins acele conducte, iar dupa prima pornire a facut baltuta sub masina si a bolborosit masiv pe conducta de deasupra. Pe cealaltĂŁ nu am vazut aer niciodatĂŁ. Am oprit motorul am miscat puțin de conducta și s-a auzit un clanc, ca si cum s-a pus la loc. Si acum am revenit la picuratul ocazional. Mentionez ca am șters cam 4/5 din conducte, cat am ajuns cu mana si dupa am tamponat cu un șervețel de hartie si nu s-a umezit de loc, deci nu cred ca e crĂŁpatĂŁ conducta). E posibil sĂŁ fie de la ĂŽmbinarea la care nu ajung sa o verific și sĂŁ fie ĂŽndeajuns sĂŁ schimb conducta, si sa nu fie de la alte lucruri mai costisitoare, gen pompa de injectie? Nu am avut reduceri de putere sau probleme cu pornirea. Va multumesc. Si daca se poate un tutorial, cum se schimba acele conducte as fi recunoscĂŁtor.
  7. Asa ma gandeam si eu, dar am conectat-o la mufa sa vad ce si cum, si se deschide si se inchide in functie de cum umblu la caldura, dar am observat ca mai are o mufa la care nu am ce sa conectez. Merci.
  8. Baieti in ca o intrebare. Am dat comanda de electrovalva de la dezmembrari si se pare ca omu mi-a trimis electrovalva cu 2 "butoiase" si nu cea simpla. Am ce sa fac cu ea sau trebuie sa ii dau retur?
  9. In sfarsit am ajuns la un verdict. Electrovalva e bulita. Am dat-o jos am desfacut-o si am vazut ca avea o garnitura rupta si imi intrase apa la bobina, si a ramas blocata pe inchis. Am miscat-o in sus si in jos pana s-a deblocat si a revenit la pozitia initiala si acum imi baga caldura de ma scoate din masina, dar evident nu se mai inchide. O sa o schimb si sper ca asta sa fie tot. Multumesc pentru toate sfaturile, cu ocazia asta mi-am cumparat si aparat de masura .
  10. Scuze ca a durat cam mult dar nu prea am avut timp sa ma ocup de ea. Am masurat in sfarsit si tensiunea la mufa si are, dar nu oscileaza cand modific temperatura, se mentine undeva in jur de 12v
  11. Cu contactul pus am verificat-o (dar motorul oprit) caldura seata la 32 si ventilatia la maxim. Am incercat sa suflu si nu trecea aer de loc. O sa verific azi daca are si tensiune la mufa. Si daca stii spune-mi te rog care este siguranta care tine de electrovalva respectiva sa o verific si pe aceea.
  12. Ok deci am verificat electrovalva. Am dat furtunele jos, cu mufa bagata, caldura pornita la maxim si motorul oprit, am asteptat cateva secunde si am incercat sa suflu in ea, nu trecea nimic, nici macar putin aer prin electrovalva. Vreo sansa sa fie de la cablaje sau de la o siguranta sau sa pun mana sa imi comand alta sa o schimb ?? Pe la pranz o sa chem si un amic cu un aparat de masura sa masor tensiunea in mufa.
  13. Merci, o sa ii fac maine o verificare si daca nu e ok o sa caut sa imi cumpar una si sa o schimb. Revin cu rezultatul.
  14. Deci, am ajuns acasa dupa un drum de 60km, cu caldura pornita, si ambele furtune care ies din elecrovalva si electrovalva erau reci.
  15. Electrovalva se incalzeste repede, dar furtunele o sa le verific cand ajung acasa. Revin cu rezultatul. Merci
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.