Jump to content

AML

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

AML's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-13

Reputation

  1. nici eu nu as fi lasat masina vreunui posibil client sa vada el cum merge ca poate o cumpara. La 22 de ani trebuie intai sa inveti sa iti stapanesti emotiile si sa conduci nu sa cumperi motoare de 3000 ar fi fost alt pustan rafatat care da cu masina peste oameni sau intra noaptea in stalp
  2. Pacat ca e break... Am vorbit astazi la telefon. Multumesc de lamuriri...
  3. Multumesc pentru raspunsuri. E interesant sa vezi cati membrii ai forumului sunt prin alte parti prin Europa. Pretul vs calitate m-a mirat si pe mine. Masina a fost luata in lot cu alte 11 auto (se vedeau trailerele in pozele unde mi-a aratat cum a fost zgariata usa) de la Auto Barsi SRL. Masina are VIN-ul GW68847. In afara de un test amanuntit la BMW si verificare sa nu fie declarata furata, nu vad ce as mai putea face.
  4. La asta m-am uitat si eu. Exsita ceva uzura pe scaunul soferului (se vede pe lateralul spatarului in una din pozele chiar din anunt) dar in rest, pedalierul, volanul, interiorul arata cum as vrea eu sa arate la 175 000 km (adica aproape impecabile). Pe usi (butoane, manere) nu exista nici o urma de uzura. Masina mai avea combustibil in ea pt 70 km (becul de rezerva aprins). Banuiesc ca aditiv puneau si ei in ceva mi mult combustibil. Cred ca cel mai bine se vede la un test serios BMW nu? Intrebarea este (ma omoara sotia) daca se poate lega ceva la monitorul asta (are caseta) sa stie citi MP3 (disc sau USB).
  5. Ajutor: cautand un E 39 530, neeaparat diesel, manual, cu navigatie si scaune piele sport (sotia a solicitat neeaparat), in vizita la ceva prieteni de familie in Polonia, am dat de asta: http://otomoto.pl/bmw-525-d-xenon-skora-C19943892.html Masina arata in realitate precum in poze. E fabricatie 11.2002, importata din Italia. Dealerul care o vinde (importa numai din Italia dupa cum se vede in curtea lui), foarte politicos a pus la dispozitie toate actele de Italia si poze cu lotul cu care au adus-o. Masina a avut o zgarietura profunda pe usa stanga spate in partea de jos pe care au reparat-o ei (f bine vopsita partea de jos a usei de sub bandou). Dilema e mare: caut un E 39 diesel la un pret acceptabil si in mintile lui de aproate 8 luni. In Romania, am vazut jumatate din E 39 diesel de vanzare pe autovit si doar ajungeam langa ele dupa care aproape ca imi venea imediat sa plec. Cu ceva timp in urma, cu treburi de office in Germania, am ajuns chiar in zona si am vazut asta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=151548781&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2003-12-31&transmissions=MANUAL_GEAR&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&lang=en&pageNumber=2 Desi pretul nu era deloc fezabil, am zis sa abuzez de ocazie (delegatiile de serviciu sa traiasca) si sa fac un ocol de vreo 150 km sa vad macar masina. Supriza insa, proprietarul (al 4-lea dupa brief) de nationalitate turc, aproximativ 21 de ani (vorbea Germana aproape cu accent nativ si engleza de asemenea), apare in tromba si mai mai sa loveasca un stalp de parcare. Uitandu-ma cu atentie la masina, am avut o senzatie de masina din RO de nu mi-a venit sa cred. Carte Service scrisa pe genunci, plastice rupte prin interior, esapamanet modificat aiurea, motorul tremura cam rau si fumega cam aprig, proprietarul imi explica de zor ca merge asa ca trebuie sa ii schimbe pompa de motorina, etc. Am plecat total dezamagit si mi-am cam luat gandul de la E 39. Acum in vacanta, am aruncat un ochi la un dealer aici pe langa prieteni. Sa nu-mi vina sa cred: 525 asta din anunt, asa cum se vede in poze. Delerul mi-a facut copie dupa actele de Italia ale masinii (am seria de sasiu) si, dupa ce m-am invartit prin curtea lui cu masina (nu avea numere) si-a exprimat acordul de a merge la o reprezentatnta BMW pentru o expertiza detaliata. Cu elcometru a masurat in fata mea toate elementele de pe masina si nimic nu pare revopsit (cu exceptia partii de jos a usii din stanga spate). Am facut si ceva teste pe masina prietenilor si s-au vazut imediat elementele vopsite (se produc ceva elcomtere destul de ieftine in Poland la Radom). Daelerul a fost f elegant - ne-a dat cheile si ne-a lasat cca 1/2 ora singuri cu masina (in curtea lui bineinteles). Ne-ma uitat f bine la masina. Defecte: s-a fumat in masina si mocheta la sofer e putin arsa in 2 puncte de scrum cazut. Tapiseria plafonului are o arsura langa usa in partea de sus, tot de la scrum. F putina uzura pe scaunul soferului, pe spatar in lateral stanga (pielea din masina ara ca in poza si e cea de fabrica). Desi rece (pus mana pe motor) si nemiscata (discurile putin'ruginite') masina a scos f putin fum la pornire. Dupa ce s-a incalzit bine, turata tare, da doar putin fum. Fumul insa miroase f ciudat - dealerul mi-a spus ca s-a putea sa fie de la biodiesel care il folosesc in Italia, si a explicat ca dace e ceva wrong cu masina, reprezentatnta BMW pe care o aleg eu ne va spune. Nu arata ca fumul de ulei ars, , cantitatea de fum e f putina, dar miroase ciudat. Voi de ziceti? Masina nu are si functia de TV si nici magazie de CD. Se poate pune o iesire de iPod, uss sau altceva la head-unit-ul asta? si nici scaune sport. F putine semne de uzura la interior. Sunt f ingandurat pt ca, desi ii lipesesc optiuni precum scaune sport, cotiera mobila sau motorul de 3.0 - 193 cp, masina arata asa cum cautam: ingrijita, cauciucuri noi, nu zgarieturi, lovituri, elemente vopsite, motorul suna bine, pielea e cea de fabrica, are monitorul de navigatie, nu e vanduta la vreun parc de arabi unde parca ti-e sila sa stai, etc. Cel mai important: pretul total cu tot cu inmatricularea in Polonia (o inmaticulez pe firma aici - platesc doar RCA-ul care are acceasi valoarea ca in RO) iese 5600 euro. Ce ziceti - sa merg cu ea la BMW la un test (un cunoscut al prietenilor lucreaza la receptie la unul din dealerii BMW de aici)? Planurile de viitor cu ea ar fi sa ii schimb scaunele fata cu unele sport, tapiseria de pe plafon inlocuita cu unul negru probabil, volan cu comenzi si ceva iesire pt audio (rog consiliati daca site cineva de se poate sau nu lega ceva). Masina este mai mult pentru sotie, dar si pentru sufletul meu (mi-a placut intodeauna E 39).... P.S Desi nu am mai intrat de mult pe forum (nu mai e nici un BMW in familie din nefericire), multumesc altor useri care au mai intrebat pe forum pentru mine (e unul acum langa mine si dezbatem )
  6. De deschis se deschide masina f usor si ..profesional fara nici un fel de damage. Da un telefon la ACR si ..s-a rezolvat. Se deplaseaza ei la fata locului si o deschid. De pret nu stiu..intreaba. Cum se face? Simplu: folosesc 3 perne gonflabile de cauciuc. Usa din fata, coltul din dreapta sus, introduc o pana f subtire de plastic care apasa pe cheder si apoi perna de cauciuc (cca 4mm grosime). Umfla perna de cauciuc si se casca usa putin in acel colt..apoi daca e nevoie o introduc si pe a oua si o umfla pana se face un gol de cca 4-6mm, gol prin care introduc o tija de metal lunga care ajunge la manerul de deschidere al usii. O reotesc si se trage astfel de maner si ..gata s-a deschis usa. Garantat nu se produce nici un fel de dauna...nu se stramba nici un pic usa, nu se juleste chederul, nici macar o zgarietura. E o practica folosita in toata Europa pentru cheile incuiate in masina. Am fost de fata cand s-a deschis un A 4 asa, cu proprietatul (un prieten) urland ca ii stamba usa sau ca nu stiu ce ii fac la cheder... :twoup: Da un telefon la ACR si intreaba-i! Ce faci dupa aia..e cam greu. Eu in locul tau as opta pentru optiunea de mai sus cu mersul la Bavaria si comandat cheie. Daca merge si cu anularea cheii vechi..ar fi ideal.
  7. E si acum se iveste alta problema... masina are parktronic spate. Senzorii de parcare raman aceeasi care sunt acum pe masina si se monteaza in gaurile care vin deja facute in spoilerul spate de la pachetul de M (daca se comanda cu PDC) sau trebuie schimbati senzorii (nu stiu poate au alte dimensiuni , nu se potrivesc, etc)?
  8. In primul rand multumesc de raspunsuri. Sa adaug si eu poate e de folos cuiva: Stefan: Pretul e 696,15 euro (please check the website) Sunt sigur ca sunt de origine, pentru ca daca te uiti la datele de contact de la www.salesafter.de sau daca ii contactezi telefonic afli ca este de fapt o reprezentanta BMW. Preturile pe care le afiseaza ei sunt aceleasi si la reprezentanta BMW din Munchen (cea de pe Frankfurter Ring) unde pachetul de M este fix la acelasi pret. Unele reduceri de pret nu apar in fix in acelasi moment in toate reprezentantele, dar in final totul e similar. M-am oprit in Munchen sa verific personal si daca foloseste cuiva pot sa postez date de contact de la vanzari de la una din Reprezentantele din Munchen - (vb si engleza). Bobo: exact ce vroiam sa stiu. Probabil ca tu ai pus un pachet de M. Cele mentionate de tine vin in pachet, vroiam sa-mi confirme si mie cineva care si-a montat unul ca daca se schimba toate astea, nu mai e nevoie de nimic si totul e ok.
  9. Intrebarea este pentru un prieten care tocmai si-a achizitionat un 320ci din 2002 (non-facelift). In curand sper ca isi va fi si el user aici... Pachetul de M (spoler fata, spoiler spate si praguri) se potriveste pe masina fara modificari suplimentare (prinderi sau alte suruburi)? Ca sa fiu mai clar: in perioada imediat urmatoare urmeaza sa se cumpere un pachet M exterior (cu grilele si celelate plastice incluse de pe www.salesafter.de - pret 700 e.) Intrebarea e daca doar de sau jos spoilerele actuale si pragurile si se pun celelalte (bineinteles cu alta grila fata si alte plastice dedesubt) sau mai sunt si alte modificari de facut? Cine a facut acest lucru poate sa ne spuna (detaliat) ce probleme a intampinat? Pentru ca piesele sunt "de origine" si nu replica sper ca se vor alinia bine cu celelate parti...
  10. Iti ofeream ceva. In banii astia, 325i motor de 3000cmc din 2005-2006, fara navi, in rest toate dotarile, maxim 50 de mii de mile, chiar si cu taxa de inmatriculare inclusa. Kilometraj real, fara accidente, intreg istoricul masinii la dispozitie din momentul fabricarii. Tu alegi culoarea. Hm..interesant...nu suna rau. Scaunele sport sunt obligatorii insa. Trebuie sa ma documentez un pic..sunt inca in faza incipienta acum. Am plecat de la un 320i, e46 si cand am simtit exact cat e consumul..ma zis de ce nu poate mai adaugam putin..dar se simte diferenta si la putere..si cutia cu 6 rapoarte. DSF..multumesc de sfaturi. :twoup: :twoup:
  11. Superba masina..am vazut pozele in profil. Sunt constient de faptul ca mentenanta costa ceva... Cand consuma real? Probabil ca 15 in oras si ceva de genul 8-9 in afara orasului. (manuala cu 6 viteze)? Cati km ai facut cu ea pana acum? Esti multumit de cum se simte motorul? Nu ma astept la o senzatie de M3, dar nici 318d... Motorul de pe 325 (E90) a devenit in 2007 sau n 208 de 3.0 litri nu? Asa arata pe site-ul oficial. Stie cineva din ce an exact? Cert e ca in 2005, 325 are motor de 2500 cmc...sigur Nu inteleg ce intrebi WTF.... daca nu as alege unul cu mai putini km, si implicit cu cat se poate de putine optionale la banii astia, sau oferi ceva...?
  12. Ai dreptate dan98 dar acum stii cum e...cumpararea unui BMW e mai degraba un gest emotional decat rational... nu iti place, degeaba tine 100 de ani. Oricum multumesc pentru sfatul tau realist si sincer. Imi mai vine inima la loc cand aud ca mai sunt benzinare "contemporane" sarite bine de 250.000 km si in stare acceptabila.... Imi place Ciupanezu asta din ce in ce mai mult... parca ma unge la suflet cand vorbeste...numai idei minunate :twoup: :twoup: Glumean...scuze dar ma bucur cand cineva e pe acceasi "lungime de unda" cu ce imi doresc... Sincer acum...am un prieten cara ajunge in zona la sfarsitul saptamanii si trece sa vada ce e cu masina. Intre timp eu o sa dau un telefon la handler sa vad in ce ape se scalda, apoi cu feedback de la fata locului...decid. Am fost sfatuit sa mai astept putin... (nu sunt nici finantele toate in momentul asta) ca o astfel de masina nu se vinde repede si handleru mai scade la pret. De altfel, mai era o poveste aici cu un E46 325 la care a scazut pretul consistent la autohus.de Acum..vorba aia ce poate sa se intample cel mai rau...il vinde si nu mai e... Exact ce asteptam...ce poate sa cada la masina la km astia.....la ce sa ma astept...???
  13. E...m-ati cam prins putin. Da ma incanta in primul rand scaunele sport, pielea si navigatia (fara navi - nu conteaza profesionala sau bussiness, nu arata asa interesant). Acum intrebarea mea era...vi se par mult prea mult km? Sigur ca starea in care e masina conteaza, avand in vedere ca handleru vorbeste de service la zi la reprezentanta BMW ar trebui (teoretic cel putin) fie in stare perfecta ...nu? Vorba lu Ciupanezu..macar sigur ca nu sunt dati inapoi... Si trebuie sa va spun ca nici nu cred ca e bataie pe masina.... Acum help..ce ziceti..merita cumparata? Consumul pare sa fie cam ca la 320i E46, insa are a seasea treapta pentru autostrada, si 218 nu 170 e cp. Mi-e frica insa sa nu ma lase motorul. Dealerul pare serios, ma gandesc fff serios. Maine sun la handler sa vad ce impresie imi face si ce imi spune, si dupa aia mai postez. Intre timp, ceva sfaturi ar fi binevenite....
  14. Imi cam face cu ochiul asta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 Ce parere aveti? Sunt prea multi km? Pare cu service la zi. deci n-ar trebui sa fie in stare bunicica... Ma incanta motorul in 6 cilindri cu cutie in 6 trepte, acun taxa a mai scazut...motorul e 2500 nu 3000..sper.
  15. Feedback: care e consumul real pana acum? oras/in afara orasului.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.