Jump to content

AdrianoPsc

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d

AdrianoPsc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Vand magazie 6 cd-uri in stare perfecta de functionare.Pret;220 lei
  2. Multumesc pt sfatul cu rescrierea modulului de confort,nu a mai fost nevoie de asa ceva...am rezolvat problema mult mai simplu,acum functioneaza perfect comenzile de pe cheie...o reinitializare a cheii fara a mai bloca portierele din butonul lock din interiorul masinii. :twitch:
  3. Si eu am avut aceasi problema cu inchiderea din telecomanda cheie.Intr-o zi mi-a facut figuri..cand mergea cand nu mergea(asta curs de vreo 5 zile)dupa aceste 5 zile nu a vrut sa mai mearga deloc,am facut o reinitializare si a mers perfect inca vreo cateva zile dupa care a murit de tot,am taiat cheia,am curatat circuitul din interiorul cheii cu un betisor de urechi si putin spirt,am ansamblat-o frumos la loc,am facut iar reinitializarea si spre surprinderea mea a mers din nou doar doua zile...de data asta nu a mai mers nici cu reinitializare(circa 50 de incercari in zadar),am schimbat si acumulatorul cu unul bun si tot degeaba.Am fost la un tester unde mi-a verificat panou de confort si cica totul e in regula acolo,mi sa spus ca cel mai probabil s-a ars o piesa de pe circuitul cheii,sincer mie mi se pare cam ciudata treaba...de 4 luni de cand am problema asta tot nu i-am dat de cap.Acum folosesc inchiderea din butuc,functioneaza fara probleme...macar atat:).Pt a rezolva aceasta problema am hotarat sa i-mi pun un sistem de alarma cu telecomanda pt inchidere/deschidere,am gasit ceva bun la vreo 600lei care are chiar si comanda pt pornire a motorului care este foarte benefica in anotimpul rece+multe alte comenzi avantajoase.Ar mai fi o solutie..cheie noua si programata la reprezentanta BMW care costa 1150lei.Momentan am sa mai merg pe inchiderea din butuc pana vin niste banuti..sper ca am fost cat de cat de folos cu aceste informatii,daca gasesti o solutie de rezolvare mai putin costisitoare sa nu uiti sa ne spui si noua,mult noroc!!
  4. Salutare,stie cineva daca in momentul in care turbo e pe duca,masina are un consum de combustibil mai mare decat de obicei??
  5. Aveam de gand sa merg cu ea la un mecanic si pt a nu ma incarca aiurea cu piese si manopera am intrebat aici poate s-a lovit cineva de problema asta si stie sa-mi dea si mie un sfat...revin cu detalii daca rezolv ceva,merci oricum pt atentie!
  6. Salutare,am un seria 3 e46 benzinar din 1999 cutie automata care imi face urmatoarea problema:cand pornesc masina dimineata timp de 10 minute pana se incalzeste motorul imi face figuri acceleratia,in momentul cand accelerez pe la 2000-2500 turatii se infunda acceleratia sau se blocheaza ca sa ma intelegeti si daca plec cu ea nu trage aproape deloc(30-40km/h),specific ca in bord nu mi-a aparut nici o eroare,am schimbat si bujiile in speranta ca poate e de la ele dar nimic.Si dupa cum spuneam...dupa circa 10 min merge normal,daca stie cineva despre ce este vorba astept cat de curand un raspuns favorabil si multumesc pt ajutor si atentia acordata!!
  7. ar putea fi de interes 325,depinde de starea lui,eventual niste poze,informatii detaliate,etc...
  8. Salut Cataline,problema pe care o ai tu acum eu tocmai am rezolvato acum 3 saptamani.Din cate am citit eu pe aici vad ca majoritate in primul rand te cam descurajeaza privind demontarea bordului si te duc in eroare cu schimbatul unor piese pe care nici nu trebuie sa te atingi de ele.In primul rand piesa cu tepi,sa nu cumva sa te apuci sa o schimbi ca sigur este buna,singura problema la tine este motorasul care este pe duca si se va duce cat de curand de tot adica se va bloca exact ca la mine si nu va mai misca niciodata din cauza rulmentilor defecti si a carbunilor sparti,si baietii de la bmw tare am impresia ca vor sa te jecmaneasca de bani,operatiunes dureaza intre 3-4-5 ore si sincer nu este foarte greu si mai mult de 150€ nu cred ca face.Eu iti zic..daca vrei tu sa te apuci de treaba nu este foarte greu,trebuie sa ai cateva scule necesare,nu cine stie ce:surubelnite in cruce de preferat cu cozi scurte,un set de torsuri si imbusuri,o lanterna si o paleta din plastic pt a scoate timurile(ornamentele de bord) dar totusi e de preferat sa ai o trusa de ceva sculisoare ca nu se stie ce mai intervine,sub timuri ai suruburi pe care trebuie sa le desfaci,trebuie sa dai jos stalpii laterali fata(gija mare daca ai aibag pe ei,desfaci inscriptia cu AIRBAG apoi desfaci surubul),torpedoul nu este greu de desfacut,scoti capacul de la Airbag pasager(folosesti paleta plastic),dupa ce ai demontat bordul scoti mufa de la airbag pasager,demontezi airbagul,il pui usor cu fata in sus pe bancheta spate si abia acum incerci sa scoti plansa de bord afara(o sa ai mufe la bord,casetofon,radio,astea toate le decuplezi fara probleme).Dupa ce ai scos bordul o sa mai fie cate ceva de gadilit pe acolo dar cu calm si atentie sporita nu o sa fie greu apoi de duci direct pe aeroterma..in mijlocul bordului se afla,chiar sub acele doua gauri mari(e un fel de carcasa/capac)desfaci cu imbus doar acea parte nu toate imbusurile care le gasesti acolo iar in partea de sus in spate putin ai o clema pe care o desfaci si ai ajuns la motoras:),se tine prins in doua suruburi si conectat la o mufa.Nu uita inainte sa il montezi pe cel nou sa il ungi cu vaselina pentru a nu scartai pe viitor.Poti sa-i faci si proba chiar daca e bordul demontar si airbagul scos,o sa-ti ramana martorul de la airbag aprins(trebuie stearsa eroarea din tester),asamblezi totul frumos inapoi exact asa cum ai deomontar si cam astai treaba.Acum nu zic ca e floare la ureche dar nici de speriat,cu cateva cunostinte in ale mesteritului eu sunt sigur ca oricine se descurca sa faca teeaba asta fara probleme.Sfatul meu este ca inainte sa te apuci de treaba sa fii bine pregatit psihic :)Ce sa mai zic decat Spor la treaba! Sper sa-ti fie de folos,asa s-a procedat la mine si a iesit treaba foarte bine,sunt multumit!
  9. Vand al meu e39 520d fabricatie 2001 sau schimb doar cu e46(316i,318i,320i)cutie automata.Mentionez ca masina se afla intr-o stare exceptionala de functionare,fara defecte estetice,aceasta masina s-a intretinut corespunzator(sunt fan BMW si asta cred ca spune tot ),cosumabile de caliate schimbate la timp,nu are erori in bord sau alte probleme ascunse,sunt proprietar in acte,ofer certificat fiscal fara probleme!!!Motivul vanzarii este ca simt nevoia unui benzinar si daca e si automat e si mai bine,conduc mai sportiv iar sincer sa fiu dieselul de 2000cmc pe o caroserie grea de e39 nu prea ma multumeste si ca sa o suprasolicit iar nu ma lasa sufletul pt ca tin la ea .....este perfecta pentru cine isi doreste un consum mic si un stil de condus mai soft sa zicem.. Cateva detalii: -178600 km reali(masina a rulat si ruleaza foarte putini km anual) -136 Cp -consum extra urban:6,3-6,8L% -consum inter urban:7,8-8,1L% -inchidere centralizata -4 geamuri electrice -ASC(controlul tractiunii) -PDC fata+spate(senzori de parcare) -sistem blocaj portiere la 20km/h -incalzire in scaune fata -magazie CD-uri -modul pt navigatie(necesita monitor pt functionare) -6 airbag -trapa electrica -dublu climatronic automat -oglinzi electrice incalzite -faruri angel yes si xenon -proiectoare ceata -jante OEM Bmw 17" cu cauciucuri de iarna DUNLOP WINTER SPORT in stare foarte buna si inca un set de cauciucuri vara marca BRIDGESTONE POTENZA 17" tot in stare foarte buna! -tapiseria este excelenta,fara rupturi,arsuri de tigara,etc. -ITP-ul este facut de 6 luni Cam astea sunt dotarile pe care le are(posibil sa mai fi omis cate ceva)dar revin cu completari.Totul este functionabil! Ce am schimbat la masina in ultimul timp: -brat inferior stanga -bieleta spate dreapta -amortizoare fata marca Boge(Sachs)+flanse+protectie praf -filtru polen cu particole de carbon marca MAN -filtru aer marca MAN -filtru epurator -termostat principal -ulei OEM BMW 5W30 Long Life -antigel marca HEPU albastru -reglat directie Am toate facturile cu pret piese si manopera de la service-ul autorizat unde am efectual toate aceste schimburi! Repet,masina se afla intr-o stare exceptionala,ingrijita corespunzator din toate punctele de vedere,nu s-a fumat in masina! Daca sunteti interesat de un e39 diesel bun si de care vreti sa fiti multumit fara sa mai fie nevoie de investitii financiare acesta este alegerea cea buna!!!! PRET:6100 euro usor negociabil VARIANTE doar cu e46 benzina,cutie automata si care sa fie in stare optima de functionare,intretiunute corespunzator,inmatriculate RO,an fabr.2000+ Nu reusesc sa incarc foto cu masina,gasiti anuntul si pe 4tuning.ro,multumesc pt intelegere!
  10. Vand al meu e39 520d fabricatie 2001 sau schimb doar cu e46(316i,318i,320i)cutie automata.Mentionez ca masina se afla intr-o stare exceptionala de functionare,fara defecte estetice,aceasta masina s-a intretinut corespunzator(sunt fan BMW si asta cred ca spune tot ),cosumabile de caliate schimbate la timp,nu are erori in bord sau alte probleme ascunse,sunt proprietar in acte,ofer certificat fiscal fara probleme!!!Motivul vanzarii este ca simt nevoia unui benzinar si daca e si automat e si mai bine,conduc mai sportiv iar sincer sa fiu dieselul de 2000cmc pe o caroserie grea de e39 nu prea ma multumeste si ca sa o suprasolicit iar nu ma lasa sufletul pt ca tin la ea .....este perfecta pentru cine isi doreste un consum mic si un stil de condus mai soft sa zicem.. Cateva detalii: -178600 km reali(masina a rulat si ruleaza foarte putini km anual) -136 Cp -consum extra urban:6,3-6,8L% -consum inter urban:7,8-8,1L% -inchidere centralizata -4 geamuri electrice -ASC(controlul tractiunii) -PDC fata+spate(senzori de parcare) -sistem blocaj portiere la 20km/h -incalzire in scaune fata -magazie CD-uri -modul pt navigatie(necesita monitor pt functionare) -6 airbag -trapa electrica -dublu climatronic automat -oglinzi electrice incalzite -faruri angel yes si xenon -proiectoare ceata -jante OEM Bmw 17" cu cauciucuri de iarna DUNLOP WINTER SPORT in stare foarte buna si inca un set de cauciucuri vara marca BRIDGESTONE POTENZA 17" tot in stare foarte buna! -tapiseria este excelenta,fara rupturi,arsuri de tigara,etc. -ITP-ul este facut de 6 luni Cam astea sunt dotarile pe care le are(posibil sa mai fi omis cate ceva)dar revin cu completari.Totul este functionabil! Ce am schimbat la masina in ultimul timp: -brat inferior stanga -bieleta spate dreapta -amortizoare fata marca Boge(Sachs)+flanse+protectie praf -filtru polen cu particole de carbon marca MAN -filtru aer marca MAN -filtru epurator -termostat principal -ulei OEM BMW 5W30 Long Life -antigel marca HEPU albastru -reglat directie Am toate facturile cu pret piese si manopera de la service-ul autorizat unde am efectual toate aceste schimburi! Repet,masina se afla intr-o stare exceptionala,ingrijita corespunzator din toate punctele de vedere,nu s-a fumat in masina! Daca sunteti interesat de un e39 diesel bun si de care vreti sa fiti multumit fara sa mai fie nevoie de investitii financiare acesta este alegerea cea buna!!!! PRET:6100 euro usor negociabil VARIANTE doar cu e46 benzina,cutie automata si care sa fie in stare optima de functionare,intretiunute corespunzator,inmatriculate RO,an fabr.2000+ Nu reusesc sa incarc foto cu masina,gasiti anuntul si pe 4tuning.ro,multumesc pt intelegere!
  11. Am schimbat amortizoarele fata cam de aprox.3 sapt.Azi chiar am observat parca s-a mai lasat fata un pic...sau poate de la foame mi se tragea:).Amortizoarele vechi erau intradevar varza si automat ca fata era lasata f.jos,sincer arata mai bine,asa am cumparato si mia placut tare chestia asta,dupa ce le-am schimbat cu astea noi ma uit la masina si zic:ba frate uite ca acum am si salupa!)vizibil nu mi-a placut schimbarea.As vrea sa incerc totusi cu inaltaoarele pt arcuri sa vad care e schimbarea daca nu e ok o sa investesc in amortizoare dar sper sa fie... ..si totusi de ce nu ar fi o varianta buna sa folosesc inaltatoarele pt arcuri?!
  12. Credeti ca ar fi o varianta buna cu inaltatoarele la arcuri,tot la ceva de genul asta ma gandeam si eu...?!
  13. Salutare,detin un e39,520d din 2001,de curand am schimbat amortizoarele fata,evident i sa mai ridicat botul cam 2-3cm,spatele e putin mai lasat,am mai vazut si la alte e39 chestia asta insa eu asi dori sa mai ridic putin fundutetzul batranei mele ca ai sta rau cu funduletzul"bashit"(scuzati expresia)dar daca exista vreo varianta fara ai schimba amortizoarele deoarece sunt bune si nu necesita schimbarea inca,daca stie cineva vreun alt procedeu va rog ajutatima,multumesc pt atentie!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.