Jump to content

Ax3L

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320 D

Ax3L's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu, o sa o duc la un service.sunt doar curios ce ar putea avea, de ce nu porneste. Eu inca sper ca este ceva de resetat sau ceva ce ar putea schimba oricine
  2. Nu stiu ce inseamna pgs.... La motorina se modifica, cred ca la avansul pompei. La injector la cantitatea de motorina este 0 Ce pot sa I fac la ews-ul asta sa nu mai dea eroare??? Poate bloca pompa de motorina?
  3. Da a fost umblat la ea, dar dupaia a fost reglata pe banc (din spusele mecanicilor) si dupaia am avut alte probleme cu limitarea acceleratiei in mers la aprox 2000 rpm la drum lung (cu sau fara tempomat.pedala fiind ok.turbo schimbat) am mai fost la un tester si a dat eroare la senzorul de volanta, atunci nu ma m putut ocupa de el.la vreo 2 luni am fost iara la acelasi tester si o dat alta eroare la avansul pompei.dupa ce la reglat manual pe masina a dat iara eroare la senzor si la m schimbat.asta a fost saptamana trecuta...acuma nu mai vrea sa porneasca si da eroarea de la Ews.masina mergea bine, adica pornea la sfert de cheie si aveam programat sa merg iara sa reglez pompa..dar surprizele vad ca se tin lant
  4. Senzorul din cate stiu este de calitate.nu a fost cel mai ieftin (455 de lei) In DIS se observa ca, creste avansul (de la -1 sau 0, 30 de obicei a ajuns pe +5) La injector arata valoarea 0 ...adica nu primeste motorina??? Parca.... revin maine cu mai multe poze Dar daca problema este acel EWS atunci de ce recunoaste cheile si demarorul functioneaza??? Asta nu inteleg
  5. Am intrat in dis la motor, la e46 dar nu recunoaste decat DDE 3.0 SI SI ALA IN GERMANA.daca nu e prea complicat, te rog sa imi spui si mie cum se procedeaza
  6. Gasise-m pe internet ceva de genul ca daca le atingi sa-r reseta ecu-l Si daca problema este la ews ce ia s putea face??? Se reseteaza, repara sau trebuie sa ma pregatesc sufleteste pentru alt ews
  7. Alte erori 'importante' nu da... mai zice ceva de air flow mass to low... am mai incercat cu bateria foarte bine incarcata,am reinitializat cheile, am lasat masina o noapte intreaga fara baterie iar cand am scos bateria, am atins bornele de + si - (fara baterie) nu vrea sa porneasca si tot eroarea de ews mi o arata in dis(o sterg si reapare) in dis arata ca ar creste presiunea in pompa,adica ca ar functiona.. la injectorul 1 nu arata nici o valoare la debitul de motorina nu stiu ce sa ii mai fac, o sa incerc sa verific tot sistemul de alimentare o sa revin cu mai multe poze din 'dis' am schimbat de vreo 500 km senzorul de la volanta, nustiu daca are vreo importanta
  8. Multumesc pentru promtitudine, bateria tocmai a fost scoasa de pe redresor si am mai incercat de 4-5 ori sa o pornesc si abia dupaia am adus laptopul si am verificat in dis ,nu cred ca ar fi bateria.o sa incerc pompa de motorina din rezervor si dupaia o sa ma uit la injectoare daca scot ceva motorina (inainte sa moara de tot in dis mai avea ceva erori la pompa, dereglata cu +- 3 grade dar pornea la sfert de cheie si stiam de problema asta de mai demult.chestia cu muritul a venit din senin ) astept pareri in continuare, toate ideeile sunt bine venite
  9. Am si eu urmatoare problema la un 320d din 2001 136 cp Nu vrea sa porneasca,bateria ok .se aude si electromotorul cum invarte.... recunoaste cheile si merg comenzile de deschidere/inchidere etc eu cred ca nu ii da motorina.... pe tester da cu totul altceva, ce credeti are sens??? http://s21.postimg.org/nbrf3umpj/Untitled.jpg
  10. Am si eu urmatoarea problema tot la un casetofon Philips cu functia mode, am lipit cele 3 fire pentru aux in, functioneaza perfect nu stiu cum vin lipite cele pentru pacalirea casetofonului ca are caseta inauntru, deoare ce este diferit de cel din diy.Stie cineva???
  11. Salutari,am si eu cam aceiasi probleme la un bmw 320 d 2001/136 cp. sa-u efectuat lucrari pe la motor si nu a fost blocata pompa de injectie...care a sarit de la punct. am reusit untr-un final sa o fac sa porneasca, dar face ca un tractor +ceva fum alb ..... cum o pot regla cat mai aproape de valoarea initiala????? de ce fel de tester am nevoie ca sa pot verifica daca sunt pe drumul del bun???
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.