Jump to content

kalyyyyyy

Members
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    kalyyyyyy@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    e34 525i

kalyyyyyy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

17

Reputation

  1. Vand piesele ramase dupa vanzarea fostei masini, e34 cu motor m50b25 vanos, respectiv: - bara centrala directie, 2 bucati, originale, folosite in stare buna - 50 lei bucata; - brate fata mari, 2 bucati de partea dreapta, unul original unul aftermarket, in stare buna - 50 lei bucata; - ventilator pentru aeroterma fara ac- 50 lei; - tampon bara spate - 50 lei; - vanos curatat, functional - 150 lei; - oglinda interior e34 - 30 lei; - rezistente climatizare originale second - 2 pt ac, 1 pt fara ac - 30 lei bucata; - rezistenta climatizare noua aftermarket - 50 lei; - set sticle oglinzi originale facelift pereche, la cea cu partajare nu functioneaz incalzirea - 70 lei; - oglinzi fara sticle - 100 lei; - alternator 140 amperi original, functional, reconditionat total - 350 lei; - rola accesorii noua, febi - 50 lei; - trusa blocat axe cu came m50, folosita o singura data - 400 lei (noua a fost 550); - sky bag fara capacul din portbagaj - 70 lei; - radiator aftermarket, cu vas expansiune, neprobat, nu pare spart - 100 lei; - plastice interior, la pachet( nu se vind separt elemente) - 100 lei; - planetare 525 non facelift - 100 lei bucata; Nu pot pune toate pozele in anunt, dati mesaj si va trimit poza cu reperul dorit. http://www.99poze.ro/POze_e_/
  2. S-a vandut.Se poate inchide topicul.
  3. Am luat deja urmatoarea masina, oricum nu cred ca se mai amana, au inceput sa monteze atat camerele cat si plancardele de identificare a zonei ZACA.
  4. Merci, imi pare rau ca trebuie sa ma despart de ea, dar de cica trebuie sa salvam focile...
  5. Am masina de 6 ani si am mers (si inca merg) cu ea zilnic. Au fost schimbate in aceasta perioada toate componentele uzate/stricate precum si preventiv componente ce ar fi putut sa se strice. Piesele montate sunt de calitate. Cu titlu de exemplu au fost schimbate/reparate toate componentele ce tin de frane, suspensie, directie, amortizare, catalizatoare, alternator, pompa servo, ambreiaj, tapiseria o mare parte din garnituri, vari reparatii de rugina etc. Pentru tot ce s-a schimbat exista facturi de achizitie. Ca optiuni suplimentare fata de serie si fata de ce este evident din poze are: aer conditionat(functional), scaune electrice sport incalzite, spalatoare de faruri, computer de bord, 4 geamuri electrice, trapa. Nu accept schimburi, mi-am luat deja alta masina cu care sa pot circula in centru. Pret : 3000 euro link catre albumul de poze: http://www.99poze.ro/e_i/
  6. Schimb 2 capace modelul din prima poza pe un capac modelul din a doua poza, preferabil in Bucuresti.
  7. Desi eu am motorul m50b25TU, este similar cu al tau, doar ca fiind un pic mai mare iar masina mai grea ar trebui sa consume chiar mai mult. Mi imi ia cam 18 in Bucuresti, tot cu drumuri scurte si aglomeratie medie. Vad ca ai verificat/schimbat cam toate elementele suspecte ce atrag consum mare in oras, mai putin unul. Eu cand am luat masina consuma cam cu 2 litri mai mult pana sa ii schimb sonda lambda. Tu avand OBD2 poti verifica cu computerul functionarea acestei sonde. Daca tot pui un tester sa verifici si sonda de temperatura a antigelului, cea folosita de calculator e diferita de cea a cesurilor de bord iar asta ar produce un mers al motorului in regim de cold start, crescad automat consumul. Daca tot nu ii dai de cap eu as face cercetari pe partea de benzina, citisem undeva ca problema consumului marit se poate datora presiunii incorecte a benzinei, de vina fiind regulatorul de presiune sau (mai rar) pompa. Exista testere ce se cupleaza la conducte si iti verifica presiunea. La motorul meu trebuie sa fie 3.5bari iar la m50b20 3.0 bari, nu stiu la al tau dar tot pe acolo tre sa fie. Spor
  8. Salut, kitul luat de tine are ceva instructiuni? Ma intereseaza sa confirm infirm daca se potriveste si pe valvele de pe e34 (nu m-as baza doar pe descrierea de pe site). Daca nu poti te rog sa faci niste masuratori a garniturilor? Multumesc anticipat
  9. Parerea mea este ca nu merita, nici financiar si nici din perspectiva muncii depuse. Este mai ieftin sa iei alta masina. Daca vrei o masina care sa aiba caracteristici bune in curbe ia direct e36, e34 e prea grea si nu vei avea performante ideale niciodata. Revenind la intrebarea ta, aproape sigur instalatia electrica difera intre 4 si 6 cilindri. Mecanic vei avea nevoie cel putin si de alta cutie si alt cardan, alte ceasuri de bord, alte tobe, posibil si alt diferential (sunt diferite proportiile de reductie).Daca totusi te decizi ca vrei sa faci transplantul, mergi pe 2.5 direct, 2.0 nu are nici-un sens. Vezi ca pe e36 s-au pus si motoare cu OBD2, cauta sa fie OBD1, poate scapi doar schimband partea de instalatie electrica de la motor(e separata de restul masinii).
  10. Presupunand ca ai verificat ca ai bateria incarcata si ca isi pastreaza voltajul cand dai la cheie, poti incepe prin a verifica (si eventual curata)conexiunile firelor principale (groase). Eu as verifica urmatoarele: conexiunea la alternator si borna de + de sub capota, conexiunea la baterie, conexiunea cablului gros de masa dintre caroserie si motor. Apoi as veriffica sigurantele fuzibile, sunt cel putin 2 in functie de model (daca vrei am schema electrica pe ani si modele). In final as verifica electromotorul in sine dand curent separat. Spor.
  11. Salut, nu am patit asta, dar cel mai probabil ai deadlockul activat si o parte din fire intrerupte. Deadlock este o functie suplimentara antifurt care odata activata (intorci cheia in butuc mai mult decat normal) prezinta exact efectele descrise de tine - mecanic nu se poate deschide usa, oricare ar fi manerul de care tragi. Sfatul meu este sa incerci sa o deschizi cu cheia de la cealalta usa intorcand cheia cat de mult se poate (are doua pozitii). Daca nu merge asa mai da odata fata de usa jos si verifica firele din usa sa nu fie intrerupte. Daca vrei si te descurci am manualul electric al masinii pe care ti-l pot trimite scanat. Daca esti din Bucuresti iti pot dona o incuietoare functionala. Spor la mesterit.
  12. Cel mai probabil ai o problema la ambreiaj si intr-adevar trebuie schimbat chitul de ambreiaj. Poate fi ori vorba de placa la care s-or fi rupt cativa dinti(arcuri sau cum s-or numi, au rolul de a retrage discul de ambreiaj) ori rulmentul car enu mai culiseaza cum trebuie. In principiu afli de problema dupa ce dai cutia jos, deci ai platit manopera, nu are sens sa nu schimbi tot chitul (placa, rulment, disc). O alta posibilitate, putin probabila, este sa se fi intamlat ceva la pedala in sine. Poti verifica singur, dand panorile de sub bord jos . Te uiti daca nu cumva este ceva anormal pe acolo care sa provoace o inconsistenta in culisarea pedalei de ambreiaj. Nu stiu cum e la modelul tau, dar e posibil ca pedala in sine, care este montata pe un ax, sa aiba o bucsa, care sa fie uzata de asa natura incat sa provoace fenomenul descris de tine. In orice caz, daca ajungi pe la alti mecanici si iti spun ca vor sa verifice sau sa schimbe pompa de ambreiaj pe motiv ca poate fi o scurgere de lichid, fugi, nu e de acolo, sunt alte simptome. Pretul corect pentru schimbul de ambreiaj, ca sa nu iti iei o teapa, este intre 300-600 lei, nu da mai mult. Nu lua alt kit in afara de LUK, nu merita. Ce poti face in plus este sa schimbi si o parte din bucsele de la timonerie si cateva oringuri de la cutie - dai cutia jos , pieseel astea sunt relativ ieftine si te scapa de o eventuala plata a manoperei respective inca o data. De ex eu am schimbat odata cu ambreiajul toate semeringurile de la cutie si cel de la motor, pt care tre sa dai cutia jos(aprox 130 lei) si toate bucsele, saibele etc de la timonerie care erau cu un pret decent - nu gasesti decat OEM(aprox 150 lei). Ca efect stau linistit ca nu crapa semeringurile iar timoneria se simte "ca noua", nu mai are joc maneta de viteze. Spor la reparatii, daca vrei iti recomnd mecnici buni pe langa Bucuresti.
  13. Cum s-a spus si mai sus, nu are sens sa schimbi conductele de la sistemul de franare. Acestea se schimba doar cand ruginesc, ceea ce dupa 11 ani nu ar trebui sa fie cazul. Nici furtunele de frana nu ar trebui sa fie uzate peste limita dupa 11 ani. Ele sunt facute din mai multe straturi de cauciuc panzat iar cand imbatranesc deobicei se pot observa crapaturi pe stratul exterior de cauciuc. Deasemenea, in cazuri extreme, pana sa crape de tot si sa curga lichidul, ajungi sa ai la franare pedala de frana prea elastica(se umfla furtunasul la presiune). Pentru linistea ta eu as verifica furtunasele , iei o carpa, le stergi si te uiti la material: daca nu e crapat le lasi asa. Nu stiu la modelul tau exact unde si cate furtune sunt dar ar trebui sa faca conexiunea intre conducta care e pe caroserie si etrierul de frana(care se misca sus jos odata cu roata, motiv pentru care se folosesc furtunase si nu conducte). Prin urmare daca o ridici pe cric si ii scoti roata poti face verificarea singur.
  14. Asa cum ti s-a spus de userii de mai sus, la n42/n46 consumul de ulei se datoreaza deobicei de la supape. Intrucat tot trebuie desfacut cate ceva sa ajungi acolo are sens sa schimbi si alte garnituri, cum ar fi cea de la pompa de vacuum si tubul de la recircularea uleiului (alta problema comuna). Piesele date de BMW nu includ semeringurile de la supape dar au legatura cu scurgerile de ulei. Ideea e ca cel mai probabil ai si scurgeri de ulei si iti si mananca ulei. Procedura la BMW este sa rezolve intai scurgerile si fiind dificil de determinat unde anume sunt scurgerile, schimba tot. In functie de cat ulei pierzi pe la garigarnituri, problema ta se va diminua considerabil sau nu, nimeni nu iti va poate spune cat. Eu personal sunt deacord cu ideea ca ar trebui intai sa rezolvi scurgerile si apoi sa vezi daca si mananca ulei. In principiu este dificil sa vezi exact unde ai scurgeri, trebuie spalat de tot motorul si apoi sa urmaresti in timp unde apare uleiul sau alte fluide - nu cred ca gasesti vre-un service care sa faca asta. Daca abandonezi ideea cu rezolvatul scurgerilor, este deasemenea bine sa afli daca intr-adevar ai o problema la garniturile supapelor sau e o problema de compresie, este un test simplu. Daca ai probleme la compresie cam trebuie sa schimbi motorul, nu merita o reparatie. Vezi ca sunt cateva topicuri legate de pierderile de ulei, era un tip prin Grivita care face asta zilnic si se pricepe si sunt unii din Cornetu la fel (pe astia ii stiu personal si sunt buni). Spor
  15. Salut, scrie te rog codul cutiei ca sa cercetez daca merita adaptata pe masina mea.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.