Salut, Stiu ca parerile sunt impartite dar, eu personal folosesc ulei 2T JASO FC 1052 de la Liqui Moly in proportie de 280ml-300ml la un plin (80 litri). Tratamentul il aplic de cand avea 220k, iar acum are peste 370 000 km, este Euro 3. Acum am trecut pe PURE GARD TCW-3 (ulei de ambarcatiuni, are norma NMMA TC-W3) Ce am observat de cand il folosesc in amestec: - la accelerari puternice si bruste prin oras cantitatea de fum scoasa de masina a scazut mult(are facut si remap si chip) - la partea de consum nu pot sa ma pronunt..este tot in jurul cifrei de 9 urban...in functie de talpa, nu prea o menajez (cutie manuala, 5 trepte) - motorina folosesc de la Rompetrol varianta normala sau, mai nou de la Gazprom (nu fac reclama, dar asta e motorina care ii place cel mai mult) iar la alimentare prima oara bag ulei in rezervor dupa care alimentez cu diesel - iarna nu am probleme la pornire absolut de nici o culoare, sunteul motorului este mai infundat, cald - pe partea cu incalzirea auxiliara am avut cele mai mari retineri dar surprinzator Webasto-ul nu scoate fum - da am trecut ITP-ul pe bune la gaze din nou, fara "atentii" - nu am schimbat injectoare, pompe si alte ciudatenii ce tin de sistemul de alimentare (inca).Motorul este M57, masina este din 1998 iar ca si concluzie finala, personal imi place cum se comporta cu tratamentul de ulei 2T