Jump to content

deuteriu

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    530D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

deuteriu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, La mine eroarea a fost de la pompa din rezervor.Cand aparea eroarea nu mai avea putere masina. Aceiasi motorizare, doar ca este sedan.
  2. La mine fiind din 1998, motorizarea aia sa pus dupa 2000 oficial ( poate este un caz mai particular), la generatiile mai noi probabil nu sunt asa mari diferente. Singura piesa care mi-a luat mult timp a fost cardanul (l-am schimbat ca facea un zgomot metalic in frana de motor si accelerare), dar restul de piese le-am comandat dupa codul de pe ele nu dupa anul masinii sau vin si a fost ok.
  3. La mine am optiunea asta, doar ca nu reprezinta cateva luni ( la unele modele sunt chiar ani) inainte de inceperea productiei. Bine sau rau nu stiu sa iti spun, doar ca atunci cand ai de schimbat piese mai ciudate ai mai mult de cautat. Eu de exemplu m-am lovit de RAR la inmatriculare ( a mea este din 98, Euro3, si motorizarea de 142kw), cand am schimbat cardanul ( nu se potriveau nici cele dinaite de 2000 nici cele de dupa 2000), cand am schimbat rolele de la curelele de accesorii, discul de ambreiaj avea arcuri chiar daca volanta este cu masa dubla.
  4. Salut, Stiu ca parerile sunt impartite dar, eu personal folosesc ulei 2T JASO FC 1052 de la Liqui Moly in proportie de 280ml-300ml la un plin (80 litri). Tratamentul il aplic de cand avea 220k, iar acum are peste 370 000 km, este Euro 3. Acum am trecut pe PURE GARD TCW-3 (ulei de ambarcatiuni, are norma NMMA TC-W3) Ce am observat de cand il folosesc in amestec: - la accelerari puternice si bruste prin oras cantitatea de fum scoasa de masina a scazut mult(are facut si remap si chip) - la partea de consum nu pot sa ma pronunt..este tot in jurul cifrei de 9 urban...in functie de talpa, nu prea o menajez (cutie manuala, 5 trepte) - motorina folosesc de la Rompetrol varianta normala sau, mai nou de la Gazprom (nu fac reclama, dar asta e motorina care ii place cel mai mult) iar la alimentare prima oara bag ulei in rezervor dupa care alimentez cu diesel - iarna nu am probleme la pornire absolut de nici o culoare, sunteul motorului este mai infundat, cald - pe partea cu incalzirea auxiliara am avut cele mai mari retineri dar surprinzator Webasto-ul nu scoate fum - da am trecut ITP-ul pe bune la gaze din nou, fara "atentii" - nu am schimbat injectoare, pompe si alte ciudatenii ce tin de sistemul de alimentare (inca).Motorul este M57, masina este din 1998 iar ca si concluzie finala, personal imi place cum se comporta cu tratamentul de ulei 2T
  5. Salut, Imi poti spune daca poti repara si MID? (atunci as putea sa le trimit pe amandoua Daca da, unde trebuie sa trimit, cum facem cu plata si un ETA? Nu de alta dar efectiv nu am timp...... Multumesc anticipat, Catalin
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.