Jump to content

Dizlpower

Members
  • Posts

    780
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Neamt

Dizlpower's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Se aude tot timpul, in mers ?
  2. Ai verificat si furtunasele de vacuum (cred ca sunt si la 525d), daca nu sunt obturate sau fisurate ?
  3. Salut: Am vopsit masina si am mai schimbat doua bucse spate + un pivot fata....in rest, curatat EGR, curatat si strans clapete aer la admisie + schimbat furtunase vacuum....trebuie sa schimb telescoapele (imi par obosite).... Cum spuneam, merge ca la inceput...
  4. ...ma bag si eu in seama: daca motorul merge rotund si totusi tremura, vezi si de tampoane la el.....nu strica sa cureti egr si sa verifici si clapetele de la admisie aer...
  5. Eu am si vara si iarna 245/40 R18 (mi se pare urata rau masina cu jante de 17).. Am avut pe spate 265/35 R18 si la stabilitate se simtea bine diferenta, in sens pozitiv. Nu am mai pus 265 pentru ca am jante cu 8J si anvelopele stau cam "stranse" pe jantele cu latime mai mica. Am patit sa se desfaca bucati din anvelopele Dunlop, pe la 235 km/h.... Poate nu a fost vina jantelor neaparat, dar eu m-am "lecuit" de pus anvelope late pe jante inguste...
  6. Verifica si electromotorul....poate sunt cam dusi carbunii sau are altceva si nu invarte destul de repede...
  7. @Stefani, ce motor ai pe masina ?
  8. Sa ai parte de ea Eu am luat in 2008 un 535d pe care il si acum, e cea mai fiabila masina din cate am avut... Pe aici sunt multi "specialisti" care iti povestesc amanuntit toate chichitele actuale si viitoare ale unui 535d, dar care traiesc si cred ca aproape si conduc masinile doar pe forumuri...
  9. Cred ca aproape toata....sunt prea multe elemente. Nu am socotit cat am bagat, dar in afara de consumabile, nu prea am avut cheltuieli.... Ce am mai vopsit, a fost pe rca-ul celor care m-au atins....
  10. Asta este...la momentul cand am schimbat, nu aveam prea multe de facut...acum, o sa o bag la vopsit si mai verific odata brate, bucse etc. Vazusem una fara dpf si era afumata bara spate, se vedea urat. Masina e masina, nu e copilul meu sau mama... schimbi ce e de schimbat si ii dai in pistoane mai apoi...eu nu prea am stat sa ma uit la ea, ci chiar m-am folosit de ea. Am vrut o masina cu care sa poti merge tare si sa nu stea in blana la turatie...si asta am, la 2900 rpt/min, are 200km/h, iar la 3600 rot/min, are 250km/h...mai mult nu stiu, pentru ca, la 255 km/h se opreste din tras. Daca ar fi sa imi doresc alta masina, ar fi un Porsche Panamera , in rest nu m-a atras nimic din ce am mai avut pe mana... Oricum, directia activa face toti banii si scaunele confort + suspensia M...si motorul binenteles... Astea o fac sa fie diferita una normala. Poate ca la mersul de zi cu zi nu se simte, dar cand tragi de ea sau faci drumuri lungi, iti dai seama...
  11. Atunci e ideal...nu stiu cum sta la consum, dar ca putere, ar trebui sa fie mai bine inainte...
  12. Vreo 7.000ei si ceva...consumul si-a revenit imediat si motorul avea aceeasi viata... Am auzit ca merge ok si cu dpf scos, dar cam da cu fum si eu am vazut un 3 fara dpf, era ceva mai zgomotos....
  13. Crescuse consumul putin si mi se parea ca nu prea trage...nu se aprinsese niciun bec, desi imi arata ca mai am 1000 km....mi-a fost frica sa nu-mi pice turbinele....
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.