Jump to content

allrounder

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    X1 25d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

allrounder's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutare tuturor, Se da un F20 din 2013, masina sotiei. Intrucat masina nu avea senzor de lumina si ploaie, am comandat unul compatibil, l-am instalat, am codat masina, modificat bloc lumini, etc. totul functioneaza asa cum ar trebui. Din greseala, cu contactul pus, am atins maneta de stergatoare si am constatat ca tot ce tine de stergerea lunetei, stergator si pompa, nu functioneaza. Crezand ca poate am codat eu ceva gresit am incarcat la loc FA original, recodat masina cu setarile originale (sper), stergerea lunetei tot nu functioneaza, la fel nici pompa, oricum codasem doar in FEM. Am conectat Rheingold, call up ECU functions in REM si activat manual stergator si pompa (asta e ciudat, in NewTis scrie ca FEM se ocupa de pompa), acestea functioneaza normal daca le activez software, deci nu pot sa banuiesc siguranta arse sau alte probleme. Nu stiu nici eu, nici sotia de cand nu mai merge stergatorul pe spate ca sa leg de anumite etape de codare avute in trecut. Ma gandesc ca poate totusi am codat ceva gresit la un moment dat sau in ultima instanta maneta s-a defectat, desi putin probabil... Este posibil sa fi dezactivat ceva prin FEM sau REM in trecut? Are cineva vreo idee despre ce sa verific in codari (probabil FEM si REM) ca sa ma asigur ca totul este ok cel putin dpdv al codarilor sergatorului si pompei spate? Nu stiu in Rheinggold daca se poate vedea starea actuala a manetei in pozitia stergator spate/spalare, ceva de genul activ/inactiv ca sa elimin complet maneta, o sa mai sap. Apreceiz orice ajutor din partea dvs. Multumesc anticipat.
  2. Va salut si multumiri celor care pot da un sfat. Dupa 3 ani si 160k in care nu am schimbat decat ulei si filtre la masina de mai sus (E84 25d 8HP45)au aparut problemele. Fenomenul se manifesta astfel: In rulaj normal, in momentul cand iau talpa de pe acceleratie se aude un uruit (gajait) in zona din fata a masinii. Fenomenul a aparut pe la 160k, acum are 165k, la inceput a fost slab dar s-a accentuat intre timp. Practic in oras unde vitezele sunt mici si decelerarile frecvente, la fiecare decelerare uruitul respectiv de aude foarte tare, precizez ca nu calc frana, pur si simplu se intampla in momentul cand rotile invart motorul (frana de motor) si nu invers. Am scos cutia pe N in decelerare cu frana de motor si zgomotul dispare, cum o cuplez in D fara sa accelerez, zgomotul reapare, daca accelerez zgomotul dispare si uite asa parca ar calca cineva frana pe niste discuri ruginite in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie. Masina merge foarte bine, trage, cutia schimba cum trebuie, etc. Am gasit o descriere a fenomenului pe un site care se ocupa cu reparatii de cutii automate "Rezonanță mecanică la viteze mici (20-30km/h). Apare un zgomot („uruit”) care se poate confunda ușor cu zgomotul produs de o anvelopă cu profil cramponat pe asfalt.", asa descriu ei una din problemele la convertizorul de cuplu. Am comandat un kit de schimb ulei cutie si capac de la ZF in vederea inlocuirii, am vazut pe site-ul ZF ca uleiul din cutie, convertizor trebuie inlocuit la 80-120k, povestile BMW cu "Lifetime" sunt de marketing. Un sfat, un contact o indrumare este de apreciat. Cu respect...
  3. Va salut, Ca proaspat posesor de X1 25d - (2 luni), pot sa spun ca se conduce destul de usor, inclusiv directia, azi eram la autosoft pentru geometrie dupa ce am rupt masina intr-un canal fara capac si in softul cu care fac ei unghiurile la roti, pe langa model, an, etc., la X1 figura ca alegere tipul de servodirectie, ceva cu sau fara "asisted servotronic" daca imi aduc bine aminte. Pot sa spun ca masina are si minusuri fata de cea pe care am condus-o in ultimii 5 ani , Opel Signum. Cel mai mare inconvenient este sticlaria, are geamuri din sticla de borcan, niciun tratament anti soare/termic, etc. Parbrizul la fel , sticla inerta, pe caldurile astea este imposibil sa conduci masina fara sa stai 15 min. langa ea sa se raceasca cat de cat volanul, care iti ia pielea de pe degete, Opelul avea parbriz atermic, etc , abia acum imi dau seama de diferenta, nu mi s-a intamplat niciodata ca o sticla PET lasata in masina peste zi sa o gasesc incovoiata, contorsionata datorita caldurii acumulate in interiorul masinii. N-am folosit in viata mea parasolar de bord, n-am avut nevoie, azi am cumparat unul pentru X1 ca nu se mai poate trai in el. M-am uitat pe REALOEM , din pacate nu prea figureaza niciun parbriz cu referire la antitermic sau ceva de genul, poate pentru alte VIN-rui sau alte regiuni, o sa mai caut. Un alt aspect este slaba receptie a posturilor radio, radioul este mai tot timpul pe RTL, un post cu o emisie destul de slaba, vreau sa spun ca pe centura Bucurestiului practic nu prinde postul deloc , in cazul in care alte masini cu care merg ocazional (Opel Signum, LR Discovery 4) in tara, RTL se prinde pana la Ploiesti, pe A1 pana la km 50, iar cand este nor afara pana la Sinaia. Pe valea oltului X1 nu prinde practic nimic. Ar mai fi si zgomotul "de Logan" care-l fac incuietorile de la usi cand inchizi sau deschizi masina , dar asta nu este un impediment, desi au ras prietenii de mine cand au auzit prima data acel CLLLLANKKKKK. Cam atat cu partea intunecata sa zic asa . In rest masina se comporta exceptional, directie precisa, reprizele motorului 25d sunt mai mult decat satisfacatoare iar vizita la Autosoft imi da speranta ca este si rezistenta deoarece n-a fost nevoie de niciun reglaj la unghiul rotilor, doar indreptarea jantelor, asta in cazul in care garantez ca putine masini reuseau sa nu-si lase rotile in canalul in care am intrat cu ea. Masina am luat-o sh de afara in iunie din reteaua BMW, cu istoric, fara accident sau altceva. Avea 18600 km din 03/2013, am deja 29 de mii, tipa dupa revizie. Acum studiez forumurile de BMW codding pentru a-mi face o idee cu ce se mananca diagnoza la BMW , stie cineva de unde pot lua in Ro interfata de genul "BMW INPA / Ediabas K+DCAN" care sa functioneze pe masina de mai sus? Tot ce gasesc pe net sunt cele care merg pana in 2008 desi ele arata la fel cea din link-ul de mai sus. Cu respect.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.