Va salut, Ca proaspat posesor de X1 25d - (2 luni), pot sa spun ca se conduce destul de usor, inclusiv directia, azi eram la autosoft pentru geometrie dupa ce am rupt masina intr-un canal fara capac si in softul cu care fac ei unghiurile la roti, pe langa model, an, etc., la X1 figura ca alegere tipul de servodirectie, ceva cu sau fara "asisted servotronic" daca imi aduc bine aminte. Pot sa spun ca masina are si minusuri fata de cea pe care am condus-o in ultimii 5 ani , Opel Signum. Cel mai mare inconvenient este sticlaria, are geamuri din sticla de borcan, niciun tratament anti soare/termic, etc. Parbrizul la fel , sticla inerta, pe caldurile astea este imposibil sa conduci masina fara sa stai 15 min. langa ea sa se raceasca cat de cat volanul, care iti ia pielea de pe degete, Opelul avea parbriz atermic, etc , abia acum imi dau seama de diferenta, nu mi s-a intamplat niciodata ca o sticla PET lasata in masina peste zi sa o gasesc incovoiata, contorsionata datorita caldurii acumulate in interiorul masinii. N-am folosit in viata mea parasolar de bord, n-am avut nevoie, azi am cumparat unul pentru X1 ca nu se mai poate trai in el. M-am uitat pe REALOEM , din pacate nu prea figureaza niciun parbriz cu referire la antitermic sau ceva de genul, poate pentru alte VIN-rui sau alte regiuni, o sa mai caut. Un alt aspect este slaba receptie a posturilor radio, radioul este mai tot timpul pe RTL, un post cu o emisie destul de slaba, vreau sa spun ca pe centura Bucurestiului practic nu prinde postul deloc , in cazul in care alte masini cu care merg ocazional (Opel Signum, LR Discovery 4) in tara, RTL se prinde pana la Ploiesti, pe A1 pana la km 50, iar cand este nor afara pana la Sinaia. Pe valea oltului X1 nu prinde practic nimic. Ar mai fi si zgomotul "de Logan" care-l fac incuietorile de la usi cand inchizi sau deschizi masina , dar asta nu este un impediment, desi au ras prietenii de mine cand au auzit prima data acel CLLLLANKKKKK. Cam atat cu partea intunecata sa zic asa . In rest masina se comporta exceptional, directie precisa, reprizele motorului 25d sunt mai mult decat satisfacatoare iar vizita la Autosoft imi da speranta ca este si rezistenta deoarece n-a fost nevoie de niciun reglaj la unghiul rotilor, doar indreptarea jantelor, asta in cazul in care garantez ca putine masini reuseau sa nu-si lase rotile in canalul in care am intrat cu ea. Masina am luat-o sh de afara in iunie din reteaua BMW, cu istoric, fara accident sau altceva. Avea 18600 km din 03/2013, am deja 29 de mii, tipa dupa revizie. Acum studiez forumurile de BMW codding pentru a-mi face o idee cu ce se mananca diagnoza la BMW , stie cineva de unde pot lua in Ro interfata de genul "BMW INPA / Ediabas K+DCAN" care sa functioneze pe masina de mai sus? Tot ce gasesc pe net sunt cele care merg pana in 2008 desi ele arata la fel cea din link-ul de mai sus. Cu respect.