Jump to content

ratcatalin16

Members
  • Posts

    97
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    empty
  • Interests
    empty

Previous Fields

  • Masina
    empty

ratcatalin16's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

12

Reputation

  1. nu-i asa mare lucru sa o pornesti trasa,exact aceleasi conditii sunt si-n trafic,ma refer la socuri,important e sa nu bruschezi cand lasi ambreiajul!o distributie buna nu sare doar pentru atata lucru!mai grav e la cele pe curea care nu au fost schimbate la timp,cureaua fiind larga,sare peste dinti(majoritatea au ca intinzator pompa de apa,deci fixa),asa ca nu e cazul aici!
  2. am pornit si automata,cutie hidramata pe mercedes 124. pai cam asa ar trebui..,la cheie!
  3. asa le-am avut si eu cele de 19` de pe spate!rotundele din spania le-au adus in felu asta!de cand am reglat unghiul de cadere calca mai bine,pe toata suprafata de rulare.
  4. am ramas cu fordu zilele trecute chiar in petrom!a tras aer si dupa ce-am alimentat n-am mai reusit s-o pornesc!nu aveam cheie de 17 sa slabesc conductele,ar fi scos aerul mai usor,asa ca am lasat-o acolo!a doua zi am tras-o si-n 200 de metri a pornit!se aeriseste mai repede trasa!
  5. clanu bmw club,voi cititi voi va distrati,chiar daca ar fi cineva curios de a scrie corect voi gasiti ceva din analiza frazei,asta e penibil la voi,intotdeauna gasiti ceva!...in cazul in care nu e pe placul vostru! analizati si voi ce a-ti scris mai sus!bughy e pe dinafara cu ce discutam noi!
  6. eu n-am nici o problema ca vad si alte marci pe strada,problema mea e ca se vorbeste de italiene,si de faptul ca nu bmw a inventat roata!pe langa asta n-am intrat in vorba decat cu bughi si ma trezesc luat pe sus de veterani si de catre sustinatori! sly,ce treaba ai tu daca e vorba de e36,de putoi,sau de ce posesor vrei tu...conteaza?
  7. Sly,eu nu ti-am facut program sau te simti tu asa,de la sine?despre ce tarla vorbesti,in plus eu nu te-am jignit cu nimic,probabil esti ceva senior si nu stiu eu? daca ma gandesc bine aici e clan bmw,sa nu-l scapam din vizor pe d-mnul Similea!astept interventia sa pe care-l intampin ca de obicei cu flori,ba..sunte-ti penibili!
  8. pai te oftici degeaba,credeam ca e bmw club! italiene sau nu,la fel...traim in romania!ce vrei sa faci cu lamborghini la noi?daca esti fan italiene ce mai cauti aici,probleme si rezolvari? bughy,esti samsar de rapciuge? ps:simt nevoia de edit,forumul asta are tendinte de "pentru ciuning",daca nu se face ceva o sa fie doar critici literari si samsari
  9. scuze de interventie dar pragurile sunt prinse-n pioneze?dupa ce ai schimbat scrisu de pe capota e ceva diferenta,ma refer la faptul ca te respecta lumea in trafic mai mult decat cu 520i? sper ca o cumpara cineva intradevar pasionat ca mi-e mila de ea!
  10. cei care fac ITP-ul verifica masina pe roti,ai putea sa faci o constatare la ei!la a mea e39 am reglat putin din bucsile mari de pe bratele inferioare,nu cunosc la e60 cum e articulatia spate! ideea e ca la itp au acei tamburi rotativi care forteaza roata in toate partile cu masina in pozitie normala,daca e suspendata bratele sunt coborate la maxim!
  11. "E simplu de explicat. Este o variantĂŁ a mecanismului de hipercorectitudine. Omul ĂŽși aduce aminte vag cĂŁ se scrie sĂŁ-mi, dĂŁ-mi, nu-mi, ce-mi etc., deci are impresia cĂŁ orice cuvĂŽnt care se terminĂŁ cu mi trebuie scris cu cratimĂŁ. Analog cu -ți." fenomenu asta se intampla si la mine dar pana acum n-am bagat de seama!chiar ca stateam prost la gramatica,mai nou s-au facut si unele interventii de care eu nu am habar,in fine!
  12. i-mi cer scuze,chiar nu stiu cum a ajuns cratima aia acolo!mai greseste omu` dar de obicei i-mi dau silinta sa scriu corect!tocmai in aceasta idee multe din postarile mele sunt editate pentru ca mai mereu gasesc ceva gresit :twitch:
  13. Bala are perfecta dreptate,masina grea fortata pe curbe,cauciucul bucsilor fiind inmuiat sau avand chiar jocuri duce la uzura pe interior a anvelopelor!precis ca si cele pe 16 au de suferit da fenomenul se amplifica la cele pe 19! daca ai jocuri nu se poate face geometria rotilor corect!in special ungiul de cadere afecteaza anvelopele pe interior! succes!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.