Jump to content

Killoo

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Killoo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Scuze pentru ca postez de doua ori, dar astept un raspuns: Am o intrebare, de fapt o problema la care astept o solutie. Am BMW Business CD si cand vreau sa scot cd-ul afara se comuta automat pe radio. De ce ? Ce pot face pentru a il repara, cd-ul citeste ( dar nu scoate cd-urile afara ) Sa fie ceva legat de sigurante? Multumesc.
  2. Am o intrebare, de fapt o problema la care astept o solutie. Am BMW Business CD si cand vreau sa scot cd-ul afara se comuta automat pe radio. De ce ? Ce pot face pentru a il repara, cd-ul citeste ( dar nu scoate cd-urile afara ) Sa fie ceva legat de sigurante? Multumesc.
  3. Nu mai scriu nimic. As vrea sa stiu ce fel de ulei se pune in pompa servo. BMW 318D, din 2004. Multumesc.
  4. De facut nu mai pot face nimic :bye: decat sa incerc sa o repar. Deocamdata as vrea sa stiu unde este senzorul de la baia de ulei, pentru a-l cumpara si pune inapoi. Nu am reusit sa schimb filtrul de ulei de la pompa servo,pot doar sa sper ca acolo nu au umblat :bye: Am platit si taxa de prima inmatriculare Voi incerca sa circul cat mai putin cu masina pentru a nu termina pompa servo. In ce priveste posibilitatea ca acei ..... sa-mi fi bagat si altceva in motor in afara de cine stie ce lichide ma abtin. Restul nu mai conteaza. Numai bine.
  5. Am facut putin scandal si le-am spus sa imi dea piesele mele inapoi. Plus ca am solicitat sa verifice camerele de luat vederi, dar mi sa spus ca nu au vazut nimic. Rezultatul a fost 0 ( zero ). Ieri am schimbat din nou uleiul din motor si filtrul de ulei, si am verificat filtrul de motorina si de aer ( acolo nu au umblat ) au schimbat doar capacele motorului si chestia de plastic care intra in turbina, cel putin atat vad eu. Acum imi fac probleme pentru ca e posibil sa imi fi bagat si la turbina suruburi sau cine stie ce. O alta problema este ca atunci cand pun contactul nu se mai aprinde senzorul de ulei ( inainte se aprindea rosu si cand porneam motorul se stingea ). Ma gandesc ca poate mi-au umblat si la sigurante sau au rupt senzorul. Ieri am golit si instalatia de frana acolo am vazut ca au umblat pentru ca imi iesea pe la capacul de sus( uleiul era negru ), instalatia de apa ( albastru ) la astea eu nu am umblat,nu am completat lichid frana sau antigel, am schimbat doar placutele de frana si senzorii. Sub masina a trebuit sa vopsesc putin pentru ca au ramas urmele de cric bagat la mijlocul masinii. Saptamana asta intentionez sa schimb si uleiul din pompa servo si filtrul pentru ca dupa toate astea efectiv nu mai pot avea incredere. Inauntru in masina nici nu ma pot uita la presul din dreapta ( nu mai este acelasi ), aici se poate sa fi fost furat la o spalatorie auto. Oricum exista o vorba veche " Numai Dumnezeu imi va face dreptate" mai devreme sau mai tarziu. Va sfatuiesc sa nu mai lasati masinile pe mana nimanui. La mine a fost lasata pe mana cuiva ( credeam ca este om ) doar o jumatate de ora si rezultatul s-a simtit si s-a vazut din toate partile. De zgarieturi fine nici nu mai vorbesc pentru ca ma doare sufletul. Pe langa toate astea a trebuit sa imi iau concediu medical + o plasa de medicamente pentru ca m-au distrus si fizic si psihic. Am trecut prin multe lovituri la viata mea, dar nu credeam sa ajung sa nu ma mai pot bucura de nimic. Numai bine.
  6. Am avut o mare problema cu masina, am schimbat uleiul din motor, filtrul de aer, filtrul de motorina, filtrul de ulei, apoi am dus masina intr-un service autorizat pentru reglare unghi de fuga. Am lasat masina nesupravegheata timp de jumatate de ora apoi am constatat ca mi-au completat ulei motor si ulei frana peste limita. De asemenea mi-au schimbat capacul motorului cu un altul, si o bucata de plastic care duce la turbina, totodata mi-a disparut protectia arbore cardanic de la cutia de viteze, si capacele de la roti. Ce sa fac ? Efectiv si-au batut joc de mine. Ma gandesc sa nu fi umblet si la filtrele de motorina ( eu l-am schimbat doar pe cel mare ) si cine stie ce mi-au mai facut. Acum efectiv imi este frica sa mai circul cu masina. Ce se poate face ? Va rog frumos sa ma ajutati. Dupa atata rautate ma gandesc sa schimb si filtrul de la pompa servo de la directie. Maine oricum le schimb si voi schimba si filtrul epurator.
  7. Inseamna ca acei senzori trebuie schimbati ? Eu am schimbat doar senzorii de la placutele de frana. Am vazut ca mai sunt si alti doi senzori dar nu am stiut ce sunt. Trebuie schimbati sau nu ? :console:
  8. Multumesc pentru raspuns si imi cer scuze daca mai am o intrebare: DSC si frana de mana imi sunt aprinse ( galben ) ce sa fac? Unde este senzorul de la DSC si de la frana de mana? Senzorii de la placutele de frana i-am schimbat, sunt noi si am reglat si geometria. Astept un raspuns cat mai prompt. Modelul meu este BMW 318 d din 09.2004.
  9. Am fost la reglat unghi de fuga si tot imi ramane aprins senzorul DSC si frana de mana. Ce sa fac ?
  10. As avea o intrebare: Pateste ceva masina daca este ridicata pe elevator, in punctele de prindere ale cricului sau nu ? Am un 318d din 2004
  11. Am un e46 318d din 2004, este valabila achema ?
  12. Nu risti nimic la mine a functionat din prima :frantics:
  13. Mi-au spus steering angle senzor, maine merg sa fac unghiul de fuga, si poate se stinge. Daca nu se stinge de unde pot sa il cumpar?
  14. Mi-au ramas aprinse becurile de la DSC si frana de mana ( galben ), ce sa fac ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.