Salut, Revin cu noutati despre problemele electronice. Am schimbat bateria, am facut revizie la alternator(schimbare releu-electrician auto), in acelasi timp am schimbat bujiile(eroare pe diagnoza la o bujie) si releu de bujii(Beru), am schimbat termostatul mare si antigelul iar la galeria de admisie i-am anulat clapetele cu dopuri. Nu imi mai apar erorile de "transmission fault, servotronic fault, run flat indicator fault etc..." in schimb dupa o saptamana am pus-o pe diagnoza si am cele 3 erori care urmeaza permanente: 1. Eroare la alternator(releul a fost schimbat- nu stiu ce a pus electricianul ) 2. Eroare la releul de bujii (este nou Beru) 3. Eroare filtru particule (presiune 120 mbar turata, fata de 150 mbar cat e maximul parca) Intrebarea e de ce imi da erorile astea daca de exemplu releul de bujii e nou ? Poate face masina regenerare daca da eroare releul de bujii ?