Jump to content

Muresan HeliPilot

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Muresan HeliPilot's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am verificat toate sigurantele si mufele de la stopuri si bateria e noua de saptamana trecuta am cumparat-o ..am fost la schi in Harghita si acolo au fost -25 de grade ... Iar bateria veche de cand e masina nu a mai facut fata, a trebuit sa-i dau curet sa pot veni cu ea acasa, pe urma i-am schimbat bateria si la o zi dupa aceea cand puneam contactul nu imi mai mergea nimic in bord , ceasurile erau moarte, la fel si afisajul computerului de bord...nici stergatoarele si nici geamurile electrice nu mai functionau...am lasat-o asa vreo 3 zile dupa care dintr-o data si-a reve it de la sine...la inceput au inceput sa mearga toate afara de indicatorul de consum instant care si-a revenit si ala dupa cativa km ...dar acum ( de astazi incepand) de dimineata mi-a mers sa deschid masina din cheie..dar dupa ce am pornit motorul am mers pina in peco si cand l-am oprit a aparut problema asta...mi se aprind martori in bord ( inclusiv imi arata ca si cum stopurile ar fi arse..dar ele functioneaza ok..o mufa a unui stop din dreapta nu face f bine contact dar functioneaza ), stopurile imi raman aprinse iar masina o pot inchide doar manual de la cheie..chiar daca o inchid toate cele mentionate mai sus raman aprinse...ce as putea sa fac oare..ce ar fi indicat..va multumesc mult!
  2. Am si eu aceasi problema care ai avut-o tu legat de faza cu stopurile si becurile din bord si inchiderea are metge numai manual, ai putea te rog sa imi lasi un nr de telefon sau sa ini spui ce sa fac, cum ai rezolvat tu problema ... Ms mult!
  3. Buna, am un BMW 318d din 2004.De cateva zile am verificat concentratia de antigel si am constatat ca era foarte scazuta. Am fost nevoit sa golesc instalatia, si pentru asta am apelat la un service auto unde mecanicul mi-a desfacut furtunul de la radiator a golit apa pe urma a pornit pentru o jumatate de minut motorul (motorul era cald)inainte sa completeze cu apa si antigel. Pe urma a conectat furtunul la radiator si a alimentat instalatia cu antigel albastru si apa distilata dupa care a facut aerisirea instalatiei prin acel surub de aerisire. Am pornit apoi motorul iar caldura din habitaclu a fost setata pe maxim. Am asteptat destul de mult iar apa nu revenea la temperatura de 90 de grade. Acul indicatorului de temperatura cu greu trecea de zona albastra. Pe urma am efectuat un drum de aprox 250 de km iar acul a ajuns in pozitie verticala la 90 de grade dar in momentul in care mergeam constant si nu treceam de 2500 rpm acul cobora iarasi spre zona albastra. Nu stiu ce sa fac, din cate am inteles ar fi o problema cu termostatul...a fost procedura de schimbare a lichidului de racire gresita si din cauza aceasta s-a defectat termostatul sau poate sa fie alta problema? Nu stiu daca pe masina mea am termostat EGR sau doar termostat simplu. Am sunat la service si mi-au spus ca un termostat nou BEHR original costa 170 de lei...daca l-as pune pe acesta e ok? sau sunt alte termostate mai bune... Va multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.