Jump to content

Ralanti

Members
  • Posts

    56
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Mangalia

Previous Fields

  • Masina
    X5 xDrive30d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ralanti's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

11

Reputation

  1. Am urmarit cum se face schimbul de ulei . Instalatia asta mai mare ca o masina de spalat , scoate uleiul vechi curata si-l baga pe cel nou dirijata de un soft . Se vede culoarea celui vechi si a celui nou , masoara presiunea , temperatura si densitatea uleiului , etc . Totul automat . http://i728.photobucket.com/albums/ww288/windsurfing11/bmw_zpssoeoyf9z.jpg
  2. E70 LCI , 245HP - 8 trepte- 100.000 km la bord . Consum pe drum national 8% - autostrada 8,5-9% , Oras 9,5 10 % . Drum Constanta - Amsterdam si retur ocolit 6500 km = 9,7% . Viteza legala +10 KM/h . Daca merg 500 km doar in oras media e 9,5 % .
  3. Mie nu mi-a cerut cod deoarece 2018 a fost cu FSC lifetime . P.S . Daca luati contactul , incarcarea se reia de unde ati ramas daca nu dati CANCEL . Yes , work fine . Ca noutate , am observat ca Germania e mai amanuntita la nivel de strazi secundare . Anul trecut daca doreai sa mergi in Germania din Ungaria trebuia sa instalezi harta WEST EUROPE pentru Germania . Ca sa vad diferenta trebuia sa iau o imagine de cartier cand am testat harta de WEST pentru a o compara cu cea de EAST . Poate difera la puncte de interes .
  4. PREMIUM CIC 2019-1 Western Europe >>> descarcare rapida . Se procedeaza la fel ca la EST cu 3 stickuri sau cu unul prin schimbarea bazei . NU mai e nevoie de genereator FSC , iar daca cere codul este : 0x28 0x38 https://drive.google.com/file/d/1NTXRt_T-1g2w7ZNjqLyW2Hg7Rvhpscmf/view . Spor !
  5. Ralanti

    x5 3.0d 2006

    Prea multe probleme sunt omologate ca normale la BMW . Mult prea multe .
  6. Am vazut in ultima luna 12 masini cu navigatie android montate la un atelier de specialitate . E ca un smartphone urias montat in bord si ai tot ce doresti (internet , muzica , navigatie , video ,telefonie , etc ) De zeci de ori mai generos decat spartana navigatie BMW . Pentru o parte din branduri exista si ramele specifice modelului . Referitor la problema ta , e de verificat conexiunea de alimentare . E posibil ca mirosul sa fie degajat doar de cablurile noi sau montajele de plastic si va disparea in timp .
  7. La diagnoza o sa afiseze releu + bujii . Daca releul e defect este normal ca si bujiile nealimentate sa fie absente din circuit . In acest caz se schimba releul si se mai face un test .
  8. La KATA un kit original costa 1300 ron . Nu stiu cat au ei manopera . Aici am gasit oferta , nu stiu cat mai e valabila . . Ulei Lifeguard 8 x 6 l. Baie de ulei x 1 buc. Filtru ulei x 1 buc. Garnitura baie x 1 buc. Buson baie ulei x 1 buc. Surub M6x28,5 x 13 buc.
  9. Salutare ! Am istalat Premium East 2018-1 USB peste varianta din 2014 si am impresia ca zoomul maxim e cu 3 trepte mai mic .EXEMPLU :cand ajungi intr-o intersectie necunoscuta sau un giratoriu mic cu multe iesiri , unde trebuie sa schimbi directia bagi zoom maxim pe 25m ca vezi exact unde trebuie sa virezi. In varianta veche , pe ecran afisa fix 25 m din zona iar acum vad 80 m si evident ca desenul intersectiei e mult micsorat . A mai observat cineva diferenta asta sau e doar o parere a mea ? Oricum pe harta se vede de 3 ori mai multa distanta decat indicatia de jos . La 100 m se vade aproape un km .
  10. Prietene LYM , daca ai da pe o masina noua 82 000 euro nu ai mai vorbi inainte de a gandi. 82 0000 pentru cel mai ieftin BMW X5 (un fel de X5-ul saracului ) , cu optionale minime dar cu garantie 5 ani sau 100 000km . . La 4000 km aveam balta de ulei sub masina din cauza cunoscutei garnituri de la suportul de filtru de ulei , la 10 000 s-au rupt jumatate din cunoscutele butoanele de la voletii de aerisire din bord , pana la 15 000 s-au rupt toate plasticele de sub scaune , acumulatorul original a cazut la 2 ani , bricheta s-a rupt ( eu nu sunt fumator si o folosesc doar la incarcare telefon ) . Traversa de plastic pe care se sprijina capota s-a rupt de la un cap la altul din cauza presiunii si trepidatei capotei pentru ca are un sant pe mijloc , releul de bujii a murit la 70 000 , motorul de la stergatoare a trebuit cositorit la toate contactele ca era doar nituit si mergeau stergatoarele doar cand vroiau ele , rulmentii pe fata dreapta au cazut la 80 000 km , tot atunci mi-au demontat talerele de tabla de la discuri pentru ca erau rupte din cauza trepidatiilor si frecau pe disc . Mecanicii mi-au spus ca tinut dublu fata de normal .Suruburile antifurt s-au rupt la 87000( alt record dupa spusele mecanicilor ). Acum am doar 92000 km facuti mai mult in concedii cu maxim 2 persoane la bord (pentru ca folosesc mai multe autoturisme ) , dar am acumulat mai multe defecte decat am avut la toate cele 14 masini folosite inainte . De la Dacia 1300 din 1973 cu care mergeam la liceu , pana acum mi-au trecut prin mana cam toate masinile noi si serioase importate in Romania . Toate defectele intalnite pana acum la X5 E70 din 2010 au fost minore (de cacat , ce nu se intalnesc nici la masinile ieftine chinezesti ) , majoritatea proiectate gresit . Multe le-am reparat ,nu pentru economie ci doar pentru ca daca puneam piesa noua pateam la fel . Culea e ca de fiecare data cand ajung la service raspunsul e acelasi : Aaaaaaaa , pai asa se intampla la toate modelele astea , v-a tinut mai mult decat la altii (ar trebui sa fiu fericit din cauza asta ). Asa ceva nu e permis pentru o masina care costa de 4 ori cat o masina buna , sau cat un apartament modest .Am folosit un Lexus RX 300 5 ani fara nici o problema in afara de consumabilele programabile .Acum un Lexux RX 450h V6, integral hibrid costa 61 000 euro , are TOT ce vrei si e HIBRID . Este adevarat ca intretinerea e scumpa ( nu cred ca mai mult decat la BMW X5 ) dar are fabiliatea unei Toyota de lux . Mai pastrez inca un Isuzu Trooper LX din 1993 adus din USA in 94 care are acum 470 000 km , poseda optionale care daca erau pe X5 dublau pretul acestuia si nu am schimbat la el decat ulei si filtre (motor si cutii viteze ) , placute frana de x ori , discurile de frana de 2 ori si cureaua de distriburie de 3 ori . Deci numai consumabile . Nici un rulment sau bieleta , amortizor sau bucsa si m-am catarat pe munti cu el . Merge si acum ca nou , asta inseamna MASINA serioasa . In ultimii 10 ani , cele mai scumpe masini sunt cele mai proaste . Sunt statistici bine documentate in acest sens desi mie imi ajunge experienta proprie . Daca esti interesat iti voi da sursele . Cine munceste banii dati are si asteptarile de bun simt de la cazanul cumparat . Am achizitionat BMW pentru ca aveam o buna impresie despre acest brand (vina prietenilor care m-au sfatuit in dauna masinilor japoneze ) . Nu sunt genul care are masina mai scumpa decat casa , nu o idolatrizez si sunt realist desi ea functioneaza mecanic perfect (inca ) cu cheltuielile de rigoare .In garantie mi-au schimbat uleiul si filtrele la 25000km pentru ca era gratis , dupa iesirea din garantie schimb la 12 0000km . Bine ca am iesit din garantie la ani si nu la limita de km pentru ca altfel aveam probleme cu motorul . Performanta maxima , fiabilitate minima la masina asta .
  11. BMW are cateva sute de probleme genetice . Foarte multe sunt de proiectare si s-au repetat de mii de ori dar nu le-au rezolvat in ciuda faptului ca le au in arhiva . Asa zise defecte aristocratice . Eu personal m-am lovit de cateva probleme de 2 lei care m-au costat mii de lei . Cabluri , plastice garnituri rupte . Defecte ce nu le-am avut nici la Dacia in anii 70 , Oltcit sau Cielo . La performante locul 1 iar la fiabilitate ULTIMUL . Pardon , Ultimul e Q7 , sau ML , sau Range Rover ?
  12. REGENERAREA filtrului de particule se face automat la un anumt interval de km sau cand calculatorul sesizeaza o anumita diferenta de presiune intre senzorul de intrare si cel de iesire . Particulele sunt depuneri solide ce se indeparteaza prin ardere in conditii de temperatura ridicata in catalizator , motiv pentru care de obicei un injector suplimentar , montat inantea catalizatorului , va alimenta in acest scop cu motorina ce va arde in prezenta oxigenului si a catalizatorului ( exista si o metoda de ardere fara injector suplimentar prin intarzierea post-injectiei ). Doar prin ARDERE se regenereaza filtrul de particule . Putem noi sa mergem 1000 km cu 3000 ture fara sa porneasca regenerarea daca senzorii nu indica diferentele necesare . Particulele se acumuleaza mai multt din cauza gazelor nearse si odata depuse nu se indeparteaza decat prin ARDERE si presiune crescuta pentru evacuare in atmosfera (800-1000 grade C) . Mersul pe transmisie manula intr-o treapta inferioara (ca sa nu alergati cu 150kmm/h , mentineti viteza dorita si coborati 1-2 trepte de viteza pana turatia trece de 2500 ture) timp de 15-20 minute pe autostrada , poate doar sa ajute la initierea regenararii prin marirea diferentei de presiune pe senzori iar consumul de carburant necesar regenararii sa fie mai mic din cauza temperaturii mai mari existenta pe evacuare (Regenerarea se declanseaza NUMAI daca e necesar) .Atunci cand e nevoie , regenerarea se initiaza si cand masina e oprita la semafor .In acest caz motorul se va tura mai mult decat normal . La filtrele uzate , regenerarea se va initia mai des marind astfel consumul general de combustibil .
  13. Urata problema ai . In general vibratia este mai evidenta cu cat suprafata de rulare e mai dreapta si mai uscata . Faptul ca ai avut zapada si alte neregularitati te-a impiedicat sa observi iar masina nu a intrat in rezonanta . Daca spui ca apare doar intre 60-100 km/h eu as relua testele incepand cu cele mai simple motive , cu anvelopele . De obicei o anvelopa neechilibrata trepideaza pana la 100-110 , apoi trepidatia dispare . Ai facut deja o incercare cu jante de la un prieten . Jante + anvelope ? Le-ai echilibrat inainte de test ?
  14. Pentru trepidatie in volan la virare maxmia trebuie schimbat uleiul in cutia de transfer .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.