Salut, Am si eu aceeasi problema cu un motor N46.Eroarea o da la pornire cu motorul foarte caldAm schimbat motorasul,problema se repeta. Am verificat/schimbat si releul de valvetronic.Nimic. Amuzant e ca nu face tot timpul.Istap P/D (diagnoza+documentatia de la ei spune ca ar fi o problema de soft pt modelele din 2004).Am programat ECU.Nu e nici asta problema. Momentan suspectez 2 probleme: -defect mecanic: blocaj/uzura in lagarele arborelui de valvetronic -defect electric: cablaj/ECU/gestiune proasta ECU ce opreste din cauza altor factori (punct Z alimentare motor valvetronic sau senzori ce intra in calcul la oprirea brusca a valvetronicului defecti). -Ulei prea subtire (am pus Castrol Edge 0w30-recomandarea producatorului) Momentan am o eroare pe senzorul de temperatura/nivel ulei: -semnal implauzibil.Din ce m-am documentat Valvetronicul intra in functiune daca indeplineste anumite conditii (temperatura lichid racire >60 grade C,temperatura ulei >80 grade C).Totodata ECU determina harta de racire/actionarea termostatului luand in calcul si temperatura uleiului din ce citisem. Momentan cred ca probabil senzorul meu de temperatura/nivel ulei se mai "trezeste" din cand in cand sa mai dea cate o informatie catre ECU si sa-l bage pe asta in balarii (nu stiu daca este considerat element de siguranta pentru Valvetronic). Bineinteles,orice sugestie e binevenita. De precizat: -cu motorul foarte incins valvetronicul isi invata limitele de cursa-deci e functional. -Am auzit persoane care au schimbat senzorul.Bineinteles nu s-a remediat nimic.Nu pare un defect relevant pentru senzorul de valvetronic.De regula ECU,in cazul unui astfel de defect modifica cursa supapelor la valoarea maxima (cam aceeasi chestie ca atunci cand scoti mufa la senzor). PS: Pare un defect interesant.