Jump to content

CIPRIxyz

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Interests
    La curent cu probleme tehnice..etc

Contact Methods

  • Yahoo
    ciprianu@ymail.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 Compact

CIPRIxyz's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Asta cu busonul de ulei e simpla.Cred ca explica de ce in turatie motorul merge bine: Ai probleme cu valva PCV (probabil s-a imbacsit si a ramas blocata pe deschis.Defect des intalnit la motorul asta. Cum verifici valva? Metode: A: Cu motorul pornit: -Daca dai capacul de deasupra admisiei jos o sa vezi un furtun care intra in admisie.daca e strangulat...e clar.Valva blocata. -Daca obturezi furtunul si corectiile la ralanti ti se schimba: valva blocata. B: Cu motorul oprit: (metoda mea,cea mai aiurea dar cea mai sigura dar si cea mai murdara) Daca scoti furtunul care iese din capacul culbutori si tragi aer (creezi vacuum pe furtunul care iese din valva si intra in admisie,in momentul in care astupi (obturezi) furtunul dinspre capac culbutori valva ar trebui sa se inchida (sa nu mai poti crea vacuum). Asta e si motivul pt care ai erori pe senzorii Lambda (iti trage aer fals). Cat despre senzorul de axe cu came...intai rezolva prima problema.E posibil sa se remedieze. PS: cand schimbi valva schimba si toate coductele ce ajung in ea.Crede-ma,nu vrei sa mai demontezi admisia iar. Mai jos valva PCV
  2. Salut, Am si eu aceeasi problema cu un motor N46.Eroarea o da la pornire cu motorul foarte caldAm schimbat motorasul,problema se repeta. Am verificat/schimbat si releul de valvetronic.Nimic. Amuzant e ca nu face tot timpul.Istap P/D (diagnoza+documentatia de la ei spune ca ar fi o problema de soft pt modelele din 2004).Am programat ECU.Nu e nici asta problema. Momentan suspectez 2 probleme: -defect mecanic: blocaj/uzura in lagarele arborelui de valvetronic -defect electric: cablaj/ECU/gestiune proasta ECU ce opreste din cauza altor factori (punct Z alimentare motor valvetronic sau senzori ce intra in calcul la oprirea brusca a valvetronicului defecti). -Ulei prea subtire (am pus Castrol Edge 0w30-recomandarea producatorului) Momentan am o eroare pe senzorul de temperatura/nivel ulei: -semnal implauzibil.Din ce m-am documentat Valvetronicul intra in functiune daca indeplineste anumite conditii (temperatura lichid racire >60 grade C,temperatura ulei >80 grade C).Totodata ECU determina harta de racire/actionarea termostatului luand in calcul si temperatura uleiului din ce citisem. Momentan cred ca probabil senzorul meu de temperatura/nivel ulei se mai "trezeste" din cand in cand sa mai dea cate o informatie catre ECU si sa-l bage pe asta in balarii (nu stiu daca este considerat element de siguranta pentru Valvetronic). Bineinteles,orice sugestie e binevenita. De precizat: -cu motorul foarte incins valvetronicul isi invata limitele de cursa-deci e functional. -Am auzit persoane care au schimbat senzorul.Bineinteles nu s-a remediat nimic.Nu pare un defect relevant pentru senzorul de valvetronic.De regula ECU,in cazul unui astfel de defect modifica cursa supapelor la valoarea maxima (cam aceeasi chestie ca atunci cand scoti mufa la senzor). PS: Pare un defect interesant.
  3. Salut, Cum spune si colegul verifica cele 2 valve de VANOS.De regula se infunda si merg curatate cu Brake Part Cleaner.Schimba-le si garniturile daca tot le scoti...Daca esti putin atent...usor poti sa-ti dai seama si daca patinele de distributie sparte (de regula cand scoti valva din partea dreapta se aud cum cad bucatile de patina ce se sprijineau pe ea)-asa am patit la 2 astfel de motoare.O alta metoda de a vedea daca s-a umblat la distributie e intinzatorul.Daca are saiba pe el....cam sunt sanse sa fie varianta cu probleme (l-au inlocuit cu unul mai lung iar saiba distantier au scos-o) Valva de VANOS e piesa 1 din Poza
  4. Vezi intercooler-ul,sa nu fie infundat sau spart din cauza turbinei cu probleme.Verifica si filtru de aer/debitmetru/tubulatura pana in turbina...daca palele erau ciuruite sa nu fie din cauza admisiei.
  5. Sub admisie -piesa 9 Trebuie sa dai admisia jos. Unii spun ca ai acces daca dai jos corpul filtrului de ulei. http://workshop-manuals.com/bmw/3_series_e46/318i_n42_sal/2_repair_instructions/13__fuel_system_(n42)/62__sensor_for_control_unit/2_ra__replacing_coolant_temperature_sensor_(n40_n42_n43_n46_n45)/page_878/
  6. Vand sau schimb 2 bucati anvelope velocity extreme 205/40ZR17 uzura 20% +2 bucati anvelope Event WL905 205/40R17 94W uzura 5-10% Asa am cumparat masina.Le vand pentru ca sunt prea inguste pentru jantele pe care le am si masina e foarte joasa. anvelopele Event sunt folosite doar un singur sezon.iar la cele velocity apar crapaturi pe una din anvelope. toate 4 sunt produse in decembrie 2011 Pret: 350Ron Scuze pentru calitatea imaginilor.
  7. salut.vazusem ca ai postat cum ca ai avea o oglinda de e46 compact.mai e valabil?
  8. Salut.ai niste poze cu oglinda?a mea s-a rupt si...chiar sunt in cautare de una chiar pe dreapta...chiar de compact.trimiti si prin curierat? 0743056669 e nr meu de tel.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.