Jump to content

PREDATOR1

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E90 320i

PREDATOR1's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

8

Reputation

  1. Aceeasi problema cu furtunul de aerisire al rezervorului am patit-o si eu. Am facut full-ul vineri inainte de a pleca la mare, iar dupa un sfert de ora m-a oprit un motociclist la semafor sa-mi spuna ca se scurge ceva sub pragul dreapta si ca pare a fi benzina dupa miros. Am tras pe dreapta si am ramas socat cand am vazut ce cantitate de benzina se putea scurge, ar fi trebuit sa filmez. Imaginati-va ce se putea intampla daca cineva arunca un muc de tigara langa masina la semafor. Exista vreo autoritate la noi in tara care se ocupa de recall-uri, gen VOSA (Vehicle & Operator Services Agency) din UK? Vreau neaparat sa fac o plangere, mi se pare o eroare grava de proiectare.
  2. Se pare ca a fost exclusiv vina mea si s-a intamplat exact ce scrie mai jos. Am gasit pe un forum strain: "Wow, I must post in this thread. Let me explain. I worked as a power steering engineer at Chrysler (the Auburn Hills Tech Center) from 1999 - 2008, when I took the buyout package and went to work for a supplier, also in power steering. Thus, I know this issue all too well. What happens is, when you hold the steering wheel on the lock, you deadhead the pump. This sends it into what we call "pressure relief". There is a little valve inside the pump that opens up at 1690 psi (in this vehicle), causing all of the flow generated by the pump to be recirculated inside the pump. The fluid doesn't leave the pump in this condition, it just recirculates inside. Since the pump is a positive displacement pump (9.6cc in this case), the total flow generated is proportional to rpm. The heat generated is essentially pressure times flow. Thus, during pressure relief, all of the flow is recirculated and it doesn't get cooled. At idle, it can stay in pressure relief for a pretty long time without damage. However, at high rpm, the fluid gets VERY hot, VERY fast. It doesn't take long at all to kill the pump in that situation. That's what happens when doing donut's / drifts. High rpm at steering lock = deadly to a pump. We knew about it at Chrysler and had seen it here and there, but since MOST customers don't do that, spending time and money on a solution wasn't justified." Sursa: http://www.chargerforums.com/forums/archive/index.php/t-48411.html
  3. Salut, Aseara am mers cu masina (E90 320i) intr-un loc cu strat subtire de zapada pe jos si am facut 3-4 cerculete, nu mai facusem lucrul acesta niciodata si eram curios de feeling. Dupa al 4-lea cerculet, se misca foarte greu volanul la viraj, am ridicat capota si tot uleiul de la servodirectie era curs in compartimentul motorului, pe scut. Astazi am fost cu ea la service, iar verdictul este pompa de servodirectie defecta, mai exact semeringul de etansare al axului care angreneaza pompa de apa. Sunt curios daca aceste pompe sunt chiar atat de sensibile sau am fost eu ghinionist (idiot) si acesta este doar un caz izolat. Mentionez ca inainte de distractia care a durat maxim 4 minute, am incalzit masina corespunzator.
  4. Prostii! Trebuia sa pui persoana respectiva sa argumenteze, noi romanii avem prostul obicei sa aruncam cu vorbe in vant, fara ca macar sa avem cel mai mic habar despre domeniul respectiv. Atat timp cat uleiul pe care-l alegi este certificat BMW LL-04, nu trebuie sa-ti faci griji, doar sa tii cont de vascozitatea recomandata de producator in cartea tehnica.
  5. Am citit foarte mult despre tipurile de ulei si acum sunt complet in ceata, cate persoane, atatea pareri! Cred ca pana la urma voi merge pe LM Top Tec 4200, am nevoie de un ulei pentru drumuri scurte si nu pentru turatii mari, desi cateodata imi place sa-i dau talpa.
  6. La urmatoarea revizie as vrea sa trec pe ulei sintetic pe baza de ester: Fuchs Titan Race Pro S 5w40 sau Fuchs Titan Race Pro S 5w30. Masina este E90 320I, 78.000 km, ce parere aveti? Folosesc masina 90% din timp pentru drumuri scurte, 10-15 km. Uleiul as vrea sa-l schimb la maxim 1-1,5 ani sau 10.000 km.
  7. Atat timp cat esti multumit de el, eu zic sa nu-l schimbi, mi se pare ok pentru motor sa-ti alegi un ulei bun si pe-ala sa-l folosesti mereu, dar asta este doar o parere personala.
  8. Baiat de nota 10, il recomand cu incredere!
  9. Eu am schimbat uleiul la un E90 si sunt uimit de rezultat, cutia se comporta foarte bine acum. Masina are 75k km si 7 ani vechime, deci chiar daca nu faci multi km, in timp uleiul ala isi pierde din proprietati.
  10. In functie de bugetul pe care-l ai disponibil, iti recomand: 1. Liqui Moly TopTec 4200 5w30 2. Liqui Moly TopTec 4600 5w30 3. Liqui Moly TopTec 4100 5w40 Nu cred ca vei da gres cu niciunul din ele.
  11. Salut, Ma intereseaza un kit complet pentru intretinerea transmisiei automate ZF 6HP19 (baie, ulei, suruburi). Masina este 320I E90, fabricatie 2005. Multumesc!
  12. Am vorbit si eu astazi cu un domn de la service Faur si mi-a confirmat cele spuse de MAXMANU, baia de ulei originala ZF 6HP19 este la pretul de 304 lei fara TVA si se aduce direct din fabrica. Kitul complet pentru intretinerea cutiei respective se poate aduce la 260 euro fara TVA. Atasez aici oferta primita. Tarife schimb ulei cutii viteze ZF automate autoturisme.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.