Jump to content

SCM

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 320d 2003

SCM's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-1

Reputation

  1. Salut... In anul urmator as vrea sa pun la vanzare al meu e46, 320d facelift. Cam la ce pret credeti ca ar fi corect sa se vanda unul din 2003-2004, 6 trepte, volan 3 spite cu comenzi, scaune incalzite 4 geamuri electrice si 280.000km reali? Am vazut ca preturile variaza intre 3500 si 7000. Nu vreau nici sa fiu absurd, dar nici sa pierd bani. Orice parere e binevenita. Multumesc.
  2. Eu am e46, urmeaza in urmatoarea luna sa plec dupa un 320d 2010-2012 si ma interesa exact ce trebuie schimbat, ptr ca dupa achizitie va zbura in service... Si cu simptome si fara, doar ptr siguranta. Mersi tuturor ptr informatii.
  3. Am citit aproape tot topicul (nu absolut din scoarta in scoarta, recunosc), insa nu am reusit sa prind o idee: la motorul de 184 cai, din 2011, ce trebuie schimbat ca problema sa se rezolve? Arbore, patine... Poate cineva sa ma lamureasca, va rog? Multumesc anticipat.
  4. Am cd player business, sfarsit 2003.. Unde se conecteaza mai exact cablul acela? Merge si daca am magazie?
  5. Daca imi iau lupe bixenon morimoto h1, asta inseamna ca si kitul de xenon trebuie sa fie H1? Stiu ca intrebarea poate suna prostesc, dar vreau sa fiu sigur.
  6. Adica ajunge cablul ala simplu care se leaga la pinii din spatele playerului? Eu am incercat si tutorialul de la un coleg, tot de pe forum si nu a mers. E custom facut, am cositorit eu firele, am luat rezistente... Oricum, o sa incerc.
  7. Am vazut ca mai multe persoane cauta metode de a monta AUX la e46 si cum si eu sunt una dintre ele, am dat un mic search si am gasit un tutorial si un site de unde se pot procura cele necesare pentru cei interesati, pe care am zis sa le pun si pe forum. Eu unul inca nu dispun de fonduri si timp pentru acest lucru, insa cat de curand ma voi apuca de acest mic "proiect". Asadar, tutorialul este acesta: Iar site-ul de pe care se pot procura piesele este acesta: http://www.importplaza.ro/interfata-usb-mp3-aux/adaptor-mp3-usb-bmw-3-e46 Succes celor care vor face upgrade-ul si astept pareri, in caz ca e cineva care isi face sau are deja.
  8. Am mai vazut-o la vanzare pe net, la 10k € daca nu ma insel... Chiar ma asteptam sa se dea repede, pentru ca arata f bine, ma mir ca inca nu s-a ivit un doritor. Succes cu vanzarea si scuze de offtopic.
  9. SCM

    Resoftare E46

    Majoritatea tunerilor duc motorul asta pe la 160-165 CP si cam 350 N/m cuplu... Oricum, nu se preteaza prea grozav la soft, avand in vedere ca pe cel de 150 il duc la 190 de cai si 420nm cuplu. Oricum, diferenta se simte dupa...Si ca recomandari brasov/bucuresti, iti sugerez RBN sau WPP. Pretul e in jur de 250-300 de euro.
  10. SCM

    Parere bara fata e90

    Eu stiam ca OEM este cel care este identic cu OE, dar facut de alti producatori. Adica nu cel de fabrica, dar nu bag mana in foc ca este si corect. Oricum, nu are foarte mare relevanta, pentru ca s-a generalizat OEM (care e de fabrica sau arata ca acela) si aftermarket, iar lumea intelege ce vrei sa spui.
  11. SCM

    Parere bara fata e90

    pana acum vad ca lumea trage destul de mult spre OEM.
  12. Salut...nu stiu daca postez unde trebuie, dar mi se pare ca aici se incadreaza cat de cat intrebarea, insa daca nu e ok, rog un moderator sa o mute. Revenind, in caz ca ati avea e90 (pot sa isi spuna parerea si cei care au si cei care nu), ce bara i-ati pune, care va place mai mult si de ce? M Look (poza 1) sau M Tech(poza nr. 2). Multumesc.
  13. Cam la 8000-8500 ajunge pretul la un e90 in mintile lui, din 2005-2006 (ca sa aiba motorul m47), cu dotari de bun simt, insa nu ceva exagerat. Dezavantajul e ca au cam 200-250k km, insa motorul duce mult mai mult. Daca a fost intretinuta, nu o sa fie probleme. Verifici turbina, articulatiile, comenzile de turbo si egr, ii faci un log in mers ca sa vezi exact cum sta cu injectoarele si cu presiunea in turbo, verifici eventuale urme de accident, elemente vopsite, etc si cam asta e. Si eu caut unul si chiar se gasesc destul de multe in stare buna care merita vazute. E adevarat, am alocat un buget de 12000€ asta incluzand cumpararea, schimbul consumabilelor clasice, plus placute, furtunase motor si amortizoare (fixul meu) si sa imi mai ramana ceva si de eventuale probleme sau modificari. La banii tai in schimb, as merge pe un audi a4 b7, care e o masina oricum peste medie, sau daca tii sa fie bmw, un e46 cat mai aproape de full, 2004-2005, care e aproape la fel de bun ca e90. (Detin unul si sunt extrem de multumit de el... Il schimb doar pentru ca e uzat moral). Succes, indiferent de alegere, pentru ca piata second hand e mai ceva ca o loterie, deci o sa ai nevoie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.