Jump to content

hercheacatalin

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320 d

hercheacatalin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • One Year In Rare
  • Week One Done

Recent Badges

5

Reputation

  1. Daca masina a avut elemente revopsite si a fost tinuta in cuptor cu blocurile optice montate,masticul ce etanseaza corpul farului cu sticla a avut de suferit si nu mai etanseaza ok. Sper ca problema ta sa se rezolve doar din etanseitatea capacelor de la becuri.
  2. Poate ne poti lumina si cum ai rezolvat problema...
  3. Un pret aproximativ pentru aceste perne OE? Ca sa nu avem un atac de cord in magazin...
  4. As vrea ca initiatorul topicului sa isi reserve 15 minute si sa vizioneze linkul . Consider ca tipul poate macar sa iti dea o idee despre ce anume a fost facut gresit in schimbarea discurilor si a placutelor. Poate totusi si punctul 5 din video poate fi cauza. Totusi eu cred ca indicat ar fi sa vezi daca la montajul discurilor s-a curatat butucul si s-a folosit un ceas comparator pentru a vedea cat de plan este.
  5. Sincer eu as incerca si cu placute AM dar de la o firma diferita (nu textar). Cred ca materialul folosit pentru pastilele placutelor de frana este unul prea dur si apare uzura mai mare la nivelul discurilor.
  6. Stiam ca exista o metoda sa verifici ce anume este fisurat cu solutie cu apa 70% si sapun 30% intr-un vermorel simplu. Stiu ca la perne se face si o intretinere speciala cu masina sus si spalate cu grija pentru a nu avea depuneri pe cauciucul pernei (asta am aflat dupa ce am schimbat deja doua perne).
  7. Nu am cuvinte!!!... fost detinator de e46. Masina este putin spus superba si sigur e din alt "film" .
  8. Daca tu asta ai inteles din ce am scris eu...
  9. Dupa aproximativ 8 ani de condus automata(audi tiptronic si mercedes 7G ) si inca 7 ani de condus manuala anterior as putea spune ca singurul factor decisiv in a alege o masina cu o cutie manuala sau automata este pretul intretinerii acelei masini. Comfortul este net superior la o cutie automata (drum lung, oras etc.). Intretinerea este pe masura la intervale cuprinse intre 60K km si 120K km trebuie efectuat schimbul de ulei in cutie , lucru ce nu este ieftin preturile variaza intre 1500 lei si 2500 lei depinde de service si tipul cutiei. Fiabilitatea nu este un punct forte al cutiilor automate (sunt foarte multi factori ce pot determina defectarea acesteia); de la exploatare necorespunzatoare , nerespectarea intervalelor de service date de PRODUCATOR (producatorul cutiei ) aici ATENTIE (mitul ulei longlife spus de BmW ,Audi si altii insemna ca la ei se schimba cutia odata cu uleiul si preturile incep de pe la 3000 euro in functie de service ul ales). Intrebarea este daca mi-as cumpara din nou o masina cu cutie manuala ? DA, as alege o masina cu manuala cu ochii inchisi in detrimentul automatei (asta este o parere personala). Imi plac masinile din segmentul premium si sunt sigur ca si voua , dar din pacate acestea vin cu pret piese premium, manopera premium , intretinere premium,plan service premium, impozite premium si pret de achizitie premium. Parerile sunt impartite , dar vreu sa spun ca parca as prefera sa fac altceva cu banii dati pe intretinere unei cutii automate!
  10. FK este una dintre cele mai mari mizerii care ai putea sa le montezi pe o masina.O suspensie reglabila buna incepe de pe la 1000 de euro in sus. Fk este in jur de 1600 lei. Eu as recomanda Eibach pro kit sau H&R chiar daca nu e reglabila. Daca vei monta arcurile pe amortizoarele originale, schimba si kiturile de protectii praf si flansele. Niste amortizoare dedicate (gen Bilstein B4 sau B6 in functie de buget) vor rezista mult mai mult decat cele originale. Cele originale au fost gandite sa aiba o cursa mai lunga si o atenuare diferita a socurilor decat cele sport care au fost gandite sa functioneze diferit.Am avut Blistein pe un E46 cu arcuri sport si jante 18 inch.Nu mi-as mai dori asa ceva inca odata.
  11. La fel ca la Dacia 1300.La intretinere ma refer.Nu am auzit pe nimeni la nicio marca auto sa fi inlocuit senzorii cu unii noi si sa nu functioneze. Cel mult probabil sa fie mufa defecta sau un cablu desizolat.
  12. Schimbul de discuri pentru toata masina presupune minim 4 ore de lucru. Curatati butucii, cu perie rotativa , vaselina pe baza de curu si abia pe urma montate noile discuri. Nu cred ca ar trebui sa mai adaug ca o strangere a prezoanelor necorespunzatoare, adica la pistol si nu cu cheia dinamometrica, va duce la ovalizarea discurilor . Nu ar fi rau sa fie reconditionati si etrierii. Asa ca grija mare cine iti schimba!
  13. Punandu-ma in situatia ta, as vrea sa iti dau cateva sfaturi: 1. Cauta pe cineva care sa iti faca o diagnoza corecta, care sa stie cu ce se mananca acel tester; 2.Nu mai schimba piese pe ghicite la parerile mecanicilor, ca iti bati joc de banii tai. 3. Chiar daca trebuie sa te deplasezi in alta parte, fa-o, schimba mecanicii si du-te la cineva care "viseaza" despre bmw si despre motoare. 4. Daca vei cauta in aria de prestari servicii aici pe forum , vei gasi colegi foarte priceputi in ceea ce fac.
  14. ma intereseaza daca dai stopurile mici de pe portbagajsi daca da la ce pret
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.