Jump to content

austin

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 318 i

austin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Sunt cateva aspecte ce trebuie lamurite: 1. Firma romaneasca emite factura cu TVA dar are bunul inregistrat ca marfa (adica se ocupa cu vanzarea de masini noi sau SH) ; in acest caz este suficienta factura fara fiscal pentru ca firma nu a inregistrat masina decat pe contul de marfuri. Aici oricum te vei lovi de incompetenta celor de la ANAF si s-ar putea sa te puna sa aduci un certificat constatator emis de Reg. Comertului, cum ca este autorizata de Reg .Comertului pe activitatea de comert cu autovehicule. 2. Firma este o societate comerciala cu alt obiect de activitate (NU vanzare masini) si atunci fie prezinti un contract intre tine si neamt (fals dar nu se poate verifica) fie firma iti da fiscal.
  2. daca vrea omu`Bmw...obrazul subtire cu cheltuiala se tine ..
  3. merci de precizare, exact asta cautam acum
  4. este alegerea ta in final iar aici probabil ca 50%vor spune DIESEL si 50% BENZOL :frantics: . Daca iti doresti Bmw, sincer poti incepe cu oricare o gaseti in conditie mai buna la anul ala de fabricatie si, evident, la un pret ok. Placerea condusului , ca parere personala, o ai intr-un benzinar.
  5. la o resoftare de un asa zis mare meserias la vremea respectiva, mi-a crapat Multitronicul de pe un Audi pt ca nu putea cutia mai mult de 163 CP (180 CP spunea cineva) iar eu am resoftat-o la 220 CP si evident la un cuplu mult mai mare. La powerbox ai reglaje si poti limita. Oricum F10 nu are CVT (vezi multitronic la Audi) ci o automata in 8 trepte, acelasi model de la 520 la 535 (n-as fi 100% sigur dar pot afla.
  6. O simpla intrebare: de ce 2.0 diesel ambele ? Nu gasesti altceva? 2004 - 2005 au lejer 300.000 km sub capota. Oricine de pe forum iti va spune ca vei incepe plimbarile in principal catre service-uri :hyper: ....
  7. Salutare, depinde mult de gradul de uzura actual al ansamblului motor. Am vazut pe 525 - F10 pus Powerbox cu +50 CP si +95 Nm. Se misca mult mai bine in ture, dar cat tine insa nu iti pot spune ca il are pus doar de 3 luni. Cu un powerbox similar am mers 2 ani pe o Honda 2.2d si nu au fost probleme. Masina am vandut-o si inca merge dupa alti 2 ani la noul proprietar. Resoftare la propriu? m-as feri nitel de asta ca am avut niste experiente neplacute in trecut, l apowerbox e macar reversibil 100% in 2 minute.
  8. Salutare, mai jos ai un BTS din 2013 ce se aplica (cred) si la masina ta (in functie de serie de sasiu). Vezi poate o dai la pace cu reprezentanta. Motorul se opreÂşte; Iluminare intermitentĂŁ a indicatorului luminos de avertizare motor (04/04/2013, OE: R/2013/024) ( « Modificare ) DefectĂŁ Iluminare intermitentĂŁ a indicatorului luminos de avertizare motor Motorul se opreÂşte Conexiunea dintre cablul pozitiv al bateriei Âşi cutia de distribuĂžie de curent faÞã se poate deteriora ĂŽntr-un interval de timp SoluĂžie MontaĂži un cablu/conector ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžit PrecizĂŁri Buletinele de rechemare sunt furnizate numai ĂŽn scopuri informative. Clientul trebuie direcĂžionat spre dealer-ul cu francizĂŁ adecvatĂŁ pentru rectificarea problemelor identificate ĂŽn nota RechemĂŁrii de siguranÞã. Aceasta asigurĂŁ faptul cĂŁ reparaĂžia este efectuatĂŁ ĂŽn conformitate cu prevederile notei de rechemare de siguranÞã Âşi cu toate prevederile actualizate. AsigurĂŁ de asemenea faptul cĂŁ atât baza de date a producĂŁtorului (lista de vehicule afectate), cât Âşi agenĂžia de licenĂžiere specificĂŁ Þãrii sunt informate de realizarea rechemĂŁrii.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.