Jump to content

teodorescu.florin

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Southport,UK

Previous Fields

  • Masina
    BMW E53

teodorescu.florin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Last edit. Acum pe seara cand am venit de la munca, am oprit la benzinarie, am facut plinul cu motorina extra, am dat-o pe sport si am condus mai sportiv pe autostrada. Dupa cateva mile am simtit un soc in acceleratie, am dar un nor de fum si masina si-a revenit complet. Eu cred ca cel putin un injector din lipsa nefolosintei fiind si uscat a ramas blocat. Cu ajutorul motorinei aditivate, Ceva talpa si fortata masina la drum intins, Invectorul/injectoarele s-au deblocat.
  2. Tinand cont de anul masinii (2002) nu cred ca necesita decodare. Faptul ca porneste foarte usor comparativ de cum pornea inainte, fara fum, mers rotund la relanti, eu cred ca nu necesita decodare, mai ales ca nu am nici un fel de eroare pe tester. In schimb am vorbit cu vanzatorul si el mi-a spus ca pana se aseaza, trebuie sa rulez in jur de 100 mile. Maine am programare la un tester diferit la alt garaj. Nu stiu daca este fenomenul Placebo sau nu, dar acum pe seara cand am venit de la servici, parca se simte o ameliorare, parca e un pic mai responsabila acceleratia. Sper sa aibe dreptate vanzatorul si sa se amelioreze situatia neplacuta in care ma aflu, tinand cont ca peste o saptamana sunt nevoit sa tractez o rulota grea pe autostrada aproape 200 mile.
  3. Salutare. Problema similara rezolvata la al meu E53 : peste noapte masina se lasa de spate cam 5 cm din inaltime. Dupa pornirea motorului, compresorul baga aer si se ridica. Am schimbat pernele si ceva furtune, dar de geaba, dimineata era iar lasata... cateodata mai mult de 5 cm, alteori mai putin. Dupa mortii si ranitii de rigoare, am luat de pe ebay kit de conversie pe arcuri elicoidale si am scapat de necaz. Nu este diferenta ca si confort la drum si mers normal, se simte putin lasata cand agat rulota si am si ceva greutate in portbagaj. Din fericire am (avut) doar pe spate suspensie pe aer, deci investitia este la jumatate fata de E70 unde cred ca ai perne si pe aer. Costuri : 190 lire kitul + 40 manopera. Sper ca ajuta raspunsul meu.
  4. Salutare tuturor. Astazi am schimbat toate cele 6 injectoare uzate cu unele reconditionate. Dupa operatiune,masina porneste usor si fum ca pana acum, fara erori pe tester, in schimb se simte lenesa, chiar dupa ce am resetat acceleratia. A mai intampinat cineva o astfel de problema? Ce ar trebui sa fac in cazul meu? Ceva pareri?
  5. Vand motor complet provenit de pe un 318 adus din UK. Pret 250 euro.
  6. Vand un set de 4 jante Style 43 R16 cu anvelope de vara uzate 50% si un set de 4 jante R16 Style 45 cu 2 anvelope de vara noi si 2 uzate pana la semn ,pret 1000 ron/set. Jantele nu sunt strambe sau rulate in Romania.
  7. Dezmembrez un E46 318 cu volan pe dreapta,argintiu,cutie hidramata,an 2001,4 geamuri electrice,etc. Interior plus aproape nou - 1000 lei bara fata +proiectoare - 150 euro bara spate fara senzori-100 euro capota motor completa - 100 euro capota spate-50 euro usa coplete fata- 250 euro usa completa spate - 150 euro motor fara accesorii - 400 (se poate testa inainte) cutie hidramata - 200 euro radiator A/C-100 euro compresor A/C - 50 euro Masina momentan este completa,adusa recent. Inainte de a fi adusa in tara,masina a fost la revizie,schimbate fluidele si filtrele toate,inclusiv la cutie (detin facturile),motorul trage super bine,nu are zgomote ciudate,cutia schimba perfect. Masina a avut un consum Londra-Ploiesti - 6.6% (43 MPG) Alte relatii la tel.:0761.935.101 sau teodorescu.florin@ymail.com
  8. Vand 4 jante Style 45 R16,cu 2 anvelope vara noi si 2 uzate pana la semn. Jantele nu sunt strambe,sparte,sudate,etc.,ruleaza perfect si la 180 km/h pe 323-ul meu. Pret 1200 ron,negociabil la fata locului. Mai am de vanzare si inca un set Style 43,in aceeasi conditie,cu anvelope tot de vara uzate cam 50%,pret tot 1200,usor negociabil,preferabil tot la fata locului. Alte detalii aici,la tel.: 0761.935.101 sau teodorescu.florin@ymail.com
  9. Eu am un E35,325 TDS Touring hidramat. O cutie hidramata creste comforul in traficul urman (si nu numai),creste cu 1-2 litri consumul,protejeaza mult mai bine motorul. Daca la 2-3 revizii schimbi/completezi la ea uleiul si schimbi filtrul,nu o sa ai nicio problema. Hidramata e ptr. femei si puturosi ( :frantics: ),manuala ptr. restul!! No offence.
  10. Frumos raspuns ai dat colegului,cu siguranta l-ai ajutat si cu siguranta NU te-a injurat. Bravo!! Caut-o si tu pe la sigurante,sa nu se fi ars sau poate ai vreun tester.
  11. Felicitari. Primul mesaj de asemenea nota!! Daca erai din Ploiesti,iti faceam lipeala cu niste baieti care pregatesc un Alpina B32 si printre picaturi,prepara si alte seria 3,mai ptr. liniute si chestii d'astea!! Felicitari inca o data !!
  12. Din proprie experienta,iti spun urmatoarele:replicile sunt mai grele,mai slabe calitativ,se diferentiaza usor prin lipsa emblemei BMW de pe interior si....se sparg al naibii de repede. Am avut un set 135 pe un E36,3 originale si o replica. Dupa ce am trecut cu viteza peste un sant nesemnalizat de cei de la Groapa Nova,ghici ce janta s-a spart? Sfatul meu: decat un set de jante noi replica,mai bine unul SH OME.
  13. Am intrebat eu la niste baieti din Craiova,baieti ce schimba in general la Freelander,si te costa intre 1000 si 1200,piese si manopera. Am si eu un 323 din 2001 si ma batea un gand....dar la 1200 mai bine imi cumpar camera HD incorporata in retrovizoare si display in bord. Sau o varianta mai ieftina...oglinda periscopica...sau cea mai ieftina solutie:te obisnuiesti!! :flowers: Daca vrei adresa sau nr. celor de la Craiova,iti dau PM,ptr. a nu face reclama. Eu am vazut ce treaba au facut la un freelander si am ramas placut surprins;au mutat pana si clapita de deschidere a capotei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.