Jump to content

bogdankirk

Members
  • Posts

    288
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    bogdan_kirk

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

bogdankirk's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Filmuletul postat de tine arata doar vitezometrul. Am vizionat altele si se poate sa ma fii inselat, sau m5-ul condus de mine sa fii avut ceva modificari. @roco: nu cred dar nu am argumente sa te contrazic
  2. Ai putea fi mai explicit Ciupanezu ? in filmulet nu se vede acul turometrului, nu este relevant.
  3. sunt normale diferentele de temperatura, dar daca unul e cald si celalat rece nu cred ca mai e normal. Ori nu e aerisita instalatia, ori termostatul este cauza.
  4. Nu stiu daca il mai intereseaza, dar daca nu baga caldura problema poate fi lipsa lichidui din instalatie.
  5. daca apa dupa maxim 15-20 de min de functionare nu ajunge la temperatura optima sigur e dua termostatul. Este undeva la 100 de ron si schmbarea lui nu este dificila.
  6. Recomand stergatoare fara cadru metalic, flexibile din cauciuc. Eu asa am , si desi cel din stanga sare cand e prea putin ud geamul, isi face treaba foarte bine , in special pe ploaie torentiala
  7. Ar putea fi electromotorul care, uzat fiind nu invarte destul de rapid pentru a porni motorul. Pompa de benzina poate fi. Ca sa verifici pompa fa un test: dupa ce a pornit, lasa-l cateva secunde, apoi oprestte-l si incearca sa il repornesti imediat. daca pleaca repede pompa e devina
  8. 10 l :):O . mi-e mi s-a spart un furtun si dupa ce am remediat problema (tinand cont ca instalatia era uscata nu golita) au intrat 6 litri. Vasul de expansiune la ochi nu pare sa aibe mai mult de 2l, iar in instalatie nu cred ca intra 8 litrii
  9. Sa inteleg ca nu ai navigatie deloc. in cazul asta operatuinea este mai compicata. necesita instalarea unitatii optice in portbagaj si a display-ului. cred ca ai putea sa o faci si tu daca ai ceva cunostinte electronica basic. o navigatie 16:9 (doar displayul) am achizitionat pt un e39 300 euro. de restul nu stiu ce pret ar avea. In schimb daca vrei una 4:3 vprbim pe pm
  10. 1) bobine + bujii care merg in parametrii anormali 2) debitmetru 3) pvc valve 4) injectoare 5) snda lambda cam astea sunt prinicpalele cauze ale unui relanti instabil, rand pe rand trebuiesc eliminate pentru un diagnostic corec
  11. 1)filtru de motorina 2)filtru de aer 3) intercooler spart - desi nu cred ca are motorul tau
  12. Este foarte complicata procedura si implica lucrul cu foarte multe fire care sa treveseze masina din portbagaj pana in bord.
  13. @roco : 150-160 intr-a 3-a cu un 318 ??? Glumesti. Cu m5 e39 la viteza asta intr-a 3a motoru are cam 6500 de ture, si crede-ma rapoartele sunt de disesel la m5.
  14. Ar mai trebui modificate si franele. Adica pe spate montate frane pe discuri.
  15. Nu amortizoarele, ci geometria rotilor
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.