Jump to content

maruwt129

Members
  • Posts

    82
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

maruwt129 last won the day on December 25 2018

maruwt129 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    318d E90

maruwt129's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

42

Reputation

  1. NU este corect sa ĂŽnchizi un topic unde cineva are de fĂŁcut o plângere/nemulțumire la adresa reprezentantei BMW. Din pĂŁcate sunt mulți nemulțumiți. Ce facem, ascundem sub preș?
  2. Ai sa ĂŽnțelegi mai bine când vei fi nevoit sa schimbi bateria. Cea OEM care costa 1960 lei cu specificații 90ah și 900a NU se gĂŁsește pe piața decât OEM. Varta, Bosch și altele au specificații “pe lângĂŁ”, parca sunt fĂŁcute pentru romani. Și romanul normal ca da 700 lei și cumpara o alternativa iar când va trebui sa o ĂŽnregistreze apar aceste divergente.
  3. Neaparat banii ĂŽnapoi. Pe principiul asta ĂŽți poate schimba de la toba de eșapament pana la emblema de pe capota, ca sunt mai bune noi
  4. DacĂŁ au schimbat pompa și nu merge, sa o ia frumușel ĂŽnapoi și sĂŁ-ți returneze banii
  5. Foarte corect! Totuși distribuția slab proiectata nu este chiar așa slaba. Plus ca nu se mai termina asta. Romanii o sa schimbe distribuția și la seria i...
  6. Câți dintre cei care și-au cumpărat un model BMW din afara țării, au avut și aceasta “opțiune” - DISTRIBUȚIE SCHIMBATĂ!!! In România 90% din anunțuri cu masini bmw specifica acest lucru. DISTRIBUȚIE SCHIMBATĂ. Zici ca sa terminat Pământul, are distribuția schimbată. O manipulare maxima. Când am cumpărat un bmw din 2009, toată lumea, vezi ca au probleme la distribuție astea, schimba. Au mai trecut 5 ani și tot așa bine merge mașina. Apoi au început ca cele Fab începând cu 2013 nu mai au aceasta problema. De unde, vezi atâția cu modele 2015 in sus, la schimbat de distributii. PROSTEALĂ MAXIMA. Da, așa este, au fost și sunt cazuri când sa rupt lanțul. Rar, dar au fost. Nu cunoaște nimeni condițiile exploatării acelor masini. Dar de acolo, și cei care le țin in garaj, schimba distribuția. Cei care își schimba distribuția “preventiv” mai bine ar achiziționa anvelope noi și nu ar mai umbla cu cele vechi foaie de ceapa.
  7. maruwt129

    Cutie

    Bine ar fi sa nu mai tragi capota
  8. Ce autoritate RAR vine sa ĂŽți rezolve tie problema? Cine sta dupĂŁ tine ca ai pĂŁțit ceva? Ăla trebuie sa fie plĂŁtit și dacĂŁ nu este un departament special pentru asta nu discutam. Vine nea Gica de la RAR grivita...??? Aici e care pe care oameni buni.
  9. 99.9% vina service-ului. Apoi te dau afara pe usa. Incredibil! O știți pe aia, ....și cu banii luați???? Eu de la anul ĂŽmi programez revizia in vacanța din Austria, Germania, etc...as face drumul special pentru asta. In România este groaza...
  10. Știu ca este 2018-2 dar eu aveam codul pentru 2018-1... Nu cred ca merge și pentru 2 același cod?!
  11. Am actualizat și eu cu 2018/1...mulțumesc pentru sfaturi
  12. Sincer as fi vrut sa spun numai cuvinte frumoase despre experienta la service BMW dar nu se poate... M-a sunat si directorul lor dupa cateva zile sa ma intrebe daca totul este in regula acum ca mi-a fost restituita diferenta de bani (cateva zeci de lei)...Si i-am spus ca NU este in regula...i-am vorbit politicos despre neplacerea pe care am avut-o la ei. Eu unul, daca as fi director sau sef mi-ar fi rusine sa vad asemenea lucruri la mine in ograda. Inca o data spunem "Romania", dar pana cand?! parca ti se ia asa... Este prima data cand merg la reprezentanta BMW, am mai avut e46, e90 cate 4 ani fiecare si am facut service la alte companii unde niciodata nu m-a durut capul.
  13. Așa am pĂŁțit și eu la MHS Militari...revizie ulei și filtre, un pret avea oferta, alt pret avea factura...am plĂŁtit ci cardul apoi am realizat un pret mai mare decât “oferta” lor. Și ĂŽntreb! Mi se spune ca de fapt am primit discount de 30%, și alte explicații tâmpite. Plus ca erau și foarte aroganți! Nu mai detaliez acum, dar am ajuns pana la director (alt bou), fĂŁcut plângere scrisĂŁ cu numĂŁr de ĂŽnregistrare. Stornat factura, bĂŁgat diferența de bani ĂŽnapoi in cont (la câteva zile distanțĂŁ)... Am fĂŁcut și verificare in 10 puncte...A venit unul și a spus ca e ok. Zic, bine ok, dar o hârtie de constatare ceva? Aaa, pai nu putem sa dam... BineĂŽnțeles ca am obținut-o și pe aceasta dupĂŁ certuri și reclamația de mai sus scrisĂŁ. NU as mai merge la MHS Militari și dacĂŁ Mi-ar da bani P.S. Nici acum nu sunt sigur dacĂŁ ĂŽntr-adevĂŁr au schimbat uleiul (revizia nu era resetatĂŁ in bord). Am cerut explicații și mi sa spus ca nu merge resetat. Baejnebun?? ) Vin la mama service-ului și voi nu puteți face in resset?? A venit in final unul cu laptopul, a bĂŁgat-o iar in service, a resetat. De-asta nu sunt sigur ca au pus și ulei. Mam simțit mai rĂŁu ca la piața, nu credeam ca se poate ĂŽntâmpla așa ceva la un service de marca premium
  14. Move este... Ok, am sa ĂŽncerc cu stick de 32 și va mai spun ce am fĂŁcut. Mulțumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.