Jump to content

MaxyOne

Members
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    F30 330e

Recent Profile Visitors

4389 profile views

MaxyOne's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

5

Reputation

  1. Schimbarea de la navigație mica la mare se pare ca e doar ecranul și codare necesară. https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1213730 posibil sa poți face codarea cu BimmerCode in expert mode
  2. Stiu, multumesc. Frana de mana e pe saboti si este actionata prin cablu exact ca la e46. Am mentionat-o pentru ca pare sa fie o alta problema care mi-a sarit in ochi zilele trecute si care pare sa fi aparut o data cu problema primara insa nu vad cum ar putea.... Brake boosterul peste tot unde am citit, cand este defect, frana nu mai actioneaza sau pedala este foarte tare. La mine este exact invers. Franeaza corect, ba chiar mai bine cĂŁ inainte, iar pedala este foarte moale.
  3. Mersi pentru link. La mine nu ĂŽmi apare nici o eroare in bord. Totusi, am observat ca daca trag frana de mana, nu ĂŽmi apare nimic in bord. O sa verific placutele de frana pe spate. Poate asta e de fapt problema. Multumesc inca o data pentru link
  4. Totusi, nu a avut nimeni problema mea? Ce software imi trebuie sa resetez sistemul de franare, INPA? Nu am cunostinte necesare sa fac resetarea, dar macar sa am habar ce imi trebuie cand caut pe cineva care sa ma ajute. Ma gandesc ca arcurile din brake booster s-au dus...nu inteleg cum, dar cine stie. Vreau sa ma pregatesc moral pentru ce ma asteapta daca trebuie schimbat. Dealer nici nu incape vorba, mi-au cerut ĂŽn jur de 120 de lire plus TVA (20%) pe ora de diagnoza. Dupa care pretul pieselor plus inca 120 plus TVA pentru fiecare ora de manopera. A scos careva brake boksterul fara sa goleasca sistemul de franare?
  5. Pana nu se face puscarie pentru dat km inapoi sau pentru ascunderea istoricului masinii, totul e la noroc....
  6. Ai problema cu butonul start/stop. Schimba-l ca e defect.
  7. Daca te referi la filtrul de aer si la orificii, am sa le verific si pe alea. Daca pot scoate burduful de cauciuc, poate o sa pot verifica si arcuile din interior.
  8. Posibil sa fie master cylinder care distribuie lichidul de frana catre toate rotile. Am sa verific dar asta ar insemna sa pierd lichid de frana ceea ce la mine era peste nivelul maxim. Nu exclud posibilitatea si am sa verific daca am pierderi de lichid pe la roti sau pe la master cylinder aflat ĂŽn fata la brake booster. Multumesc pentru info, revin cu detalii.
  9. Scuze, sa reformulez. Daca apas pedala de frana, nu revine imediat la pozitia initiala, tinand masina infranata. Daca apas pedala un sfert de cursa, pedala se apasa in continuare singura inca jumatate de secunda (masina nu este bantuita de fantome care apasa frana). Am pedala ferma dupĂŁ 4-5 apasari cu motorul oprit iar imediat ce pornesc masina pedala devine normala la apasare. Dupa ce apas pedala, daca nu revine la normal singura, o pot trage cu piciorul ĂŽn pozitia initiala, iar masina functioneaza normal pana la urmatoarea apasare a pedalei de frana. Am verificat lichidul de frana si era peste nivelul maxim. Am mai scos din lichid si pare sa fi rezolvat partial problema. O sa mai scot din lichid sa fie undeva intre jumĂŁtate si maxim. Am verificat arcul si nu este rupt. Am verificat burduful antipraf de la brake booster (in spatele pedalei de frana) si este flexibil si fara rupturi. Nu am erori in bord.
  10. Salutare domnilor. Ieri am descoperit o problema cu E90-ul meu. La ĂŽnceput, maĂâ˘ina nu trĂŁgea deloc Ăâ˘i nici nu se accelera. DupĂŁ câteva minute am observat cĂŁ pilotul automat nu se activa. Problema este cu pedala de frânĂŁ. DupĂŁ ce este apĂŁsatĂŁ, nu revine ĂŽn poziĂâşia iniĂâşialĂŁ, Ăâşinând maĂâ˘ina ĂŽnfrânatĂŁ. MaĂâ˘ina este automata, fĂŁcând cĂŁ atunci când frana este aplicata, sa nu se accelereze. Daca ridic pedala cu piciorul, funcĂâşioneazĂŁ perfect. Daca apĂŁsatĂŁ pedala, se poate observa cĂŁ pedala continua traseul ĂŽncĂŁ o secundĂŁ oprind maĂâ˘ina pe loc. Este lichid de frana, am presiune când apĂŁsaĂâşi frana cu motorul oprit Ăâ˘i coboarĂŁ când pornesc motorul. MaĂâ˘ina frâneazĂŁ normal numai cĂŁ pedala nu revine. A mai ĂŽntâmpinat cineva problema asta? MulĂâşumesc. PS: nu pot ataĂâ˘a video din pĂŁcate..
  11. ĂËi eu sunt interesat de subiect. ĂËtiu cĂŁ existĂŁ o folie 3d cu "feeling" apropiat de cel OEM. DacĂŁ are cineva o rezolvare, va rog sĂŁ postaĂâşi.
  12. Trebuie verificata problema deoarece poate fi vorba de solenoid, nu de tot ansamblul vanos. Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
  13. Când m-am referit ca am piciorul greu ma refeream la accelerĂŁrii agresive mai tot timpul, nu la viteza mare. Ăn UK viteza maxima pe autostrada este 120, nu 130 ca ĂŽn Romania. Trecând peste asta, momentan cu mers normal, ĂŽmi consuma 20 mpg adicĂŁ 14.1 l/100 ceea ce mi se pare destul de mult având ĂŽn vedere ca traficul aici nu e ca ĂŽn BucureĂâ˘ti... O sa curat MAF-ul, o sa schimb bujiile Ăâ˘i filtrele, poate mai scade. Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
  14. MaxyOne

    Inel ABS

    Ămi poĂâşi da, te rog mai multe detalii cu privire la acel rulment? De poate cĂŁ rulmentul sĂŁ funcĂâşioneze corect mecanic dar câmpului magnetic sa disparĂŁ? Am schimbat de curând senzorul dar tot nu citeĂâ˘te rotaĂâşia. UrmeazĂŁ sĂŁ schimb inelul reluctor Ăâ˘i nu as vrea sĂŁ ĂŽl schimb Ăâ˘i sĂŁ fiu nevoit sa o desfac iar Ăâ˘i sĂŁ schimb Ăâ˘i rulmentul. Mersi LE: Am cumpĂŁrat Ăâ˘i rulmentul pentru orice eventualitate....
  15. Am ĂŽnĂâşeles, scuze de confuzie. Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.