Jump to content

asterix

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

asterix's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Sigur ca vorbim vorbe doar incercam sa ne impartasim din experienta si sa invatam din greseli sau experienta altora. Prietenul meu este disperat si pana o duce la service s-a gandit ca afla ceva inainte de a merge la AB.
  2. Masina are 28.000 km este fabricata in 04.2006 si este inca in garantia oferita de producator cred ca 2 ani, deci mai are vreo 9 luni. Are 2 luni de cand este in tara. Intrebarea este daca se poate strica ceva la cutie daca se forteaza intarea in viteza fara a apasa ambreajul. :blink:
  3. Masina este luata din Germania acum 2 luni si mi-a spus ca inca este in garantie. Presupun ca garantia este oferita Automobile Bavaria si ca nu trebuie sa o duca in Germania. Din discutiile avute cu el se pare ca "soferita" a bagat in viteza fara sa apese pe ambreaj, fiind obisnuita sa conduca automata si ca este exclus sa o fi forjat. Imi vine greu sa cred ca ar intra in viteza fara sa apese pe ambreaj. Nu exista vreun sistem de protectie ,ceva? Masinile astea sunt conduse nu numai de soferi cu experienta, dar si de soferi mai neindamanatici, de aceea zic ca mi se pare suspect sa intre in viteza daca nu este apasat ambreajul. Curios este faptul ca in vitezele 1-2-4-5-6-R intra fara probleme, numai in a 3a face zgomot in mers sau nu intra deloc.
  4. Am un coleg care si-a luat un 325i e90. I-a dat masina unei "soferite" si a doua zi cand a plecat cu masina a constatat ca nu mai intra in viteza a 3a. Daca sta pe loc nu intra deloc in viteza a treia, in schimb in mers intra dar se aude un zgomot un "harait". Masina este aproape noua are 28000 km fabricata in 2006.
  5. Cred ca mai important este sa vezi cum merge masina si sa o verifici dpdv tehnic sa fie ok. Kilometrii nu sunt asa de importanti pentru un BMW chiar si dupa dupa un rulaj de 200.000 km mai ales daca sunt facuti in alta tara. Dupa prerea mea daca este bine intretinuta si este tehnic ok, chiar nu imi pasa cati km are, sau daca sunt reali. Poti sa iei o masina cu km reali 50.000-100.000 si sa fie lovita si reparata bine si sa nu iti dai seama. parerea mea: -verifica amortizoarele, bratele, cardanul discurile sa nu fie roase tare, cutia de directie, test computer motor. Verifica daca a fost lovita. - fa un drive test sa verifici daca se aude vreun zgomot de rulare rulment de exemplu.
  6. Corect!!!! Cea mai tare masina de la BMW 318i. :) De ce nu ti-ai luat 316 ca tot BMW este! Eu nu m-as lauda cu 9,3 sec. :blink: cel putin nu cu un BMW si nu mai spune tu de fite ca nu cred ca ti-ai luat BMW pentru ca nu ai avut bani de altceva :) . Acum toti care au sute de cai sub capota dupa parerea ta sunt fitosi...si ca sa nu fie fitosi dupa parerea ta cam cati cai ar trebui sa aibe? Prietene fi sigur ca BMW nu a ajuns celebru pentru motorizarea de 143 cp in 4 cil care dealtfel este un motor excelent pentru un compact de exemplu. Raman la sugestia mea 320i 6 cil.
  7. Leonard, pun pariu ca nu ai avut sau condus un BMW mai puternic ca 318i. Normal ca cea mai buna masina este cea pe care o ai :blink: Iti recomant Leonard sa conduci un 325, 330 benzina sau diesel si ai sa vezi ce inseamna BMW cu adevarat. Toata lumea care vede un BMW intreaba ce motor are si toti sunt impresionati de motor...ma rog daca ai ce sa arati :) Nu zic ca 318i nu este o masina buna, dar nu este reprezentativa pentru BMW, ca daca 143 de cai inseamna mult pentru tine atunci 200, 250,300, 400 de cai ce inseamna ? Ma rog nu vreau sa intru intr-o polemica fara sfarsit...dar sunt convins ca atunci cand ai sa conduci un 320i de 170 cp sau 325i 218 cp ai sa vezi diferenta.
  8. Ma rog, fiecare cu parerea lui. Vorbesti de cuplu asa ca si cum ai vorbi de aer conditionat :) "are mai mult cuplu...si ce???" . Daca nu stiai cuplu face diferenta........in multe situatii. intre 90 si 130 km/h esti varza cu 318i fata de un 140cp d , dar ma rog nu o sa intru in detalii. Daca esti posesor de BMW nu inseamna ca faci pe toata lumea cand vrei tu si cu orice motorizare vrei tu. Daca ai sa citesti un pic mai atent forumul :) o sa vezi ca este vorba de plecatul de la semafor si nu de elasticitate sau 4-5ooo de ture, vit a 6a.... etc. Pentru curiozitatea ta, da am un 330d e90 si un seat leon de 140 de cai si vreau sa spun ca Seatul pleaca foarte repede, oricum mai repede ca un 318i. Fa si tu o tura cu o masina de 140 cp diesel si ai sa vezi, nu mai vorbi din pareri gen turatii, elasticitate .... Nu bag Skoda Seat sau VW in aceasi oala dar vreau sa subliniez ca daca esti in BMW nu inseamna ca esti suveran pe sosea cel putin fata de aceste modele si cu un motor de 318i. Si aceste firme au modele de top RS, Cupra, GTI cu multi caluti, si iti spun ca nimic nu este mai neplacut si frustrant decat sa te faca o Skoda fluierand....... :) :blink: BMW ul are multe calitati insa cea mai mare dintre ele este motorul. Personal cred ca 318i este submotorizat pentru un BMW... asta daca vrei sa intelegi. Cred ca alegerea motorizarii depinde de banii pe care ii are fiecare, de acea daca omul are bani pentru 320i nu il mai incurajati pentru 318i ......
  9. 320CI daca nu vrei sa te faci de rusine. VW Golf 2.0 tdi te face bine de tot iti spun sigur. Mai este si Skoda, Seat cu aceeasi motorizare, Peugeot 136cp etc... Acum daca vrei BMW doar pentru caroserie treaba ta. Majoritatea il iau pentru motor.
  10. Nu trebuie schimbate obligatoriu si rolele. Eu am schimbat cureaua si mi-au spus ca rolele sunt ok si ca nu trebuie schimbate. Cureaua cica se schimba undeva la 50.000 km dar pe curea scrie garantie 6 luni !!!
  11. 4-5 ori mai scumpe ???? da si tu un exemplu !!! :)
  12. Imi pare rau dar esti putin in eroare cu calculul si cu informatiile. In primul rand un litru de motorina este 31.000 sau 32.000 si nu 35.000 iar unul de benzina 36-37 de mii deci iata o diferenta. Nu inteleg ce ai vrut sa spui cu acest calcul dar daca ne gandim mai simplu eu intr-o luna fac plinul o singura data iar colegul meu cam de 3 ori, probabil si din cauza ca are motor in 6 cil. :blink: in contitiile in care am facut acelasi numar de km, !!! Am vrut sa vedem diferenta. In oras imi consuma 7 cu clima pornita. La 1000 km ai un avantaj de 2 mil pe putin la 1000km, undeva la 2500 de euro la 35000 de km cat fac eu pe an. Benzina are in mod cert avantajele ei, insa consumul nu poate fi in nici un caz unul dintr ele. :)
  13. Cel mai Bine iti iei un 318i pe motorina!!! :blink: Fara discutii 318 d, cu cip te duce la 145 cp si ai puterea benzinei la consum de motorina. EXEMPLU: eu fac un full de motorina cam la o luna (320d 2006) iar un prieten cu un 320i 2005 e46 face un full la saptamana avand in vedere ca amandoi facem numai drumuri in oras iar performantele sunt aproape identice. Fa si tu un calcul, mai ales ca un 318d consuma si mai putin.
  14. am avut 318 d 2003 si am fost foarte multumit de el. Nu am avut probleme tehnice deosebite. Am schimbat doar amortizoarele si bratele. I-am facut chiptuning si l-am dus la 145 de cai, si pot sa spun ca sunt suficienti pentru depasiri :blink: Combustibilul oricum este prost in Romania iar benzina nu face exceptie. Daca vrei o masina economica si fiabila iti recomand 318 d, mai ales ca faci multe drumuri in oras. Benzinarul este cam la fel in ceea ce priveste puterea dar ai sa vezi ca ai sa te saturi rapid de lucruri precum " sound" silentiozitate sau lipsa darei de de fum :) cand ai sa vezi consumul din oras. Oricum ramane ca tu sa hotarasti in final daca merita sa platesti pentru aceste lucruri. Apropo de revizie, cat costa o revizie la un benzinar la Filaret, si la ce perioada de timp se face? Asa din curiozitate. Masini sport pe motorina incep sa apara incet dar sigur daca ne gandim ca la Le Mans v10 tdi face ravagii. Bmw a lansat cea mai puternica varianta a lui x 3 sd 286 cai si recent 635 d tot de 286 de cai si accelereazĂŁ pânĂŁ la 100 km/h in 6 secunde. Fiecare tehnologie cu avantajele si dezavantajele sale, alegerea acum depinde de gusturi. Top Gear "X3 3.0sd accelereazĂŁ pânĂŁ la 100 km/h ĂŽn 6,6 secunde Âşi atinge o vitezĂŁ maximĂŁ de 240 km. Asta pentru cĂŁ motorul dezvoltĂŁ 286 CP Âşi un cuplu de 580 de Nm, disponibil ĂŽncĂŁ de la 1.750 rpm. Ceea ce este mai interesant este cĂŁ tehnologia Variable Twin Turbo Âşi acest “stage supercharging” despre care vorbeÂşte toatĂŁ lumea permite ca plaja de cuplu sĂŁ fie ĂŽntinsĂŁ pânĂŁ la 4.400 rpm, fĂŁrĂŁ ca maÂşina sĂŁ dea semne cĂŁ nu-i mai place sĂŁ tragĂŁ. DimpotrivĂŁ. Trage ca “apucata”, fie cĂŁ e vorba de asfalt sau macadam."
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.