BMWClub: Ionuț_Cosmin - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
534 (0.18 per day)
Most Active In:
Seria 3 (111 posts)
Joined:
31-October 12
Profile Views:
8448
Last Active:
User is offline Sep 23 2020 17:00
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Membru
Age:
37 years old
Birthday:
July 8, 1983
Gender:
Male Male
Location:
Bucuresti
Interests:
BMW

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Previous Fields

Masina:
525d xDrive F11

Topics I've Started

  1. Sunet ciudat din compartimentul motor, cu motorul oprit- N47S1 biturbo

    19 April 2019 - 21:56

    Salutare tuturor!
    De cateva zile aud un zgomot extrem de ciudat venind din partea stanga a motorului, undeva sub galeria de admisie, zgomot care se manifesta, culmea cu motorul oprit si masina incuiata. Mie personal mi se pare ca vine din zona Compresorului de Clima, insa ma gandesc sa nu fie si ceva care incearca sa vacumeze, masina neintrand efectiv in sleep, din cauza acestei probleme.
    Sunetul a aparut acum cateva seri, iar după o poza de cateva zile a reaparut in seara asta. Adaug faptul ca se manifesta pret de 2-3 ore, cu motorul oprit si masina incuiata. Sunetul este prezent chiar si la 1-2-3 ore dupa ce masina a fost incuiata.
    Acesta este sunetul: https://www.youtube....h?v=pUAvICCS3rU
    Poate s-a mai lovit cineva de ciudatenia asta si ma poate sfatui un pic. ISTA-D 4.16.14 nu vede absolut nici un fel de eroare pe nici un modul. Masina merge normal, insa la pornirea climei pe rece (butonul de pe consola centrala trecut pe albastru) uneori aud un fel de miorlait care imbraca turatia motorului si care dispare imediat opresc AC-ul (apas butonul AC). Miorlaitul ala se aude mai ales cu motorul cald si este disontinuu, sinusoidal (se aude creste in intensitate pana la un maxim dupa care scade treptat pana dispare). Am verificat instalatia de AC acum cateva samptamani si nu s-au gasit pierderi de freon ci mai putin ulei decat era necesar. Am reincarcat instalatia de AC cu freon si ulei, iar cel de la service mi-a spus ca instalatia de AC nu are nici un fel de problema. Sa fie si fluieratul asta odios tot un semnal transmis de Compresoul de clima impreuna cu acest miorlait care imbraca turatia motorului?
    P.S. Masina in cauza este un BMW 525d xDrive 2013, biturbo.
  2. Rheingold ISTA-D 4.15.16 Standalone / SDP 4.15.12 / ISTA-P 3.66.0.200

    23 March 2019 - 07:43

    https://www.e90post....d.php?t=1581170
    Succes tuturor!
  3. Problema bloc valve compresor suspensie pneumatica 525dX F11

    23 February 2019 - 09:29

    Salutare tuturor,

    Dețin un BMW 525d xDrive F11 din 2013 (DX45803), in echipare cu perne de aer pe puntea spate si EDC (Electronic Dumper Control), si de ceva vreme după 2-3 zile de la utilizare mașina se lasă pe parte din stânga spate destul de mult zic eu (marginea aripii stânga spate ajunge destul de aproape de marginea jantei). La pornirea mașinii sau la introducerea cheii in habitaclu compresorul pornește si ridica mașina pe acea parte la înălțimea normala. De asemenea am si o eroare de ”Chassis” in bord. Aceasta apare si dispare fără sa respecte vreo regula. Eroarea nu spune nimic semnificativ: ”chassis: drive moderately and have checked the problem at your BMW Service”. Nu se schimba absolut nimic in rău în mersul mașinii. Mașina rulează la fel de bine si trage la fel de bine. La prima diagnosticare a problemei, service-ul la care o întrețin mi-a spus ca eroarea de Chassis vine de la perne însă nu se pricep si ar fi bine sa merg la cineva care repara airmatic-uri! In cele din urma cumpăr un set de perne de aer BMW OE pentru puntea spate si merg sa le pună oamenii. Acolo, cei din service au constatat ca mașina nu vrea sa scoată aerul din pernele de pe mașină sub nici o forma (cu testerul conectat la mașină mă refer, prin compresor adică) pentru ca eroarea raportata de ISTA este: Discharge Valve nefuncțională! Ups! Prin urmare nu s-au putut monta noile perne pentru ca nu le-au putut da jos pe cele vechi! Am înțeles ca ar fi vorba despre un bloc de valve, charge si discharge, pe compresor, prin care acesta umfla si desumfla pernele. Aveți idee vreunul daca se poate înlocui acest bloc de valve separat, fără a fi nevoie de schimbarea întregului compresor? Este parte componenta a compresorului acest bloc? Se poate face ceva in sensul înlocuirii doar a acestei piese sau este neecesara înlocuirea compresorului cu totul? Cunoașteți pe cineva serios in București care se ocupa cu astfel de reparații sau diagnoze, care sa-mi spună exact ce este defect in zona aia si ce trebuie înlocuit, in afara de perne, care știu eu ca sunt defecte?
    Va mulțumesc!
    P.S Știu si eu ca se poate înlocui compresorul cu totul dar poate exista o rezolvare mai puțin costisitoare!
  4. BMW 525d xDrive F11

    10 November 2018 - 09:56

    Salutare tuturor!
    De 2 zile sunt proprietarul unei masini pe care sper sa o indragesc la fel de mult ca pe anterioarele E39 respectiv E90. Promit insa sa o intretin si sa-i acord aceeasi importanta si respect ca si celorlalte 2 din trecut. Imi place foarte tare modul in care se conduce, cuplul motor si puterea. xDrive-ul face toti banii dupa umila mea parere! Pentru mine xDrive-ul va fi un must de acum inainte!
    Incerc o scurta descriere a dotarilor masinii:

    Model 525D XDRIVE (EUR)
    Steering LL
    Doors 5
    Engine N47T
    Displacement 2.00
    Power 160
    Drive ALLR
    Transmission AUT
    Colour SPACEGRAU METALLIC (A52)
    Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
    Prod Date 2013-02-20
    L801A National version Germany
    P7A2A Innovation Package II
    S1CAA Selection of COP relevant vehicles
    S1CBA CO2 package
    S1CCA Auto start/stop function
    S1CDA Brake Energy Regeneration
    S205A Automatic transmission
    S223A Electronic Damper Control (EDC)
    S230A Extra package, EU-specific
    S255A Sports leather steering wheel
    S258A Tire with run-flat functionality
    S302A Alarm system
    S316A automatic trunk lid mechanism
    S3AGA Reversing camera
    S3ATA Roof rail, aluminum, satin finish
    S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium
    S402A Electric panoramic roof
    S417A Roller sun vizor, rear door
    S418A Luggage compartment package
    S423A Floor mats, velours
    S428A Warning triangle and first aid kit
    S430A Interior/outside mirror with auto dip
    S431A Interior mirror with automatic-dip
    S441A Smoker package
    S456A Comfort seat with memory
    S488A Lumbar support, driver and passenger
    S494A Seat heating driver/passenger
    S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac.
    S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO
    S502A Headlight cleaning system
    S508A Park Distance Control (PDC)
    S522A Xenon Light
    S524A Adaptive Headlights
    S548A Kilometer-calibrated speedometer
    S575A Supplementary 12V sockets
    S5ACA High-beam assistant
    S5AGA Lane-change warning
    S5ALA Active Protection
    S5DFA Active cruise control+Stop&Go function
    S609A Navigation system Professional
    S610A Head-up display
    S612A BMW Assist
    S614A Internet, preparations
    S615A Expanded BMW Online Information
    S616A BMW Online
    S676A HiFi speaker system
    S698A Area-Code 2 for DVD
    S6AAA BMW TeleServices
    S6ABA Control for Teleservices
    S6NFA Music interface for Smartphone
    S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl.
    S6NRA Apps
    S6WAA Instrument cluster, expanded equipment
    S6WAA Instrument cluster, expanded equipment
    S761A Individual sunshade glazing
    S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth
    S851A Language version German
    S879A On-board vehicle literature German
    S8KAA Dummy-SALAPA
    S8SCA Telematics access request,country-spec.
    S8TFA Active pedestrian protection
    S8THA Road sign detection
    S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu
    S8V1A Label
    S931A Winter instead of summer tires ex-fact.
    Pretul si rulajul sunt irelevante ata timp cat eu consider ca masina este corect apreciata! Drumuri bune tuturor!
  5. SOS Call system fault!

    21 September 2014 - 19:14

    Salutare baieti,
    Sunt gata sa va povestesc un alt pocinog din gama BMW:SOS Call system fault!
    Totul s-a intamplat acum cateva ore in timp ce parcam masina pe una din minunatele stradute din Bucresti. D 1,5m inainte, ne deplasam usor cu piciorusul pe frana, stop, N, R si incepem sa ne deplasam usor catre inapoi. Toate bune si frumoase, Parktronicul functioneaza normal, oglinda din dreapta se lasa frumos in jos cat sa-mi arate ca nu e voie si frumos sa lovim bordura primarului de sector cu roata de pe dreapta spate, când dintr-o data vad cum display-ul iDrive-ului incepe sa se stinga putin cate putin (un fel de fade out) pana când ramane blocat cumva cam pe la 20% din luminozitatea si contrastul sau maxime...fuck and what the fuck is wrong with this shit? finalizez in cele din urma parcarea, opresc din buton Parktronicul si observ cu maxima durere in suflet cum displayul IDrive-ului se stinge de tot (dispare orice urma de Parktronic) dar ramane totusi aprins cumva un fundal de negru mat, tot pe undeva pe la un 10% luminozitate. Acest fundal negru dispare si el dupa cateva zeci de secunde si aleluia baieti...liniste totala doar in fundal se aude CCC-ul care se chinui si invarte de zor un CD cu muzica, ramas in el...Pe langa faptul ca se aude un fan care baga de zor in CCC, beculetele de iluminare ale CCC-ului sunt aprinse. Toata parte de CCC, dar doar ea, este aprinsa in bord acum, ca si când as avea pozitiile aprinse,ele evident fiind off. Dupa toate astea primesc celebra eroare de la BMW, care vine la pachet cu tot cu cei cu cei 50-60 000 de Euro pe care ii dai pe un asemenea atelaj: SOS Call system fault!. Evindent ca eroarea a putut fi vizualizata doar in bordul masinii, pentru ca displayul IDrive-ului este mort.
    Am tot incercat sa resetez CCC-ul prin procedeul binecunoscut al celor 3 butoane de pe el, apasate simultan, dar fara nici un fel de rezultat pozitiv...Totusi am facut o verificare a minunatului modulului Bluetooth din portbagaj si surpriza:pe el scrie asa de frumos BMW EVEREST E60 ECE MOTOROLA USA 05.11.2005 etc. Concluzia pe care am tras-o eu a fost ca acest nenorocit de modul a mai fost schimbat, tot din motive de fiabilitate BMW probabil, de catre fostii proprietari ai masinii, dar a fost inlocuit cu unul de E60. Nu stiu daca sa suspectez si acest modul Bluetooth dar cert este ca CCC-ul cred ca a cedat. Mentionez ca nu am folosit Bluetooth-ul pe aceasta masina decat vreo maxim 2 minute acum vreo 1 an si jumatate, moment din care el sta disabled din IDrive (nu hardware din portbagaj), deci motive de oboseala din cauze de uzura nu ar prea fi. CCC-ul in schimb, mi-a blocat un DVD de navi acum un an jumătate si abia l-am scos din Navi dupa 1 zi si ceva, fapt care m-a determinat de atunci sa cred ca CCC-ul este un pic obosit.Nu am scos mufele din Bluetooth si nici nu o voi face pentru ca mi-e teama sa nu fac alt pocinog. Vad ca avem masini al dracu de fiabile (vezi BMW)!
    Ce parere aveti?
    Neo_andersson ce zici? Stiu ca tu esti marele guru in ceea ce priveste electronica acestor atelaje?
    Am sa merg cu ea zilele urmatoare la un tester...Astept pareri, doar pentru cultura mea generala pentru ca stiu ca mi-am luat o mare teapa aruncând banii pe BMW! Cred ca viitoarea masina va fi un Honda Accord!

    p.s. eroarea este cea din fotografie!

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    Ionuț_Cosmin 

    13 Nov 2018 - 23:05
    525d xDrive F11 2013
    325i E90 2006
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro