Jump to content

v@sy

Members
  • Posts

    742
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

v@sy last won the day on July 7 2023

v@sy had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e60

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

v@sy's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

120

Reputation

  1. Nu mai exista in forma in care le cunoastem de la E60/F10. Acum nu mai au partea superioara rabatabila(de la jumate).
  2. Ai buton Start/Stop sau cheie diamant?
  3. v@sy

    Bmw e60

    20d pe E60 exista doar cu dpf. Sunt printre primele E60 care nu au dpf dar acelea sunt 6cil 30d
  4. v@sy

    Bmw e60

    E60 20d este doar cu dpf. La E90 a fost cu si fara dpf.
  5. Daca in timp ce dai la automat creste la 300 bar, iar apoi scade inseamna ca undeva scapa presiune. E ok sa scada presiunea in rampa sub 300 bar doar dupa ce opresti motorul.
  6. Ce presiune ai in rampa comuna cand dai la automat? In cazul tau trebuie sa fie o presiune minima de 300bar. Injectoarele pot sa nu mai tina presiune si o da pe retur. Pompa de sub scaun doar transporta combustibilul din rezervor spre pompa de inalta presiune.
  7. Simplu. Ai avut codari pe masina, care in urma update ului s-au dezactivat. Mergi la cineva care face codari si ti le va reactiva. Asta se intampla cand faci update de soft la masina si nu ai optiunile din fabrica.
  8. De la sistem audio Basic la Hifi ai nevoie de: Boxe, amplificator, cablaj, codare.
  9. Eroarea poate fi stearsa? Incearca un reset pe default settings al Frm. Poti sa-l faci cu ncs.
  10. Ce iti indica Ista cand apesi "Calculate test plan" ? Dpmdv eroarea indica un defect al unui modul: smc, frm.
  11. Tester Ista si vezi ce erori ai. Din poze pare sa fie under/overvoltage sau conectica/mufe care se misca.
  12. Se poate pune. Ai nevoie de toate piesele, apoi montaj si codare.
  13. v@sy

    Problema dsc

    In Ista verifica sa nu ai probleme de incarcare "overvoltage/undervoltage". Posibil sa fie dus releul de incarcare de pe alternator. Mai este o posibilitate, cablul de alimentare ce merge in tabloul de sigurante din bord, se slabeste si face contact imperfect.
  14. v@sy

    Problema dsc

    Cum ai dedus ca modulul tpms e dus? Masina nu are modul tpms(lipseste senzorul de presiune din roti?). In cazul dat functia tpms e data de modulul DSC, care monitorizeaza diferenta de rotatie a rotilor. Verifica continuitatea firelor de la mufa din locasul rotii pana la unitatea DSC. Pune senzor OEM. Iar in Ista verifica sa nu ai probleme de incarcare "overvoltage/undervoltage". Strange pinii din mufa si da cu spray de contacte( Atentie ! NU wd40!)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.