Jump to content

samson_david

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    bmw

samson_david's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Pompa de motorina de sub prag ai testat-o ca si presiune ? Un tester bosch nu este un tester dedicat BMW.
  2. Exterior arata foarte bine, eu n-as pune stopuri pe led deoarece au look de nonfacelift. Dupa parerea mea ar trebui sa mai lucrezi la interior avand in vedere ca nu ai mari dotari, macar o cotiera sa-i pui . Spor cu ea !
  3. In principiu din panoul de sigurante, cauti un loc liber si adaugi acolo un pin in plus cu siguranta aferenta.In caz de ceva probleme se arde siguranta. Daca ai consum mare e bine sa pui un fir mai gros 3-4mm.Personal iti recomand sa mergi la electrician.
  4. Atunci e defecta a mea , care sa fie cauza ?
  5. Este bine sa schimbi periodic garniturile de la furtunurile turbo-intercooler-admisie , dar tot se va umezi putin pe partea din care iese aerul(racit) din intercooler.Umezeala se va vedea pe furtun la partea de imbinare cu intercoolerul(iesire), cel putin asa a fost la mine.
  6. Tu ai dreptate ,dar lumea este saraca dar cu masini.Masina nu-i un lux in ziua de azi, e o necesitata ca si celularul. Da , placutele vechi au forma discului vechi si automat vor trasa ciudat pe noul disc.Insa nu asta-i "oroarea" aici.
  7. Noile masini in special diesel sunt toate scumpe la intretinere, uneori apropiat de BMW ca si preturi.Poate doar un logan,un clio sa merite banii dati.
  8. Mie placutele imi par in limita, adica mai merg cel putin 10.000 de km.
  9. Horor ! Oare din ce aliaje construiesc noile piese ca e clar ca nu le mai fac teste de anduranta. N-am vazut rugina in turbina nici macar la o masina care circula cu turbina de fabrica din 1988 si pana azi. Personal ma gandeam la un nou bmw cu motorul 2.0i turbo ,fiind ok la taxe si consum .Oare cum o sa arate masina dupa 1-2 ani de folosinta luand in calcul si faptul ca e prima oara cand Bavaria pune turbo pe acest motor ?
  10. Am vazut mai multe cazuri cand cei din service reusesc sa puna placutele invers. Nu este vorba de senzorul de uzura.
  11. Poti incerca sa schimbi filtrul epurator sa cureti admisia si EGR-ul.Verifica si starea furtunurilor dintre turbina-intercooler-admisie. Dupa poti face un tester general vizand si debitmetrul.
  12. Cele de 70 de lei sunt de plastic. Cele originale sunt de sticla.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.