Jump to content

xytras

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 525ix

xytras's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salutare again , Cred ca s-a rezolvat problema .Motorul toarce frumos , fara stresanta lumina galbena in bord... Am sa explica ce si cum : - Am facut flush la motor cu Metabond CL ( prima oara cand folosesc vreo solutie de gen ) . Ideea este ca am scos filtrul de ulei imbacsit ,deci teoretic cred ca a curatat ceva pe acolo. Am schimbat uleiul (desi avea pana in 3000 km ); - Am schimbat cele 2 "non return valve " din chiulasa ( vezi poze ) .Erau foarte murdare .Aceste supape au rolul de a tzine uleiul in chiulasa atunci cand motorul este oprit ( a o tzine amorasata- ma rog impropiu spus) - Am schimbat doar solenoida de pe admisie si cam atat... Acum se vede din graficele din INPA ca totul merge struna ( vezi pozele) .Ideea este ca acum "ventilul E" functioneaza , inainte era blocat la 10% si 125 CRK - ceea ce acum am vazut ca este valoarea normala cand motorul este oprit . In mers trebuie sa fie undeva in jur de 85CRK si procentajul ventilului trebuie sa varieze in timp real. Sincer sa fiu nu cred ca problema a fost de la solenoida ( am comparat rezistenta solenoidelor vechi cu cea noua si sunt la fel...) Eu mai degraba as inclina sa cred ca a fost de la uleiul murdar (de la sludge ul din motor de care stiam dinainte ca exista...) si poate ca si cele 2 non -return valve sa fi avut vreo influenta... Asa ca keep your engine clean and maybe you'll have fun!
  2. Mersi again , Din pacate pentru mine treaba asta am facut-o de nenumarate ori - inclusiv dupa permutarea celor doua solenoide. Nu am avut nici un fel de mesaje de eroare - adica cele doua teste s-au facut fara probleme ,fara erori...De aceea sunt cam nedumerit , o sa ajung Luni la BMW - sa cer un sfat si eventual sa comand cele 2 solenoide. Oricum si un schimb de ulei va urma sigur. Si sper asta sa fie . O sa revin cu detalii Mersi again , Din pacate pentru mine treaba asta am facut-o de nenumarate ori - inclusiv dupa permutarea celor doua solenoide. Nu am avut nici un fel de mesaje de eroare - adica cele doua teste s-au facut fara probleme ,fara erori...De aceea sunt cam nedumerit , o sa ajung Luni la BMW - sa cer un sfat si eventual sa comand cele 2 solenoide. Oricum si un schimb de ulei va urma sigur. Si sper asta sa fie . O sa revin cu detalii
  3. Mersi pentru raspuns, Ideea este ca nu stiu cum sa fac asta - ceea ce am reusit sa fac este test la Vanos + Fence adaption ( faza aia cu ridicatul turatiei la 1200 rpm ). Despre asta este vorba sau exista si alta procedura ?
  4. Salut tuturor , Sunt "fericitul " owner al unui frumos 525ix din 06/2005 - prima generatie cu "minunatul' motor N52 ...Sa intru direct in subiect : - Check engine aprins (MiL) - erori : 2a82 (p0012) + 2a98 (p1554) - inlet VANOS mechanically jammed bla bla - Relanti neregulat (intre 400-700 rpm ) si uneori chiar se opreste motorul., in rest merge bine in sarcina. - Cf numeroaselor topicuri pe aceasta tema (exista si un SBI )+ cf celor 2 coduri de eroare - am facut cel mai simplu lucru care se poate face : am curatat cele doua Solenoide de la VANOS si le-am inversat intre ele in speranta ca voi avea coduri diferite de eroare, dar same bullshit - adica desi am schimbat admisia cu evacuarea am avut acelasi cod de eroare ...cel pe inlet....Dar ce ma frapeaza cel mai mult este faptul ca nici parametrii nu s-au schimbat in vreun fel - ma refer la graficele din IMPA .Acum logic ar cam trebui sa scot solenoidele din ecuatie , ramand lucruri serioase de genul cuzineti , arbore cu came tocit , arcul de la VANOS....chiar refuz sa cred ca este vb de asa ceva masina avand 87 de mii de km... De aceea o proceed cu un schimb de ulei (desi uleiul are numai 2000 km )+ solenoide noi si sper ca voi zambi din nou. Astept ceva sfaturi ,pararei mai avizate !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.