Salut tuturor , Sunt "fericitul " owner al unui frumos 525ix din 06/2005 - prima generatie cu "minunatul' motor N52 ...Sa intru direct in subiect : - Check engine aprins (MiL) - erori : 2a82 (p0012) + 2a98 (p1554) - inlet VANOS mechanically jammed bla bla - Relanti neregulat (intre 400-700 rpm ) si uneori chiar se opreste motorul., in rest merge bine in sarcina. - Cf numeroaselor topicuri pe aceasta tema (exista si un SBI )+ cf celor 2 coduri de eroare - am facut cel mai simplu lucru care se poate face : am curatat cele doua Solenoide de la VANOS si le-am inversat intre ele in speranta ca voi avea coduri diferite de eroare, dar same bullshit - adica desi am schimbat admisia cu evacuarea am avut acelasi cod de eroare ...cel pe inlet....Dar ce ma frapeaza cel mai mult este faptul ca nici parametrii nu s-au schimbat in vreun fel - ma refer la graficele din IMPA .Acum logic ar cam trebui sa scot solenoidele din ecuatie , ramand lucruri serioase de genul cuzineti , arbore cu came tocit , arcul de la VANOS....chiar refuz sa cred ca este vb de asa ceva masina avand 87 de mii de km... De aceea o proceed cu un schimb de ulei (desi uleiul are numai 2000 km )+ solenoide noi si sper ca voi zambi din nou. Astept ceva sfaturi ,pararei mai avizate !