Jump to content

urbanculture

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e39 2.5 D

urbanculture's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut! Un pret pentru un packet M(bara fata-spate, praguri) cu tot cu proiectoare si ce mai trebuie. Masina e un seria 1 model 118da an fabricatie 2010 cu xenon si senzori de parcare pe spate. Mersi !
  2. Salutare tuturor ! As dori sa stiu la cati kilometri se schimba uleiul unei cutii automate. Este vorba de un BMW seria 1 din 2009 si are aproape 150.000 km. Va multumesc anticipat ! P.S. Am nevoie de un raspus urgent !
  3. Daca tu crezi ca la o masina veche de 13 ani cuplul ramane la aceeasi turatie, ramane asa cum ai zis tu...ai auzit de test dynamo ?
  4. Imi asum toate riscurile expedierii urmatorului mesaj . Esti cel mai prost conducator auto! cine te-a invatat sa conduci ? Cum sa schimbi viteza la 1500-2000 de ture ? Pentru randament viteza se schimba in turatiile in care cuplu este maxim, in nici un caz 1500-2000 rpm, iar atunci cand mergi constant selectezi o treapta de viteza in care motorul va sta in turatii optime ce ofera cuplu maxim! Asemenea "soferi" ca tine fac marca de ras..mai trebuie sa pui ceva salam pe capota si ai nota 10 la capitolul prostie !BMW e doar "pentru cunosctori si mai ales pentru fanatici!"
  5. Asa face si a mea..anu trecut am verificat vascocuplajul si termostatele si erau in regula...asa ca am trecut peste iarna cu bine cu aceasta "problema".Cred ca si anu asta voi trece la fel !
  6. Nu stiu cum sunt ale voastre e39 dar al meu daca vreau sa merg usor cu 60 km/h in viteza a 3 a am consum de 4%, iar turatia sta la 2200. In momentul cand vreau sa ii dau blana si sunt in viteza a 3 a cu 60 la ora acceleratia raspunde ff bine, uneori chiar fuge spatele foarte putin cu tot cu dsc activat,dar daca merg constant cu 60 si ma opresc intr-o parcare pt a face cateva gogosi nu vrea nici in ruptul capului sa se invarta "ca la carte".Daca o fugaresc pana la locul unde vreau sa ma joc atunci se vede ca ii face placere sa se invarta .In concluzie, cred ca DA, se adapteaza !
  7. Am rezolvat problema !Am gasit in jur de 2-2.5 litri de apa in locasul respectiv ! Multumesc tuturor celor care au contribuit cu informatii si poze! mi-au fost de mare folos !
  8. Maine ma apuc si eu de desfundat acel locas.Am mai patit-o in vara cand a plouat foarte mult dar de atunci nu am mai avut probleme pana acum. Sper sa reusesc si sa revin cu vesti bune !
  9. S-a rezolvat. Alternator nou, pentru ca era terminat.
  10. Am masurat azi felul cum incarca alternatorul. Valorile pe aparat oscilau intre 10.3 si 10.9. Cu ce bani sa ma pregatesc pana luni ? Sa il repar sau sa cumpar unu de la dezmembrari ?
  11. Multumesc pentru sfaturi si promptitudine, evident !
  12. Salutare ! Acum doua zile mergeam spre casa, ploua torential. S-a aprins martorul "baterie" ventilatia s-a oprit, radio-ul s-a blocat, farurile s-au stins,turbo nu mai intra, mai mult de 2000 rpm nu atingea si scotea un fum albastru intens de culoare deschisa. Am ajuns cu ea asa acasa, am parcat-o, am incercat sa o pornesc si nu a mai vrut. Am scos bateria, am pus-o pe un redresor,dupa cateva ore de incarcare a pornit ok. Am facut cam 4-5 km si au aparut aceleasi simptome doar ca nu mai scotea fum. Martorul "baterie" a ramas aprins si dupa ce am pus bateria incarcata. O fi alternatorul ?cureaua si bateria au fost schimbate in februarie 2012. Masina e un 525 d din 2001. Putin cam dezamagit de e39....mi se par mai bune e36, desi sunt cam invechite...in fine...unde ar trebui sa ma duc pentru prima oara ?mecanic sau electrician ?Va multumesc anticipat !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.