Jump to content

ialus

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

ialus's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am niste nokianuri vara-iarna, si sunt f multumit de ele, pe zapada sunt bune, acum nu stiu cum au iesit ele prin teste, si nu stiu nici testele cat de obiective sunt, dar asta e alta discutie... le-am luat in 2006 parca si sunt ca noi, par serioase in general, in alta ordine de idei nu sunt runflat....
  2. De acord, astia de la asigurari merita "torturati"...ca picatura chinezeaca, usor-usor, am avut si eu o situatie asemanatoare si abia astept sa-mi mai deschid un dosar de dauna pt alte problemutze existente.... pt moment mi-am facut dosar pt inlocuirea unui prag, si apoi am aruncat pastila: " urmeaza plafonul ca are o mica infundatura si apoi parbrizul , e putin ciobit..."
  3. am dat pe "goagal" si am gasit ceva de genu' urmatoarele motive depunere calamina: - "Posibil injectorul este defect si nu pulverizeaza bine, ori ai scapari de ulei in cilindru, care nu se arde complect si se depune calamina multa, ori ai compresia scazuta pe acel cilindru." Mi-a atras atentia faza ca la consumabile au umblat la garnitura chiulasa (inlocuita ) : "Amestecul bogat (aer-combustibil) duce la arderea incompleta a amestecului si la depunerea de calamina, inegrirea, bujiei. Amestecul bogat poate avea multiple cauze din care amintin: filtru de aer murdar, o dereglarare a carburatororului… !!O cauza mai grava este deteriorarea, perforarea sau neetansarea garniturii de chiulasa intre cilindrii. Acest lucru poate fi determinat prin masurararea compresiei a doi cilindri consecutivi care au compresie egala intre ei dar mai mica decat restul" . Interesant este ca unii mai destepti spun ca "Depunerea calaminei insa are de-a face cu arderea nu cu turatia. Motorul trebuie sa poata sa mearga fara sa depuna calamina la toate turatiile din regimul de functionare, altminteri e o greseala undeva." Deci -1 pare justificat....
  4. intamplarea cu x3 pe mazga seamana cu o alta patita de mine la pescuit undeva pe un dig de pamant udat din belsug cu apa de la ploaie pe undeva langa giurgiu, numai ca eram cu un seria 3,fara tractiune integrala,si aveam cauciucuri de vara.Am bagat putin viteza peste o groapa plina de apa si a fugit spatele de era sa ies in decor, mai bine zis vreo 4metri in jos de pe dig...iarna am schimbat gumele cu niste gy ultragrip, si au fost super, le-am tinut si primavara,si in aceleasi conditii ca cele precedente masina s-a descurcat remarcabil....deci la mine problema a fost cu cauciucele, nu am probleme pe mazga, noroi, sau alte suprafete alunecoase cu niste gume de iarna adevarate.
  5. La 318d din 2007, consum aprox.1l/5-10.000 km. Am fost la reprezentanta si mi-a zis ca scie in cartea masinii ca e normal sa consume 1l/5000 km... <_< dar cred ca uleiul castrol care il puneam nu era mare scula, chiar daca e recomandat de bmw....dar asta e alta discutie....
  6. ialus

    Adio PFV

    Dumnezeu sa-l odihneasca!
  7. Am vazut la vanzare la Bavaria X5/X6 M 550cp.... nasol rau .... l-a lasat in izmene pe cayenne turbo, prea era singur prin zona aia inalta. Asa ca, pana la m5, iata ca au jeepurile sau cum s-or numi in terminologia asta (suv,sav,etc) sa ajunga la aproape 600cp....brrrr
  8. Si eu conduc un "tractoras",versiunea urmatoare,e o masina de oras ideala, si nu numai...Sa-l conduci sanatos!
  9. Poze misto, "personaj principal" super fotogenic... felicitari pt masina, arata belea!
  10. Am votat M3 pt ca e un ... M , restul e cancan
  11. In Romania, Bucuresti mi s-au furat, in 2 ani: - ambele oglinzi ( nu ambele odata!) - semnalizor stanga fata ( nu credeam ca se fura si de-astea ) . Cam putzin s-a furat, nu?! Ma simt norocos . Imi place ce zic unii : "Se fura la comanda!" . Tare . Probabil se si omoara la comanda . Totul pe comanda .
  12. 318D (2007) 2000cmc/122cp diesel manuala mixt:6.5l(presupun ca vreo 7.5oras si 5.5 afara)...iarna nu stiu,k inca nu am apucat sa verific....
  13. Chiar ar fi un brand pe care bmw l-ar putea ridica bine de tot.Are aer premium si poate deveni sportiv cu putina tehnica de la tatutzii bmw.Interesanta miscare ar fi...
  14. Nu mi se pare chiar mult 2700, pai niste OZ obisnuite sunt vreo 200euro bucata,iar un cauciuc obisnuit de marca 100eur.Oricum masina arata super,k o bestie adevarata,sa mergi sanatos cu ea.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.