Jump to content

bogdanlitzoiu

Contributors
  • Posts

    111
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

bogdanlitzoiu last won the day on March 8 2021

bogdanlitzoiu had the most liked content!

About bogdanlitzoiu

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    F11 520d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bogdanlitzoiu's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Contributor 2023 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

28

Reputation

  1. Salut, repetam ce s-a zis - Trebuie sa faci o diagnoza - preferabil cu ISTA. Tot o data, ar trebui desfacuta baia cutiei si vazut daca sunt bucati de la vrun ambreiaj al cutiei. Sunt destule firme care se ocupa de cutiile automate.
  2. Salut, o scanare a erorilor ar spune multe. De la o baterie descarcata pana la prbleme reala ale cutiei sunt vizibile pe tester.
  3. Salut. Piesa nr.2 nu pare sa aiaba nimic. Daca ai umpic de indemanare se face. Rabdare sa fie. Poti sa te uiti prin spartura sa vezi cum este prinsa. S-ar putea sa fii nevoit sa dai oglina jos (toata oglinda) de pe masina. Piesa nr.4 este mai comlicat de schimbat.
  4. Salut. Daca motorul este rece aceasta "bataie" poate fii creata de EGR. Cel mai bine desfa filtru de ulei si vezi daca ai span in el. Sa speram ca nu este
  5. Salutare, Indicat ar fii sa faci un test de EGR si o diagnoza cu ISTA. Un EGR care nu mai inchide bine poate fii de vina.
  6. Salutare, Daca a fost piston spart poate sa mai apara dar foarte putina. Daca sunt bucati maricele in filtru trebuie identificata sursa.... normal nu ar trebui sa treaca de sorbul pompei. In mod normal cand se face motorul se spala, curata iar cuzinetii se puncu pasta de montaj ca sa nu frece in gol pana ajunge ulei la ei. Daca continua sa apara pilitura trebuie desfacut motorul si vazut ce se intampla in el. N57 bloc de aluminiu este destul de problematic, blocul nu este destul de ranforsat si pur si simplu se deformeaza --> incepe sa incalece cuzinetii si u se mai poate face nimic decat alt bloc nou sau motor SH.
  7. Salut, desfa regulatorul de pe pompa de inalte si vezi si acolo sa nu ai span - sunt destule cazurile.
  8. Salut, incearca cu o rezistenta de 2Ohmi si 2W. Cred ca rezistenta ta are mai multi W si atunci curentul consumat este diferit iar calculatorul il simte.
  9. Salut, Scoate filtrul de ulei si vezi daca ai span in el. Asa se manifesta cand se incaleca cuzinetii. Verifica injectoarele - test epruveta (porneste greu).
  10. Salut Dragos, Intradevar este o problema pe vacuumatica. De verificat tot traseul dintre sursa de vacuum si asistenta de frana, vezi si supapa unisens sa nu fii ramas blocata. Daca totul este OK aici, se verificaca asistenta de frana sa nu aiba ea pierderi. Spor la verificat.
  11. Da. S-a pus acelasi calculator pe toate F-urile (F02, F06, F07, F10, F11, F12, F13 // LCI-urile aferente). 37146887312. Dar probabil trebuie codat in functie de masina si//sau scrisa o calibrare dedicata. Posibil ca piesa in sine sa fie aceeasi cu SW de baza si doar calibrari diferite in functie de masini. Nu stiu exact ce strategie au folosit... apoi cablajul dificil de zis - pentru retrofit se construieste cablajul, el fiind integrat la masinile fabricate in cablajul masinii, nu este unul separat care sa se poate lua usor....
  12. Salut, La schimbarea pompei de ulei au fost verificati cuzinetii? Desfa filtrul de ulei si uitate daca are pilitura metalica in el - o sa ai o surpriza.... din pacate o sa fie neplacuta.
  13. Salutare, Cel putin amortizoarele spate sunt diferite 7126796859 -F10 // 37126796985 F11 (reperele sunt doar pe o parte). Iar pe fata sunt repere diferite intre F10/F11 - 37116796855 // F10N/F11N - 37116863119. Ca piese - amortizoarele fata Stanga/Dreapata, amortizoarele spate Stanga/Dreapta si calculatorul acestora + instalatia electrica si codarile aferente.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.