Jump to content

CostyRDV

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Bmw E36 320

CostyRDV's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ms mult pentru sfaturi, asa ceva asteptam din partea unui cunoscator nu comentarii gen DEVIL's Style. Sunt inca la inceput si cum am specificat mai sus bugetul are alte prioritati dar eu sper sa pot trece la un nivel superior cu sunetul de pe masina mea. Unde mai exact ai vazut tu specificat ca tot ce se face la aceasta sonorizare este pentru performanta (concursuri eu asta inteleg). Poate ai citit printre randuri si nu ai observat ca am zis ceva mai sus ca bugetul are alte prioritati
  2. Nu stiu de unde ai dedus ca m-am uitat la puterea player-ului, sunt tare curios, dar pentru cultura ta generala iti zic eu ca mai important a fost faptul ca are 3 preout de 4v fiecare ceeace nu gasesti la prea multe playere. Tot ce am (legat de sunet) este de pe fosta mea masina mai putin playerul si te asigur ca nu suna cum spui tu. Din ce an este Focus-ul de care vb tu? Si mai am o curiozitate ce ai pe masina ta ca sunt multi pe forumuri care vb mult........... si nici nu au masina ce sa mai vb de sunet
  3. Si nu in ultimul rand problema de la difuzorul de la subwoofer-ul Magnat care a inceput sa sune slab si urmatorul pas a fost sa se blocheze. Momentul acela a fost foarte neplacut pt ca finantele erau directionate in alta parte si am fost nevoit sa merg aproape o luna de zile cu masina fara bass in portbagaj. Dar dupa toate astea am decis ca nu merita sa achizitionez un alt difuzor la fel ca cel original (400W RMS) si l-am luat pe acesta: Mac Audio STX 12 difuzor de subwoofer diametru 30cm putere nominala - 500W RMS putere maxima - 1000W impedanta - 4ohmi raspuns in frecventa - 20-500Hz bobina de 2.5" cu cablaj japonez TOTOKU si ventilatie suplimentara magnet de 50oz terminale push cromate sasiu metalic cromat
  4. Momentan pe noul amplificator am pus doar difuzoarele spate care ma incanta foarte tare de cate ori le aud pentru ca acum se aud la adevarata lor valoare. In foarte scurt timp vreau sa schimb fetele de usi sa trec la unele cu un singur difuzor, sa pun medii acolo si sa achizitionez doua triunghiuri din acelea cum mi-a recomandat SlowDeath pentru inalte.
  5. Sperand ca acest player cu putere MAX: 4x60W va fi suficient pentru difuzoarele din masina am fost foarte dezamagit si am apelat la cele 3 perechi de preout-uri (4V). Prima era pentru subwoofer (care are volum separat din meniu) Ce-a de a doua am folosit-o pentru noua achizitie: Soundstream Picasso PX4.580 Picasso Series 4-Channel Class AB Car Amplifier RMS Power Rating: 4 ohms: 100 watts x 4 chan. 2 ohms: 145 watts x 4 chan. Bridged, 4 ohms: 290 watts x 2 chan. Fully regulated Pulse Width Modulated (PWM) MOSFET power supply LED power (green) and protection (red) indicators Selectable bass boost (0, 6, 12 dB at 45 Hz) Soft start turn-on 4/3/2 Channel operation Speaker-level inputs with signal sensing for automatic turn-on Tri-Guard amplifier protection circuitry (thermal, overload, and speaker short protection) Heavy duty aluminum alloy heatsink for excellent heat dissipation Platinum-plated RCA level inputs Platinum-plated screw terminals Input sensitivity: Low level: .2V High level: 6V Variable high-pass filter Channels 1&2: (50-4,000 Hz) Channels 3&4: (15-500 Hz) Variable low-pass filter (50-4,000 Hz) Damping factor: >163 Frequency response: 10-20,000 Hz Dimensions: 15-3/4"L x 9-5/8"W x 2-1/4"H 4-gauge power and ground wiring is required for installation. Contact us for information regarding a discount on select amplifier kits when purchased together with this amplifier. Authorized Internet Dealer 1-year Manufacturer's warranty
  6. La recomandarea mai multor prieteni prima schimbare a fost a player-ului. Moment in care am cautat ceva serios si cred k alegerea mea a fost buna sau cel putin sunt foarte multumit si anume: ALPINE CDA-9887R Audyssey MultEQ XT procesor IMPRINT incorporat (necesita KTX-100EQ pentru calibrare MultEQ) Bass Engine Pro conexiune full-speed pentru iPod compatibil: CD-R/RW, MP3, WMA, AAC, ID3-tag, CD-text convertor DAC 24 biti muting pe 0 biti control magazie CD/MP3 compatibil comenzi pe volan (necesita adaptor) compatibil cu display-ul masinii (necesita adaptor) bluetooth ready (necesita adaptor) AUX-in ready (necesita cablu adaptor) putere MAX: 4x60W 3 perechi de preout-uri (4V) display Biolite iluminare taste: verde/rosu (selectabil din meniu) posibilitate de functionare 3-way sau 2-way (crossovere active) Time Correction pentru 6 canale egalizator grafic cu 7 canale egalizator parametric cu 5 canale Media Xpander (MX) tuner radio MaxTune telecomanda inclusa panou frontal detasabil
  7. Salutare am revenit cu cateva detalii despre modificarile care au urmat la sunetul din masina mea: Alt Player(calitate superioara fata de primul) A doua amplificare folosita pentru difuzoarele de pe spate Si din pacate sau din fericire ceva probleme la difuzorul subwoofer-ului care a fost schimbat
  8. Multumesc pt parere, mai ales pt ideea cu triunghiurile foarte interesante si chiar nu stiam de existenta lor. Am fete de usi din acelea cu medii si inalte pe fiecare usa-fata, crezi ca mai am nevoie de inca un set? Momentan am montate niste tweetere cam slabe (nu cele originale) si nu fac altceva decat zgomot (cam multe inalte cum s-ar spune dar deranjante chiar daca playerul este setat pe la 1/4)
  9. Chiar nu are nimemi o parere fie si rea. Intre timp am scos statia stock si am legat playerul la dif direct si s-a schimbat sunetul in masina (in bine) dar tot ma intereseaza un upgrade. Inca mai astept pareri
  10. Am si eu probleme cu aeroterma este ce-a dublu climatronic manual, mai exact nu baga suficient de tare dar motorul se tureaza si aerul care il baga e cald. Am observat ca baga mai tare afara, am inceput sa desfac plasticele de la motor si am fost neplacut surprins sa descopar ca are carcasa sparta (partea dinspre motor) se vad paletii cand se invart. Cum se schimba are cineva vre-o idee. Se merita sa pun una digitala cu tot cu intrefata sau mai trebuiesc modificari pe la partea electrica?
  11. Am si eu cateva experiente neplacute care merita povestite: 1 Acum cam o luna, inainte de sarbatori aveam in posesie 2 e36 ambele sedan, unul negru din 91 2.0 nonvanos care era pus la vanzare si unul albastru din 94 2.0 vanos care inca il detin. Cel negru il tineam in curtea de la firma unde lucrez, pana intr-o zi cand ma suna cineva ca vrea sa il vada si sa dea o tura. Toate bune dar in momentul ala masina era nepornita de cateva saptamani si eram sigur ca nu mai are baterie la geruile care au fost. In ziua aia cand am prins un timp mort pe la firma am mers la masina sa o pornesc pregatit cu cabluri dar am intampinat o mica problema in stanga si in dreapta ei erau masini parcate si in spate era peretele cladirii. Nu m-am speriat stiind ca are borna si la motor. Am ridicat capota, am conectat cablul rosu la borna + de la baterie la bmw-ul albastru si la borna aceea de la capota la bmw-ul negru. De aici incepe "opera mea de arta" mai exact cablul negru l-am conectat la borna - si normal era sa pun pe masa masinii adica pe un surub de la amortizor sau ceva de genu dar eu nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daca acolo sub capacul ala de plastic este un fir gros rosu pt + celalalt negru sigur e pentru - si conecteaza acolo si da-i la automat. Si da-i la automat, si da-i la automat, si da-i la automat...... Se aprindeau martorii in bord normal, invartea bine dar nu pornea. Suficient pt ziua respectiva, dar in cateva zile cand am avut timp ma apuc de treaba: verific scanteie si benzina dar nu aveam.... Am verificat tot ce puteam eu verifica sigurante, relee....... dupa mai multe tentative esuate adica verificari de senzori de rotatie si altele am chemat un prieten care se pricepe bine la electrica auto si am descoperit ca am "prajit" un fir. Mai exact la borna + de la baterie sunt 2 fire unul gros rosu si unul mai subtire tot rosu, ambele merg in fata la borna aceea numai ca cel gros isi pastreaza culoarea si cel subtire e bagat pe o protectie neagra varnes cum se mai spune. Costuri nu au fost mari o pizza si un suc electricialului, firul schimbat dar cat am tremurat ca era o perioada cu temperaturi sub 0 si ziua si cat m-am enervat pe langa ea ca ma sunau diferiti pt probe.... 2Acum cativa ani am verificat uleiul la alta masina si nu era la nivel maxim cum imi place mie sa-l tin si l-am completat. Am pus uleiul in portbagaj, l-am inchis si capota motor la fel si am plecat. Peste cativa km a inceput sa bage gaze in masina si nu stiam de ce. Am ridicat capota cand am ajuns la destinatie si am vazut ca nu aveam capacul de la motor unde am turnat ulei.... Am cumparat altul ca nu l-am mai gasit, masina nu e prevazuta cu scut motor si a cazut in mers. Sa zicem ca omul din greseli invata dar am mai patit-o inca o data dar de data asta m-am intors in locul unde am facut completarea si l-am gasit.
  12. dupa parerea mea in functie de uratenie avem: Locul 1 este ocupat de touring (seria 3 sau 5 nu conteaza arata ca masinile mortuare) Locul 2 este ocupat de compact (care se bate sa ajunga pe locul 1) Locul 3 este ocupat de x3 stock (am vazut cateva usor modificate si aratau ok)
  13. Salut asta e prima data cand postez cu toate ca am tot vizualizat forumul (fiind detinatorul unui e36 pe care intentionez sa il modific) si am fost interesat de discutiile celorlalti membrii si posesori de e36 Am deschis acest topic in speranta ca una sau mai multe pareri ma vor ajuta sa fac cateva alegeri bune. In primul rand vreau sa fac un upgrade la sunetul din masina si imi place sa lucrez eu cu mana mea. A.Vreau sa incep din spate (portbagaj) am un amplificator: Amplificator JBL GTO752 2 canale putere: 4 ohmi: 2 x 75 W RMS 2 ohmi: 2 x 110 W RMS 4 ohmi: 1 x 200 W RMS crossover electronic variabil bass boost variabil raspuns in frecventa: 10Hz - 100kHz (-3dB) sensibilitate: 108 dBA THD: 0.07% (in 4 ohms) ≤1% (in mod mono) http://images2.okr.ro/auctions.v3/700_700/2012/04/23/f/d/666830949161603625809452-6005883-700_700.jpg si am de ales intre doua variante de subwoofer http://www.harmanaudio.com/images/products/front_large/GTO1204BP.jpg 1.Subwoofer JBL GTO 1204BP subwoofer in incinta band pass diametru difuzor: 300 mm putere: 300 W RMS (1200W max) SPL: 93dB raspuns in frecventa: 30Hz - 150Hz impedanta: 4 ohmi iluminare cu LED-uri alb sau 2.Subwoofer Magnat Transforce Reference 1000 watt. subwoofer bandpass diametru difuzor: 30cm dimensiuni: 68 x 36 x 36cm putere RMS: 400W putere Max: 1000W impedanta: 4 ohmi raspuns in frecventa: 20 - 500Hz SPL: 93dB iluminare cu LED-uri albastre. http://www.pieseauto.ro/poze/magnat-transforce-reference/magnat-transforce-reference-4c58212d6b57870d43-800-600-1-95-1.jpg Intrebarea mea este urmatoarea CARE CREDETI CA ESTE "IMPERECHEREA" MAI AVANTAJOASA. Parerea mea (le am auzit pe masina pe ambele) este ca varianta 2.(Magnat) este castigatoare. Fiind cutia putin mai mare, rezonanta este alta si mai este un aspect 400w is better than 300w. B.Difuzoarele din spate vor fi urmatoarele (cu adaptor din acela aftermarket 6"x9") Difuzoare auto JBL T696 Limited difuzoare coaxiale pe 3 cai dimensiune: 15 x 24 cm (6"x9") putere: 150W RMS (450W max) raspuns in frecventa: 35Hz - 20kHz Sensibilitate (SPL): 93dB impedanta: 4 ohmi http://static.cauti.ro/images/merchant_products/5/5739/59964/5996423_1_large.jpg http://www.caraudioshop.ro/poze/offer_10227_2_ok.jpg C.Difuzoarele din fata de la picioare si de pe usi (am modelul cu inalte si medii pe fiecare usa fata) sunt stock momentan M-am gandit si am cautat ceva tinand cont ca la picioare am nevoie de difuzoare de 13" si astea sunt variantele dar astept si alte pareri: 1.Alpine Custom Fit SXE-1350S http://www.motorvip.ro/uploads/photo/image/9884/thumb_Difuzoare_20auto_20Alpine_20Custom_20Fit_20SXE-1350S.jpg?1340755481 Boxe auto tip sistem Dimensiune: 13 cm Putere MAX: 250W Raspuns in frecventa: 60Hz-20kHz Sensibilitate: 90dB/W/m Magnet tweeter: Neodymium Tip tweeter: Mylar-Titanium Balanced Dome Magnet difuzor: Ferrite Con: Long Fibre Natural Pulp Margine: High Polymer Foam sau 2.Magnat Dark Power 213 http://www.motorvip.ro/uploads/photo/image/11494/thumb_Difuzoare_20auto_20Magnat_20Dark_20Power_20213.jpg?1340755826 sistem de difuzoare pe 2 cai diametru woofer: 13 cm, putere: 60W RMS (240W max) SPL: 90 dB raspuns in frecventa: 45 - 21000 Hz frecventa crossover: 4000 Hz impedanta: 4 ohmi Si inca o data aceeasi intrebare CARE CREDETI CA E VARIANTA MAI BUNA. Pe masina am si amplificatorul stock care primeste semnal din cele 4 iesiri de la player si trimite mai departe la 8 difuzoare -in fata la picioare 2 stock -pe usile fata 4 stock -in spate la luneta cele doua JBL de la punctul B. Nu sunt multumit de sunetul din masina, oare sa fie din cauza amplificatorului stock (pe viitor intentionez sa il schimb) dar momentan ma gandeam sa il scot din circuit si sa trimit semnal de la player la difuzoare direct. CE ZICETI SUNT MAI CASTIGAT DECAT ACUM? D.Si nu in cele din urma player-ul care il am momentan este Panasonic CQ-C7301N 4x50W MP3 / WMA Etaj final MOSFET http://osipovichi.com/uploads/board/images/4e1354869cf3b.jpg CD player/receiver cu display matrice de puncte Afisajul in peste 9000 de culori variabile iti permite asortarea playeului la culorile interioare ale masini tale sau, de ce nu, la starea ta de spirit. Puterea mare de iesire de 4x50W (total 200W), egalizorul cu 7 curbe presetate, redarea multi-format (CD-R/ RW, MP3, WMA), compatibilitatea ID3 Tag si posibilitatile multiple de conectare pentru preamplificator (iesire dubla 5V/60 ohmi) si pentru subwoofer (iesire de 5V) sunt facilitati ce va vor incanta. Sectiunea Audio Putere mare de iesire: 4 x 50W Etaj final MOSFET SQ 7 Crossover Mute/Atenuator SBC-SW Reglaje separate: Bass, Treble, Balance, Fader Iesire dubla pentru preamplificator 2.5V/60§Ù Iesire de 5V pentru subwoofer Sectiunea Tuner RDS Posturi presetate: 18FM, 6MW/LW Sensibilitate AF selectabila Ajustare automata a sunetului pentru TA Acord prin cautare cu DX/Comutare locala Sectiunea CD Payer Redare CD-R/RW, MP3 si WMA ID3 Tag Afisare nume fisiere Afisare CD text "Hologram Pick-up" cu trei fascicole Sectiunea Control Changer Control CD Changer Control DVD Changer Alte Facilitati Panou frontal motorizat Afisaj in peste 9000 de culori variabile Afisaj HD 3DDM cu posibilitate de personalizare Diminuare luminozitate afisaj Culoarea tastelor: rosu Analizor de spectru Intrare AUX Compatibilitate AUX/Changer Control Intrare pentru comanda de la distanta Design Full-Face Culoare fata detasabila: argintiu/negru Panou frontal detasabil Telecomanda Conector ISO SPECIFICATII TEHNICE Amplificator Putere de iesire - Maxima 4 x 50W - DIN 4 x 22W Impedanta difuzoare 4 - 8ohm Nivel iesire preamplificator/ Impedanta (Mod CD Changer) 2.5V / 200 ohm Iesire subwoofer / Impedanta 2.5V / 200 ohm Frecventa iesire subwoofer 80 / 120 / 160 Hz CD Player Raspuns in frecventa (±3dB) 20Hz - 20kHz Raport semnal/zgomot 96dB THD (1kHz) 0,01% Tuner Lungimi de unda FM / MW / LW FM Gama frecvente 87,5 - 108MHz Sensibilitate (75 ohm, semnal / zgomot 30dB) 6dB/ microV Raport semnal/zgomot (Mono) 62dB MW Gama frecvente 531kHz - 1602kHz Sensibilitate (semnal / zgomot 20dB) 28 dB/ microV LW Gama frecvente 153kHz - 279kHz Sensibilitate (semnal / zgomot 20dB) 32 dB/ microV Generalitati Sursa de alimentare 12V (11V-16V) Consum < 2,2A (0,5W) Dimensiuni (L x I x A) (mm) 178 x 50 x 155 Multumesc anticipat pentru pareri si sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea P.S. Am 2 difuzoare JBL GT 6.0c de 16cm la vanzare pret 150lei sau schimb cu ceva pe 13cm destul de potent sa faca fata la ce am scris mai sus http://www.4tuning.ro/images/boxe-jbl-gt-6/boxe-jbl-gt-6-8d683f491468c7a10-0-0-0-0-0.jpg
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.